| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Inne > Prowadzenie spraw firmy w trakcie przebywania na zwolnieniu lekarskim

Prowadzenie spraw firmy w trakcie przebywania na zwolnieniu lekarskim

Jestem przedsiębiorcą, prowadzę małą rodzinną firmę z branży budowlanej. W kwietniu tego roku złamałem rękę i lekarz ortopeda wystawił mi zwolnienie na sześć tygodni. Ponieważ opłacam od lat składkę chorobową, należy mi się zasiłek. Przed długim weekendem majowym odbyłem bardzo ważne spotkanie biznesowe, w trakcie którego podpisałem umowę z kontrahentem. W tym dniu skontrolował mnie ZUS i na podstawie tego, że byłem w siedzibie firmy na spotkaniu, cofnął mi prawo do wypłaty zasiłku za całe sześć tygodni zwolnienia. Czy jest to postępowanie prawidłowe? Dlaczego cofnięto mi cały zasiłek, pomimo że na spotkanie poświęciłem, awaryjnie, tylko pół dnia? Czy za okres, kiedy byłem chory, będę musiał teraz opłacić składki na ZUS?

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

e-file sp. z o.o.

Producent aplikacji i rozwiązań pomocnych w biznesie oraz w kontaktach z urzędami

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »