| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Sprawozdawczość > Jak poprawnie ująć w bilansie gwarancje bankowe

Jak poprawnie ująć w bilansie gwarancje bankowe

Bank, udzielając gwarancji na wykonane roboty, zamraża pewną kwotę na lokacie, którą zwolni dopiero po upływie gwarancji. Zazwyczaj jest to okres trzech, pięciu lat. Firma zakłada w tym celu odrębne konto w tym banku. Czy w bilansie zdeponowane kwoty należy ująć jako lokaty długoterminowe, które stanowią zabezpieczenie zobowiązań gwarancyjnych?

reklama

Polecamy artykuły

Autor:

Źródło:

GP

Zdjęcia


Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kudlicki

Adwokat - specjalista z zakresu prawa karnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »