| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Księgi rachunkowe > Jak ująć w księgach rachunkowych wpłatę kaucji gwarancyjnej

Jak ująć w księgach rachunkowych wpłatę kaucji gwarancyjnej

Jesteśmy przedsiębiorstwem wykonującym usługi budowlane. Inwestorzy, na których rzecz je wykonujemy, wymagają od nas kaucji gwarancyjnej w celu zabezpieczenia należytego wykonania robót. Kaucję gwarancyjną wpłacamy na rachunek inwestora przed rozpoczęciem robót albo pobiera ją inwestor poprzez wstrzymanie wypłaty części wynagrodzenia (5-10 proc.) za zrealizowane usługi. Jak zaksięgować taką kaucję?

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna "KM-LEX"

Kancelaria Prawna "KM-LEX" Roszczenia i usługi prawne Krzysztof Konopka. Kancelaria specjalizuje się w świadczeniu usług prawnych z zakresu dochodzenia roszczeń odszkodowawczych z tytułu zawartych umów ubezpieczeniowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »