| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Obrót gospodarczy > Finanse i inwestycje > Big idea ważniejsza niż nowe technologie

Big idea ważniejsza niż nowe technologie

Zaciekaw, zainspiruj, zaangażuj, a potem mów o tym tak, aby inni chcieli tego słuchać. Twórz historię, opowiadaj obrazem i buduj emocje – takie nowe spojrzenie na promocję miejsc i regionów przedstawili eksperci IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie, które odbyło się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie zgromadziło przeszło 150 uczestników. Patronat medialny nad Kongresem objął portal Infor.pl


◀ powrót do artykułu2/2

źródło: IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Olimpia Bronowicka

Rzecznik prasowy Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK