Forum
~szarlo
niedziela, 19 lutego, 2012, 22:03
Zakres obowiązków- poniżej kwalifikacji?
Witam, bardzo proszę o pomoc wyjaśnienie...Pracuję w malej firmie od roku, na początku zastępowałam panią będąca na l4 w dziale x, następnie na macierzyńskim, potem docelowo miałam przejść na cały etat do księgowości. W międzyczasie okazało sie na stanowisku na którym zastępowałam dana panią b.dobrze sobie radze i nie chcą mnie z niego puścić tłumacząc ze w dziale księgowości nie ma teraz pracy na cały etat. zgodziłam się bo praca była fajna, w księgowości pracuje częściowo w ramach jednego etatu, poza tym postawiono mnie pod ścianą. Razem ze mną pracowała w dziale x dziewczyna będąca po technikum, ja mam wykształcenie wyższe i ponad 2 lata doświadczenia na stanowiskach w działach księgowych/finansowych.Problem pojawił się gdy pani wróciła z macierzyńskiego. maiłyśmy rozdzielić miedzy siebie (3 osoby ) obowiązki. Wiec owa pani sama nie pytając sie nikogo o zdanie zaczęła ustalać - pracuje tam długo i trochę się jej boja. Dziewczyna po technikum zaczęła na mnie urządzać nagle nagonkę razem z panią po macierzyńskim. z plotek wiem ze rozdzielają obowiązki w ten sposób abym miała najgorsze prace, najmniej ambitne i po prostu poniżej moich kwalifikacji i predyspozycji. abstra***e juz od obecnej atmosfery w dziale x i całej tej dziecinady- nic mi nie mówią na temat tych ustaleń. w tym tygodniu ma być rozmowa z prezesami na temat tych ustaleń. Czy pracodawca może dać mi obowiązki poniżej moich kwalifikacji, jeżeli w dziale pracuje osoba mniej wykształcona i doświadczona? czym się bronic, jakieś artykuły z kodeksu pracy? chce przeprowadzić te rozmowę kulturalnie i spokojnie, mieć rzeczowe argumenty, bo tamte wówczas wyprowadzę z równowagi. proszę o poradę-dla mnie to bardzo ważne. czuje sie od miesiąca jakby urządziły na mnie polowanie na czarownice- w sumie to chyba sie o mobbing zakrawa, ale nie w tym teraz rzecz. nie chce wykonywać obowiązków które owa pani mi wymyśli bo pracuje tam