| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Zmiany prawa > Sprawozdanie z działalności fundacji

Sprawozdanie z działalności fundacji

Minister Sprawiedliwości określił dodatkowe dane, które powinno zawierać sprawozdanie z działalności fundacji.

Zgodnie z przepisami, które zaczęły obowiązywać od 27 października 2011 r., fundacja sporządzając sprawozdanie z działalności, powinna w nim podać aktualny adres do korespondencji oraz adres poczty elektronicznej, jeżeli taki posiada. Ponadto dane członków zarządu podawane w sprawozdaniu powinny być rozszerzone o informację o funkcji pełnionej przez członka zarządu.

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 21 września 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ramowego zakresu sprawozdania z działalności fundacji (Dz.U. Nr 217, poz. 1291)

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Inwestycje w Kurortach

Serwis nieruchomościowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »