| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Księgi rachunkowe > W jakim momencie zaksięgować koszty reklamy

W jakim momencie zaksięgować koszty reklamy

Jak zaksięgować w koszty reklamę w Panoramie Firm na 2008 rok, gdy fakturę otrzymaliśmy w sierpniu 2007 r. Zasada istotności określa, że gdy koszt nie ma znaczącego wpływu na wynik, może zostać ujęty w okresie, w którym wystąpił wydatek. Czy ten przepis można zastosować w przypadku kosztów takiej reklamy? Jeżeli tak, to czy zaksięgować go w sierpniu 2007 r. czy styczniu 2008 r.?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Okurowski

Specjalista od nowoczesnych technologii zarówno samochodowych jak domowych. Wyjątkowy znawca nawigacji samochodowych, systemów multimedialnych, car audio i aplikacji mobilnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »