| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > TEMAT DNIA > Jakie są skutki przekazywania i otrzymywania przez firmę prezentów

Jakie są skutki przekazywania i otrzymywania przez firmę prezentów

Przekazywanie nagród w ramach akcji marketingowych jest dość powszechne. Jakie są konsekwencje przekazywania (i otrzymywania) przez firmę prezentów (TV, rowery itp.) za osiągnięcie określonych obrotów?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

mgr. inż. Bogumił Leśniewski

Specjalista ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »