| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > ZUS i kadry > Zatrudnianie i zwalnianie > Sztuka rekrutacji specjalisty UX – jak zredagować ogłoszenie?

Sztuka rekrutacji specjalisty UX – jak zredagować ogłoszenie?

UXowiec – specjalista od użyteczności. Nie ma ich wielu, a rynek pracy coraz bardziej się o nich dopomina. Jak przyciągnąć najlepszych? Jak skonstruować ogłoszenie, które zagwarantuje sukces?

Testowanie

Tak jak w pracy UXowiec sprawdza, testuje i poprawia, tak samo warto sprawdzać i testować ogłoszenie. Pytać o zdanie pracowników i uczyć się na błędach. Korzystając z doświadczeń UX i marketingu, np. poprzez:

  • testy online w społeczności (czyli pytać UXowców o to, co sądzą o ogłoszeniu);
  • zbieranie opinii dzięki publikowaniu ogłoszenia online w społecznościach (np. na Facebooku);
  • burzę mózgów w firmie, która pozwala wszystkim wyrazić swoje opinie.

Warto brać pod uwagę opinie własnych pracowników – przecież też kiedyś byli kandydatami (i są pasywnymi kandydatami w dalszym ciągu).

reklama

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Jednolity Plik Kontolny

Eksperci portalu infor.pl

Enadis

Oprogramowanie dla biznesu

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »