| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > PIT > Czy wręczanie klientom gadżetów z logo firmy jest jej reklamą

Czy wręczanie klientom gadżetów z logo firmy jest jej reklamą

Przedsiębiorca przekazuje klientom firmowe gadżety (niemarkowe pióra, długopisy, wizytowniki). Każdy prezent jest opatrzony logo firmy, jej adresem internetowym, hasłami promocyjnymi. Czy są to wydatki na reklamę?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Edyty Grubek EG Usługi Księgowe

Biuro księgowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK