| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Księgi rachunkowe > Jak zaksięgować umorzenie zobowiązania

Jak zaksięgować umorzenie zobowiązania

Nasza firma zrezygnowała z części zobowiązania w zamian za to, że inwestor zrezygnował z gwarancji danej mu przez naszą firmę na prace, które wykonaliśmy. Nie wystawiliśmy na to żadnej faktury korygującej. Jak w takiej sytuacji zaksięgować umorzenie części zobowiązania?

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Aneta Socha

Specjalistka ds. Kadr i Płac inFakt.pl. Ukończyła studia matematyczne oraz studia podyplomowe z doradztwa podatkowego. Zajmuje się tematyką księgowości oraz kadr od kilku lat. Doświadczenie zdobywała w biurach rachunkowych, obecnie pracuje w Ogólnopolskim Biurze Rachunkowym inFakt.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK