Kto straci po likwidacji kosztów na reprezentację
REKLAMA
Natomiast wydatki na reprezentację i reklamę niepubliczną mogą być uwzględnione w kosztach jedynie w wysokości nieprzekraczającej 0,25 proc. przychodu.
Z projektu przygotowanego przez Ministerstwo Finansów wynika, że wydatków na reprezentację w ogóle nie będzie można zaliczać w koszty. Z kolei wydatki na każdy rodzaj reklamy mogłyby być uwzględniane w pełnej wysokości. Proponowane przez MF rozwiązanie może okazać się korzystne dla dużych firm, które na kampanie reklamowe wydają krocie. Stracą zaś mali przedsiębiorcy, którzy nie mają pieniędzy, żeby zainwestować w reklamę. Ich wydatki to właśnie zakupy reprezentacyjne w postaci kawy, napoi czy drobnych prezentów dla kontrahentów.
Kliknij aby zobaczyć ilustrację.
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat