| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Księgi rachunkowe > Jak rozliczyć w pkpir zakup towaru, gdy nie otrzymano faktury

Jak rozliczyć w pkpir zakup towaru, gdy nie otrzymano faktury

Prowadzę księgę przychodów i rozchodów. W kwietniu zakupiłam towar, ale razem z nim nie otrzymałam faktury. Na podstawie jakiego dokumentu powinnam zaksięgować towar w pkpir? Ponieważ nie mam faktury, to nie znam ostatecznej ceny. Jeżeli otrzymam fakturę w maju, to czy powinnam zrobić korektę?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Mariusz Urawski

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK