| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Vademecum > Księgowi i rewidenci > Jak ustalić minimalną wysokość OC dla biura rachunkowego

Jak ustalić minimalną wysokość OC dla biura rachunkowego

W celu ustalenia minimalnej sumy gwarancyjnej ubezpieczenia OC należy ustalić zakres czynności wykonywanych przez biuro rachunkowe. Kwota ubezpieczenia OC biura rachunkowego zależy bowiem od kilku czynników.

Czytaj także

Aktualizacja: 10.07.2014

Autor:

Źródło:

isk.infor.pl

Zdjęcia


Serwis Inforlex RODO 3 m-ce + książka RODO dla księgowych i biur rachunkowych198.00 zł

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

Stowarzyszenie zajmuje się ochroną praw konsumentów.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »