| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Wynagrodzenia > Czy można zaliczyć do kosztów nieodebrane przez pracownika wynagrodzenie

Czy można zaliczyć do kosztów nieodebrane przez pracownika wynagrodzenie

Pracownik naszej firmy nie stawił się w pracy. Należne mu wynagrodzenie zostało przekazane do kasy firmy, jednak nie zostało odebrane. Czy w takiej sytuacji można uznać, że wynagrodzenie zostało wypłacone, co pozwoliłoby je zaliczyć do kosztów? Czy musimy czekać z zaliczeniem wynagrodzenia do kosztów aż do chwili odbioru pensji przez pracownika? Prowadzimy podatkową księgę przychodów i rozchodów.


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Adam Głos

Od stycznia 2013 roku pełni funkcję Prezesa Tax Care. Wcześniej, przez blisko trzy lata, pracował na stanowiskach: Dyrektora Sprzedaży oraz Wiceprezesa Zarządu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK