| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Obrót gospodarczy > Działalność gospodarcza > Kryteria doboru modułu CRM w małych i średnich firmach

Kryteria doboru modułu CRM w małych i średnich firmach

Omawiając tematykę wykorzystania narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie nie sposób pominąć „serca” większości małych firm, jakim jest tak zwany moduł CRM.

Sprawdźmy też, jak w praktyce działa auto-responder zastępujący nas w pierwszym kontakcie z klientem. Zbadajmy praktyczne możliwości skutecznego nadzoru nad naszymi centrami wyników na tym etapie – oceńmy ilość a przede wszystkim jakość raportów generowanych przez moduł. Czy otrzymujemy wszystkie niezbędne dla nas informacje?

Ogromną korzyścią , szczególnie dla niewielkich organizacji z wdrożenia modułu CRM będzie  zawsze uporządkowanie i usystematyzowanie procedur współpracy z klientami. Poza poprawą jakości tej obsługi – co ma dla nas zawsze kluczowe znaczenie powinno to pozwolić na  wydłużeniu łańcucha wartości  w istniejącej bazie danych. Uporządkowana baza bowiem  to często nowe możliwości oferowania dodatkowych produktów i usług naszym dotychczasowym klientom i większe możliwości skutecznego poszukiwania nowych.

Programy CRM potrafią też współpracować z modułami logistyki, gospodarki magazynowej, zamówień. Sprawdźmy, jakie są możliwości tych narzędzi w naszej firmie. Dobrze dobrane narzędzie, a przede wszystkim dobrze i skutecznie wdrożone to doskonała inwestycja dla każdej firmy sektora MSP.

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia

branżowa organizacja pracodawców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »