| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Czytaj także

Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > Koszty > Reprezentacja i reklama > Poczęstunek dla gości na targach jest reprezentacją

Poczęstunek dla gości na targach jest reprezentacją

Wydatki na zakup produktów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek gości podczas targów są kosztami reprezentacji i jako takie nie mogą stanowić kosztów uzyskania przychodów.

Bez znaczenia jest także okoliczność, iż tego typu poczęstunek jest uznawany jako powszechnie obowiązujący standard w relacjach biznesowych, gdyż to nie kryterium wystawności i okazałości, ale budowa pozytywnego wizerunku firmy stanowi kluczowe kryterium dla rozstrzygnięcia czy dany wydatek wypełni znamiona art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy.

Podobne stanowiska można spotkać m.in. w wyrokach Wojewódzkich Sądów Administracyjnych: w Warszawie z dnia 13 września 2010 r., sygn. III SA/Wa 752/10, w Kielcach z dnia 15 kwietnia 2010 r., sygn. akt I SA/Ke 202/10, w Warszawie z dnia 27 listopada 2009 r., sygn. akt III SA/Wa 925/09, czy też Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 24 maja 2012 r. sygn. akt II FSK 2341/10 (por. także: wyrok WSA we Wrocławiu z dnia 28 stycznia 2011 r., sygn. akt I SA/Wr 127/10).

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

VGD

VGD jest międzynarodową firmą świadczącą usługi w zakresie audytu, podatków, księgowości, kadr i płac oraz doradztwa biznesowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK