| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Zmiany prawa > Sprawozdanie z działalności fundacji

Sprawozdanie z działalności fundacji

Minister Sprawiedliwości określił dodatkowe dane, które powinno zawierać sprawozdanie z działalności fundacji.

Zgodnie z przepisami, które zaczęły obowiązywać od 27 października 2011 r., fundacja sporządzając sprawozdanie z działalności, powinna w nim podać aktualny adres do korespondencji oraz adres poczty elektronicznej, jeżeli taki posiada. Ponadto dane członków zarządu podawane w sprawozdaniu powinny być rozszerzone o informację o funkcji pełnionej przez członka zarządu.

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 21 września 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ramowego zakresu sprawozdania z działalności fundacji (Dz.U. Nr 217, poz. 1291)

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Agata Kowalska

Radca Prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »