| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > Koszty > Reprezentacja i reklama > Kiedy prezenty dla klientów mogą być uznane za reprezentację?

Kiedy prezenty dla klientów mogą być uznane za reprezentację?

Czy wydatki na prezenty wręczane w ramach usługi marketingowej realizowanej na rzecz podmiotu trzeciego mogą zostać uznane za koszt reprezentacji? Problem wyjaśnia ekspert z ECDDP Sp. z o.o.


◀ powrót do artykułu

Kiedy prezenty dla klientów mogą być uznane za reprezentację?

Narzędzia księgowego

POLECANE

KORONAWIRUS - podatki, prawo

reklama

Ostatnio na forum

Artykuł Partnerski

Wszystko co musisz wiedzieć o PPK

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Wyoming LLC

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »