| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Wynagrodzenia > Czy nieodebrane przez pracownika wynagrodzenie można zaliczyć do kosztów

Czy nieodebrane przez pracownika wynagrodzenie można zaliczyć do kosztów

Jesteśmy firmą, która prowadzi podatkową księgę przychodów i rozchodów. Jeden z pracowników naszej firmy nie stawił się w pracy. Należne mu wynagrodzenie zostało przekazane do kasy firmy, jednak nie zostało odebrane. Czy w takiej sytuacji można uznać, że wynagrodzenie zostało wypłacone, co pozwoliłoby je zaliczyć do kosztów? Czy musimy czekać z zaliczeniem wynagrodzenia do kosztów aż do chwili odbioru pensji przez pracownika?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Bartłomiej Samsonowicz

Ekspert serwisu Comperia.pl, specjalizuje się w finansach osobistych i rynku kredytowym.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »