| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Zmiany prawa > Współpraca z organizacjami pożytku publicznego

Współpraca z organizacjami pożytku publicznego

3 listopada 2011 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego - nie później niż do 30 kwietnia każdego roku - jest obowiązany przedłożyć organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego oraz opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdanie za rok poprzedni z realizacji programu współpracy z organizacjami pożytku publicznego.

Od 3 listopada 2011 r. obowiązuje ustawa z 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 209, poz. 1244).

Na podstawie oferty realizacji zadania publicznego, złożonej np. przez organizację pozarządową, organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego może zlecić tej organizacji - z pominięciem otwartego konkursu ofert - realizację zadania publicznego o charakterze lokalnym lub regionalnym, spełniającego łącznie następujące warunki: wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10 000 zł, a zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Portal Procesowy

Wydawcą portalu jest kancelaria Wardyński i Wspólnicy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »