| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Vademecum > Księgowi i rewidenci > Jak ustalić minimalną wysokość OC dla biura rachunkowego

Jak ustalić minimalną wysokość OC dla biura rachunkowego

W celu ustalenia minimalnej sumy gwarancyjnej ubezpieczenia OC należy ustalić zakres czynności wykonywanych przez biuro rachunkowe. Kwota ubezpieczenia OC biura rachunkowego zależy bowiem od kilku czynników.

reklama

Polecamy artykuły

Aktualizacja: 10.07.2014

Autor:

Źródło:

isk.infor.pl

Zdjęcia


Personel i Zarządzanie 4/201730.03 zł

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Urszula Tarsa

Specjalizuje się w tematyce finansowej i rachunkowej. Doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »