| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama

Czytaj także

Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Inne > Prowadzenie spraw firmy w trakcie przebywania na zwolnieniu lekarskim

Prowadzenie spraw firmy w trakcie przebywania na zwolnieniu lekarskim

Jestem przedsiębiorcą, prowadzę małą rodzinną firmę z branży budowlanej. W kwietniu tego roku złamałem rękę i lekarz ortopeda wystawił mi zwolnienie na sześć tygodni. Ponieważ opłacam od lat składkę chorobową, należy mi się zasiłek. Przed długim weekendem majowym odbyłem bardzo ważne spotkanie biznesowe, w trakcie którego podpisałem umowę z kontrahentem. W tym dniu skontrolował mnie ZUS i na podstawie tego, że byłem w siedzibie firmy na spotkaniu, cofnął mi prawo do wypłaty zasiłku za całe sześć tygodni zwolnienia. Czy jest to postępowanie prawidłowe? Dlaczego cofnięto mi cały zasiłek, pomimo że na spotkanie poświęciłem, awaryjnie, tylko pół dnia? Czy za okres, kiedy byłem chory, będę musiał teraz opłacić składki na ZUS?

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Jacek Adamczak

Ekspert z zakresu podatków i rachunkowości

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK