REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Komunikacja z klientem

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Program lojalnościowy w czasie inflacji. Klienci szukają oszczędności

Od czego zależy zainteresowanie programami lojalnościowymi? Czynników jest wiele, ale kluczowym może być skala osiąganych korzyści. Szalejąca inflacja sprawia, że Polacy szukają oszczędności. A dzięki dobrym programom mogą zaoszczędzić bardzo konkretne kwoty.

Praca zdalna w księgowości

Praca zdalna w księgowości jest jak najbardziej możliwa. Można nawet powiedzieć więcej – postęp technologiczny prowadzi do rosnącej popularności wykonywania tego zawodu z domu. Jakie warunki należy spełnić, aby księgowy mógł pracować w systemie home office?

RODO – kiedy i jak należy stosować przepisy?

RODO, czyli inaczej rozporządzenie o ochronie danych osobowych, (ang. General Data Protection Regulation, GDPR) – to rozporządzenie Unii Europejskiej, zawierające przepisy o ochronie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz przepisy o swobodnym przepływie danych osobowych. RODO obowiązuje od dnia 25 maja 2018 roku, nakładając tym samym na firmy i instytucje szczególne obowiązki w dziedzinie ochrony poufnych danych swoich klientów, kontrahentów czy pacjentów.

Ruchomy cel: dane o kliencie

Prezentacja wyników badania poziomu zaawansowania analiz danych o klientach w polskich przedsiębiorstwach. Patronat medialny nad badaniem objął portal Infor.pl

Reklama w grach scenariuszowych jako sposób na pozyskanie klientów

Wzrasta rola reklamy natywnej, która stanowi naturalną część procesu konsumpcji treści. Uwaga reklamodawców coraz częściej kieruje się w te miejsca, które angażując odbiorców, gwarantują wyższy poziom zapamiętania promowanego przekazu. Nowym sposobem jest lokowanie reklam w webowo-mobilnych grach scenariuszowych, niedostępnych wcześniej dla internetowej społeczności.

Czy przedsiębiorstwa są gotowe na klienta mobilnego?

Dynamiczny, stale rozwijający się i coraz bardziej konkurencyjny rynek musi nieprzerwanie dostosowywać się do rozwoju technologicznego. Jego nieodłącznym elementem stały się urządzenia mobilne, które coraz częściej stanowią narzędzie dokonywania zakupów. Wygoda kupowania z każdego miejsca na Ziemi sprawia, że użytkownicy urządzeń przenośnych stają się coraz liczniejszą grupą konsumentów, o których warto zawalczyć.

Jak być konkurencyjnym na rynku

Konkurencyjność jako rywalizacja podmiotów działających w tej samej branży jest motorem napędzającym gospodarkę i zmuszającym przedsiębiorstwa do pracy. Aby pokonać konkurencję, firma musi wypracować własną, indywidualną i niepowtarzalną strategię funkcjonowania na rynku, dzięki której będzie atrakcyjniejsza od rywali.

Relacje z kontrahentami – jak pozyskać nowych i współpracować z obecnymi?

W sektorze MŚP współpraca z kontrahentami to niezwykle istotna sprawa, gdyż jest ona bezpośrednia i personalna. Pozyskanie nowych partnerów i utrzymanie dobrych relacji z obecnymi jest często kwestią „być albo nie być” firmy na rynku. W głównej mierze to właśnie rzetelni kontrahenci decydują o płynności finansowej danego przedsiębiorstwa, a dzięki ich zweryfikowaniu możemy uchronić się przed bankructwem.

Firmy muszą przygotować się na nowe przepisy o reklamacjach

Sejm przyjął prokonsumencką ustawę o reklamacjach i rzeczniku finansowym. Nowe przepisy wprowadzają szereg obowiązków, które mogą wymagać zmiany dotychczasowych rozwiązań korporacyjnych.

Wykorzystanie nowoczesnych technologii w obsłudze klienta

Czy wykorzystanie nowoczesnych technologii w obsłudze klienta może obniżyć koszty, zwiększyć jakość dialogu oraz pomóc w budowaniu baz lojalnych konsumentów? Jaki odsetek osób już dziś korzysta z aplikacji mobilnych w procesach związanych z obsługą klienta? W jakich branżach technologie te sprawdzają się najbardziej?

Praca handlowca po zmianach w ustawie telekomunikacyjnej

Niedawno znowelizowana ustawa telekomunikacyjna powoduje konieczność zmian w dziale handlowym. Znacznie ograniczona została możliwość korzystania z telefonu czy e-mailingów do celów sprzedażowych. Działy handlowe jednak nadal mają szerokie pole do działania, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów. Na czym powinny się skupić?

Jak firmy monitorują publikacje na swój temat w internecie

Coraz większa liczba firm monitoruje publikacje na swój temat w internecie. Jednak słabej jakości monitoring mediów może być dla firmy większym problemem niż korzyścią. Przez błędny system spółka może stracić dużo czasu, usuwając bezwartościowe wzmianki z rezultatów monitoringu. Dodatkowo brak częstej aktualizacji monitoringu uniemożliwia szybkie reagowanie na komunikaty pojawiające się w mediach społecznościowych. Instytut Monitoringu Mediów opracował listę najczęstszych problemów.

Przekaz dotyczący oferty firmy - transkreacja czy zwykłe tłumaczenie?

W przypadku gdy firma rozszerza swoją działalność na skalę międzynarodową, powstaje pytanie: jak sformułować przekaz dotyczący oferty firmy, aby był on zrozumiały dla klientów, a tym samym zachęcał do zakupu produktu i pozwalał się z nim identyfikować? Proste przetłumaczenie oferty na inny język to często za mało, warto więc pomyśleć o transkreacji.

Urządzenia mobilne coraz ważniejsze w e-handlu

Smartfony i tablet są coraz częściej wykorzystywane przez polskich internautów jako narzędzia do dokonywania zakupów. 35% internautów deklaruje, że do zakupów w sieci wykorzystuje telefon, 19% - tablet, wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2014” opublikowanego przez Gemius. Tym bardziej dziwi fakt, że niewiele polskich sklepów internetowych dba o tę kategorię klientów.

REKLAMA