| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Składki > Jak zgłosić do ubezpieczeń telepracownika i jak naliczać za niego składki

Jak zgłosić do ubezpieczeń telepracownika i jak naliczać za niego składki

Nasza firma kilku pracownikom zmieniła za porozumieniem stron umowy o pracę na telepracę. Czy trzeba to jakoś zgłosić w ZUS? Czy trzeba wyrejestrować te osoby z ubezpieczeń i ponownie je do nich zgłosić? Czy koszty związane z udostępnieniem telepracownikom sprzętu biurowego i rozmów telefonicznych podlegają składkom na ZUS?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Vindicat sp. z o.o.

Vindicat to ogólnopolska firma windykacyjna realizująca usługi odzyskiwania należności. Jesteśmy również pionierem w tworzeniu rozwiązań informatycznych, umożliwiających samodzielne odzyskiwanie długów przez wierzycieli. VCAT.pl to internetowa platforma skutecznej windykacji należności

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »