| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Rachunkowość > Sprawozdawczość > Jak poprawnie ująć w bilansie gwarancje bankowe

Jak poprawnie ująć w bilansie gwarancje bankowe

Bank, udzielając gwarancji na wykonane roboty, zamraża pewną kwotę na lokacie, którą zwolni dopiero po upływie gwarancji. Zazwyczaj jest to okres trzech, pięciu lat. Firma zakłada w tym celu odrębne konto w tym banku. Czy w bilansie zdeponowane kwoty należy ująć jako lokaty długoterminowe, które stanowią zabezpieczenie zobowiązań gwarancyjnych?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Józef Edmund Nowicki

CONEXIS Kancelaria Zamówień Publicznych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od ksiegowosc.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK