| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Aktualności > Nie wszystkie wydatki na imprezę promocyjną mogą być kosztem

Nie wszystkie wydatki na imprezę promocyjną mogą być kosztem

Tylko wydatki o charakterze reklamowym stanowią koszt uzyskania przychodów. Nie można zaliczyć do kosztów wydatków na organizację bankietu oraz zakup alkoholu na imprezę.

Rozliczając wydatki poczynione w związku z organizacją imprezy promocyjnej marki, należy wyraźnie rozdzielić koszty reprezentacji od kosztów reklamy. Tylko wydatki o charakterze reklamowym stanowią koszt uzyskania przychodów. Wydatki reprezentacyjne takiego kosztu nie stanowią. Promocyjny cel zorganizowanej imprezy nie oznacza, że wszystkie wydatki poczynione przy jej organizacji mają charakter reklamowy. Wydatki na organizację bankietu oraz zakup alkoholu na imprezę pozostają wydatkami reprezentacyjnymi wyłączonymi z kosztów uzyskania przychodu.

Tak stwierdził Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji indywidualnej z 15 maja 2009 r., nr ILPB3/423-206/07/09-S/MC. Pełna treść interpretacji w Monitorze księgowego nr 13/2009.

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Kornat

Kancelaria prawna

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »