| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Urlopy > Urlop pracownika odchodzącego na emeryturę w 2008 r.

Urlop pracownika odchodzącego na emeryturę w 2008 r.

Główny księgowy odchodzi na emeryturę 1 marca 2008 r. Czy pracownikowi należy się urlop 26 dni za 2008 r.? Czy w razie niewykorzystania tego urlopu w całości pracownikowi można wypłacić ekwiwalent za niewykorzystaną część?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

M. Szulikowski i Partnerzy Kancelaria Prawna

tel./fax: +48 (22) 635 46 00

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »