REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

ZUS zaprasza na bezpłatne szkolenia

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

ZUS zaprasza na bezpłatne szkolenia z zakresu m.in.: wypadków przy pracy i choroby zawodowe oraz sposobu zapobiegania tym zjawiskom, zasad przekazywania dokumentów drogą elektroniczną, bezpiecznego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego oraz PUE ZUS.


Nowe emerytury - praktyczny przewodnik >>

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja


ZUS Oddział w Gdańsku


Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku organizuje bezpłatne szkolenia dla pracodawców małych i średnich przedsiębiorstw, w szczególności rejestrujących działalność gospodarczą po raz pierwszy, w jednym z następujących sektorów: budownictwo, ochrona zdrowia, transport lub przetwórstwo przemysłowe.

Zakres tematyczny szkoleń obejmować będzie poznawanie zagrożeń powodujących wypadki przy pracy i choroby zawodowe oraz sposoby zapobiegania tym zjawiskom.

REKLAMA

Szkolenia przeprowadzone zostaną przez wykładowców Biura Consultingowo-Handlowego „Gwarancja” w sali konferencyjnej „PANORAMA” w Centrum Biznesu Zieleniak, ul. Wały Piastowskie 1, 80-958 Gdańsk, piętro XVI.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Organizowane szkolenia zostaną zakończone wydaniem stosownych zaświadczeń.

Zgłoszenia telefoniczne bądź pisemne: Biuro Consultingowo-Handlowe „Gwarancja”,

tel/fax: (61) 855 24 19,telefon: 605 041 542, e-mail: dorota.butajlo@gwarancja.com.pl

Szkolenia odbędą się w dniach: 16.07.2012 r., 30.07.2012 r., 21.08.2012 r., 27.08.2012 r. w godzinach 9.00 - 16.00.


ZUS II Oddział w Łodzi


ZUS w Łodzi zaprasza na bezpłatne szkolenie "Zasady wypełniania i korygowania dokumentów ubezpieczeniowych".

Szkolenie odbędzie w dniu 19 lipca 2012 r. w Inspektoracie w Łodzi przy ul. Łęczyckiej 70 na Sali szkoleniowej Nr 4 na parterze.

Ze względu na ograniczoną ilosć miejsc prowadzone są zapisy.


ZUS II Oddział w Warszawie


ZUS II Odział w Warszawie zaprasza pracodawców i osoby kierujące pracownikami na szkolenie okresowe dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy.

Szkolenie skierowane jest w szczególności do pracodawców z następujących sektorów: budownictwo, ochrona zdrowia, transport i przetwórstwo przemysłowe.

Szkolenie trwa 2 dni (20 godzin lekcyjnych). Zakres tematyczny obejmuje m.in.: wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bhp z omówieniem źródeł prawa międzynarodowego, problemy związane z interpretacją niektórych przepisów; ryzyko zawodowe (zagrożenia czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi), analiza okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych; organizacja i metodyka szkoleń w zakresie bhp; zasady postępowania w razie wypadku w pracy i w sytuacjach zagrożeń (np. pożar), w tym zasady udzielania pomocy przedmedycznej; społeczne koszty wypadków przy pracy i chorób zawodowych.

Szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia ważnego przez okres 5 lat.

Szkolenie odbędzie się w dniach 20-21.07.2012 r.


ZUS II Oddział w Warszawie


II Oddział ZUS w Warszawie serdecznie zaprasza na jednodniowe bezpłatne szkolenie w zakresie zasad przekazywania dokumentów drogą elektroniczną, bezpiecznego podpisu elektronicznego, profilu zaufanego oraz PUE ZUS.

Szkolenie odbędzie się 27 lipca br. (piątek) w godzinach 9.00 - 13.30 w Regionalnym Ośrodku Szkolenia w budynku Inspektoratu Warszawa - Praga Północ przy ul. 11 Listopada 15A.

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: ZUS

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Thermomix w kosztach prowadzonej działalności gospodarczej? To możliwe, ale nie u każdego. Zasady są proste, ale nie każdy je zna

Czy Thermomix może przyczynić się do uzyskania przez przedsiębiorcę przychodów? Na to pytanie dotyczące rozliczeń podatkowych osób prowadzących działalność gospodarczą nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo jednak, jakimi kryteriami należy się kierować dokonując w tym zakresie niezbędnej oceny.

Geopolityka zaczyna sterować światowym handlem i logistyką

OECD ostrzega, że masowy reshoring może kosztować świat 18 proc. spadku w handlu i 5 proc. ubytku w PKB. Coraz więcej managerów zarządzających logistyką deklaruje jednocześnie, że szuka nowych źródeł zaopatrzenia i alternatywnych wobec Chin lokalizacji dla produkcji i inwestycji. Nie ma już żadnych wątpliwości, że globalne łańcuchy dostaw ulegają transformacji, niestety nie widać tego w Polsce, choć mamy pewne przewagi, które stawiają nas w uprzywilejowanej pozycji w Europie.

KSeF 2026: obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych. Dlaczego nie uprawnienie?

Obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych oraz ich elektronicznych „zastępników” nie ma obiektywnie większego sensu – twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski. I postuluje nowelizację przepisów, która powinna zamienić ten obowiązek na zwykłe uprawnienie podatnika.

Prof. Modzelewski: Przepisy regulujące KSeF są sprzeczne z prawem UE

Jak twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski, przepisy o KSeF są sprzeczne z art. 90 dyrektywy 2006/112/UE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, która nakazuje określić państwom członkowskim m.in. warunki zmniejszenia podstawy opodatkowania w przypadku anulowania faktur.

REKLAMA

Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami firmowymi: co możesz zmienić nawet od jutra

Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją działalność z pasją i determinacją, szybko zdobywając pierwszych klientów. Jednak po kilku miesiącach pojawia się rozczarowanie: są przychody, ale brakuje gotówki. To nie przypadek – to efekt powtarzalnych błędów w zarządzaniu finansami, które można wyeliminować, jeśli tylko się je rozpozna i zrozumie.

Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

REKLAMA

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

KSeF w jednostkach budżetowych – wyzwania i szanse. Wywiad z dr Małgorzatą Rzeszutek

Jak wdrożenie KSeF wpłynie na funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych? Jakie zagrożenia i korzyści niesie cyfrowa rewolucja w fakturowaniu? O tym rozmawiamy z dr Małgorzatą Rzeszutek, doradcą podatkowym i specjalistką w zakresie prawa podatkowego.

REKLAMA