| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Zmiany prawa > Współpraca z organizacjami pożytku publicznego

Współpraca z organizacjami pożytku publicznego

3 listopada 2011 r. weszła w życie nowelizacja ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego - nie później niż do 30 kwietnia każdego roku - jest obowiązany przedłożyć organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego oraz opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdanie za rok poprzedni z realizacji programu współpracy z organizacjami pożytku publicznego.

Od 3 listopada 2011 r. obowiązuje ustawa z 19 sierpnia 2011 r. o zmianie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. Nr 209, poz. 1244).

Na podstawie oferty realizacji zadania publicznego, złożonej np. przez organizację pozarządową, organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego może zlecić tej organizacji - z pominięciem otwartego konkursu ofert - realizację zadania publicznego o charakterze lokalnym lub regionalnym, spełniającego łącznie następujące warunki: wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10 000 zł, a zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Anna Bierła

Ekspert Aferry.pl, specjalista ds. marketingu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »