REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mity w komunikacji wewnętrznej

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Przekazywanie informacji to nie to samo co dialog, a ilość nie zawsze przekłada się na jakość. Wielu menedżerów posiada błędne wyobrażenia na temat tego, czym jest wewnętrzny PR. Wiara w te mity sprawia, że podejmowane działania komunikacyjne są nietrafne. Wskazówkami, jak skutecznie kreować relacje w organizacji i nie skazać się na komunikacyjną porażkę, podzielą się eksperci w trakcie warsztatów na Kongresie Profesjonalistów Public Relations. Czternasta odsłona wydarzenia dla branży PR odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Jak nie popaść w pułapkę komunikacyjną, czyli umiejętnie informować o sukcesach i nie bagatelizować problemów? W jaki sposób tworzyć atmosferę otwartą na dialog oraz budować relacje oparte na zaufaniu? O mitach w komunikacji wewnętrznej i bezrefleksyjnych działaniach, które nie zawsze są drogą do sukcesu dyskutować będą uczestnicy warsztatów odbywających się w ramach tegorocznego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Głównymi partnerami konferencji są: Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Związek Firm Public Relations, Urząd Miasta Rzeszowa, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.

REKLAMA

Autopromocja


Więcej nie znaczy lepiej


Nie ma uniwersalnej recepty na wewnętrzny PR, który sprawdzi się w każdej organizacji. Tymczasem lista dostępnych narzędzi z roku na rok staje się coraz dłuższa. Prawdziwym wyzwaniem staje się ich rozsądne ograniczenie. Jeżeli wydaje nam się, że personel tylko czeka na komunikaty od działu PR, to jesteśmy w błędzie. To właśnie pracowników, a szczególnie menadżerów, silnie dotyka problem przeładowania informacyjnego. - Zanim sięgniemy po kolejne rozwiązania, należy sobie odpowiedzieć na kilka pytań: jakie cele chcemy zrealizować i jakie potrzeby komunikacyjne mają nasi pracownicy. Jak w praktyce budować relacje wewnątrz organizacji, aby ich efekty były satysfakcjonujące - tego uczestnicy Kongresu dowiedzą się podczas warsztatów zaplanowanych na drugi dzień wydarzenia - wyjaśnia pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.  


Po pierwsze dialog


Praca w dużych firmach, a zwłaszcza korporacjach kojarzy się z presją, naciskiem na wyniki i przysłowiowym wyścigiem szczurów. Stąd wiele tego typu podmiotów, chcąc minimalizować te negatywne aspekty, kładzie mocny nacisk na wewnętrzny PR. - Często bezmyślnie wdraża się kolejne platformy komunikacji, które mają  pomóc rozładować napiętą atmosferę i zażegnać konflikty. Jednak zapomina się o tym, że sens mają jedynie działania, które angażują pracowników. Zbyt rzadko również bada się nastroje panujące w organizacji i relacje na linii personel - kadra zarządzająca, a przecież wnioski z takich obserwacji są bezcenne w wyznaczaniu kierunków komunikacji - wyjaśnia Agata MOCZULSKA Naczelnik Wydziału Projektów Multimedialnych i Komunikacji Wewnętrznej, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mity dotyczące komunikacji wewnętrznej to nie jedyna problematyka warsztatów.  Podobnie jak w ubiegłym roku, zajęcia odbędą się w kilku blokach tematycznych tak, aby uczestnicy mogli poświęcić swój czas na pozyskanie wiedzy z obszarów, które szczególnie ich interesują. Trenerzy poruszą również zagadnienia związane z rolą CSR-u oraz publikacjami medialnymi w kontekście kształtowania relacji.


Nie warto zwlekać


Zainteresowanych udziałem w Kongresie PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.kongresprofesjonalistow.pl. Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Kontakt dla mediów

dr Dariusz Tworzydło, Współorganizator Kongresu

e-mail: dariusz {.at} tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pracujesz na zleceniu - a może to faktyczna umowa o pracę? Jak ustalić i wykazać istnienie stosunku pracy

Osoby wykonujące umowy zlecenia, czy inne umowy cywilnoprawne, mają czasem wątpliwości, czy nie jest to de facto umowa o pracę. Każdy przedsiębiorca słyszał o możliwych kontrolach, podważeniu zatrudnienia, konieczności uzasadniania dlaczego taki a nie inny typ umowy został konkretnej osobie zaproponowany. A co ze swobodą zawierania umów? Czy forma umowy na którą zgadzamy się wspólnie z nowozatrudnioną osobą nie powinna być wystarczająca dla inspekcji pracy skoro zgodnie obie strony złożyły na niej swój podpis? Na te i wiele innych pytań odpowie Czytelnikom ten artykuł.

Zmiany w podatkach od 2026 r. - wyższy limit zwolnienia z VAT, korekty deklaracji, 6 m-cy vacatio legis

Ministerstwo Finansów poinformowało, że 6 maja 2025r. Rada Ministrów przyjęła pakiet projektów ustaw dot. podatków w ramach procesu deregulacji. Nowe przepisy mają na celu m.in. ochronę podatników przed nagłymi zmianami przepisów ustaw podatkowych oraz doprecyzowanie wątpliwości interpretacyjnych zgłaszanych przez przedsiębiorców w zakresie deklaracji składanej w trakcie lub po zakończeniu kontroli celno-skarbowej. Projekty dotyczą również podwyższenia limitu zwolnienia podmiotowego w VAT oraz likwidacji obowiązku przygotowywania i publikacji informacji o realizowanej strategii podatkowej.

Czego najczęściej dotyczą kontrole z urzędu skarbowego i ZUS-u?

Przedsiębiorcy mają szereg obowiązków wobec państwa - jako podatnicy muszą przestrzegać przepisów podatkowych, a jako płatnicy stosować normy z zakresu ubezpieczeń społecznych. W obu tych sferach często dochodzi do uchybień. Dlatego upoważnione organy sprawdzają, czy firmy przestrzegają obowiązujących przepisów. W naszym artykule przedstawiamy najczęstsze obszary, które podlegają kontroli organów podatkowych lub Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Pozwani przez PFR – jak program pomocy dla firm stał się przyczyną tysięcy pozwów? Sprawdź, jak się bronić

Ponad 16 tysięcy firm już otrzymało pozew z Polskiego Funduszu Rozwoju [i]. Kolejne są w drodze. Choć Tarcza Finansowa miała być tarczą – dla wielu stała się źródłem wieloletnich problemów prawnych.

REKLAMA

Kawa z INFORLEX. Nowy plan wdrożenia KSeF

Spotkania odbywają się w formule „na żywo” o godzinie 9.00. Przy porannej kawie poruszamy najbardziej aktualne tematy, które stanowią także zasób kompleksowej bazy wiedzy INFORLEX. Rozmawiamy o podatkach, księgowości, rachunkowości, kadrach, płacach oraz HR. 15 maja br. tematem spotkania będzie nowy plan wdrożenia KSeF.

Zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami w 2025 r. Jak i ile można zaoszczędzić na wpłatach do PFRON? Case study i obliczenia dla pracodawcy

Dlaczego 5 maja to ważna data w kontekście integracji i równości? Co powstrzymuje pracodawców przed zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami? Jakie są obowiązki pracodawcy wobec PFRON? Wyjaśniają eksperci z HRQ Ability Sp. z o.o. Sp. k. I pokazują na przykładzie ile może zaoszczędzić firma na zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami.

Koszty NKUP w księgach rachunkowych - klasyfikacja i księgowanie

– W praktyce rachunkowej i podatkowej przedsiębiorcy często napotykają na wydatki, które - mimo że wpływają na wynik finansowy jednostki - to jednak nie mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodów (tzw. NKUP) – zauważa Beata Tęgowska, ekspertka ds. księgowości i płac z Systim.pl i wyjaśnia jak je prawidłowo klasyfikować i księgować?

Zmiany w podatku od spadków darowizn w 2025 r. Likwidacja obowiązku uzyskiwania zaświadczenia z urzędu skarbowego i określenie wartości nieodpłatnej renty [projekt]

W dniu 28 kwietnia 2025 r. w Wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów opublikowano założenia nowelizacji ustawy o zmianie ustawy o podatku od spadków i darowizn. Ta nowelizacja ma dwa cele. Likwidację obowiązku uzyskiwania zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego zwolnienie z podatku od spadków i darowizn

na celu ograniczenie formalności i zmniejszenie barier administracyjnych wynikających ze stosowania ustawy o podatku od spadków i darowizn, związanych z dokonywaniem obrotu majątkiem nabytym tytułem spadku lub inny nieodpłatny sposób objęty zakresem ustawy o podatku od spadków i darowizn, od osób z kręgu najbliższej rodziny, a także uproszczenie rozliczania podatku z tytułu nabycia nieodpłatnej renty.

REKLAMA

Co zmieni unijne rozporządzenie w sprawie maszyn od 2027 roku. Nowe wymogi prawne cyberbezpieczeństwa przemysłu w UE

Szybko zachodząca cyfrowa transformacja, automatyzacja, integracja środowisk IT i OT oraz Przemysł 4.0 na nowo definiują krajobraz branży przemysłowej, przynosząc nowe wyzwania i możliwości. Odpowiedzią na ten fakt jest m.in. przygotowane przez Komisję Europejską Rozporządzenie 2023/1230 w sprawie maszyn. Firmy działające na terenie UE muszą dołożyć starań, aby sprostać nowym, wynikającym z tego dokumentu standardom przed 14 stycznia 2027 roku.

Skarbówka kontra przedsiębiorcy. Firmy odzyskują miliardy, walcząc z niesprawiedliwymi decyzjami

Tysiące polskich firm zostało oskarżonych o udział w karuzelach VAT - często niesłusznie. Ale coraz więcej z nich mówi "dość" i wygrywa w sądach. Tylko w ostatnich latach odzyskali aż 2,8 miliarda złotych! Sprawdź, dlaczego warto walczyć i jak nie dać się wciągnąć w urzędniczy absurd.

REKLAMA