| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > VAT > Rozliczenia VAT > Jak określić moment powstania obowiązku podatkowego, gdy klient nie odebrał przesyłki pocztowej z towarem

Jak określić moment powstania obowiązku podatkowego, gdy klient nie odebrał przesyłki pocztowej z towarem

Wysłaliśmy do klienta towar pocztą. Klient jednak go nie odebrał i przesyłka do nas wróciła. Kiedy powstał u nas obowiązek podatkowy?


◀ powrót do artykułu

źródło: Fotolia

Jak określić moment powstania obowiązku podatkowego, gdy klient nie odebrał przesyłki pocztowej z towarem /Fotolia

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Strict Minds Communication

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK