| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > VAT i akcyza > Jak należy rozliczyć sprzedaż usług reklamowych

Jak należy rozliczyć sprzedaż usług reklamowych

Niemiecka firma zarejestrowana dla potrzeb VAT w Polsce wykonała w październiku 2008 r. usługi reklamowe dla polskiej spółki. Niemiecka firma zamierza udokumentować transakcję polską fakturą VAT. Na kim ciąży obowiązek zapłaty VAT? Jak powinna wyglądać faktura wystawiona przez niemiecką firmę?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Witold Modzelewski Radca Prawny

Kancelaria prawnopodatkowa w grupie Instytutu Studiów Podatkowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK