| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Wynagrodzenia > Czy nieodebrane przez pracownika wynagrodzenie można zaliczyć do kosztów

Czy nieodebrane przez pracownika wynagrodzenie można zaliczyć do kosztów

Jesteśmy firmą, która prowadzi podatkową księgę przychodów i rozchodów. Jeden z pracowników naszej firmy nie stawił się w pracy. Należne mu wynagrodzenie zostało przekazane do kasy firmy, jednak nie zostało odebrane. Czy w takiej sytuacji można uznać, że wynagrodzenie zostało wypłacone, co pozwoliłoby je zaliczyć do kosztów? Czy musimy czekać z zaliczeniem wynagrodzenia do kosztów aż do chwili odbioru pensji przez pracownika?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

SmartMedia

SmartMedia to firma technologiczna i lider rynku producentów oprogramowania do zarządzania majątkiem i inwentaryzacji. Oprogramowanie tworzone w ścisłej współpracy z ekonomistami, prawnikami, księgowymi i najlepszymi programistami firmy. To dzięki temu rozwiązania SmartMedia są zgodne z obecnymi wymogami prawa oraz światowymi standardami informatycznymi.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »