| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Zmiany prawa > Sprawozdanie z działalności fundacji

Sprawozdanie z działalności fundacji

Minister Sprawiedliwości określił dodatkowe dane, które powinno zawierać sprawozdanie z działalności fundacji.

Zgodnie z przepisami, które zaczęły obowiązywać od 27 października 2011 r., fundacja sporządzając sprawozdanie z działalności, powinna w nim podać aktualny adres do korespondencji oraz adres poczty elektronicznej, jeżeli taki posiada. Ponadto dane członków zarządu podawane w sprawozdaniu powinny być rozszerzone o informację o funkcji pełnionej przez członka zarządu.

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 21 września 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ramowego zakresu sprawozdania z działalności fundacji (Dz.U. Nr 217, poz. 1291)

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

WYWIADY, RELACJE, WYDARZENIA

reklama

Ostatnio na forum

Jednolity Plik Kontrolny

Eksperci portalu infor.pl

Katarzyna Adamczyk

Doświadczony manager i profesjonalistka z dziedziny ekonomii zdrowia, specjalizująca się w analizie biznesowej, w tym w kontroli zarządczej w placówkach medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem kontrolingu i analizy finansowej szpitala oraz w analityce rynku farmaceutycznego i analizach refundacyjnych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »