| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > VAT i akcyza > Jak rozliczać korekty w sklepie internetowym

Jak rozliczać korekty w sklepie internetowym

Prowadzę sprzedaż wysyłkową przez internet. Czasami zdarza się, że towar wysyłam do klienta, lecz ten go reklamuje i dokonuje zwrotu. Wystawiam wtedy (w przypadku gdy nie została wystawiona faktura) protokół anulowania sprzedaży i podpinam paragon. Mam tylko jeden problem: w którym momencie powinnam pomniejszyć VAT należny? Czy w momencie wystawienia paragonu? Czy w momencie dokonania zwrotu albo wypłacenia pieniędzy? Czasami te trzy zdarzenia mają miejsce w różnych miesiącach. Prowadzę sprzedaż zarówno za zaliczeniem pocztowym, jak i wysyłam towar po zapłaceniu zaliczki 100%. Czy kupujący musi mi zwrócić paragon?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kudlicki

Adwokat - specjalista z zakresu prawa karnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »