REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Program lojalnościowy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Program lojalnościowy w czasie inflacji. Klienci szukają oszczędności

Od czego zależy zainteresowanie programami lojalnościowymi? Czynników jest wiele, ale kluczowym może być skala osiąganych korzyści. Szalejąca inflacja sprawia, że Polacy szukają oszczędności. A dzięki dobrym programom mogą zaoszczędzić bardzo konkretne kwoty.

Jak nagradzać kontrahenta? Rabaty, obniżki cen, programy lojalnościowe

Jak nagradzać kontrahenta? Aby produkt konkretnej firmy trafił do konsumenta, do zakupu trzeba przekonać nie tylko ostatecznego kupującego. Handlowcy z hurtowni często osobiście odwiedzają sklepy, salony kosmetyczne czy serwisy samochodowe, próbując przekonać właścicieli lub pracowników do swojej oferty. Handlowiec może przekonać kontrahentów do współpracy nie tylko doskonałą znajomością oferty, czy dobrymi cenami ale także umiejętnie skonstruowanymi programami lojalnościowymi.

Program lojalnościowy - jak to zrobić?

Program lojalnościowy. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami ważne jest zawsze, ale w czasie pandemii może być szczególnie trudne. Jak dbać o tych, którzy przestali przychodzić do sklepów stacjonarnych? Chociażby, proponując im udział w wirtualnym programie lojalnościowym. Jak to zrobić?

Program lojalnościowy w firmie – działania promocyjne

Programy lojalnościowe, motywacyjne, czy polecające mogą być bardzo skuteczne, ale pod jednym warunkiem. Ich docelowi odbiorcy muszą wiedzieć zarówno o danym programie, jak i o płynących z niego korzyściach. A to oznacza, że przygotowując dany system, trzeba uwzględnić także jego promocję.

Czy uczestnictwo w programie lojalnościowym powoduje powstanie przychodu

W przypadku utworzenia przez spółkę programu lojalnościowego, którego grono beneficjentów - podmiotów korzystających z rabatów, nie będzie ograniczone wyłącznie do pracowników, to przychód w rozumieniu ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej: ustawa o PIT), u uczestników programu - nie powstanie.

REKLAMA