REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

INFOR LEX zwiększa sprzedaż i wprowadza nowe produkty

REKLAMA

W październiku INFOR Ekspert., spółka należąca do holdingu INFOR PL S.A., wprowadziła do sprzedaży nową ofertę publikacji z serii INFOR LEX (www.inforlex.pl). Jak potwierdza Aneta Kowalska – dyrektor marketingu spółki – wyniki sprzedaży po miesiącu funkcjonowania nowości na rynku są optymistyczne.

Od dwóch lat zainteresowanie i liczba użytkowników serwisów INFOR LEX stale rośnie. W październiku 2009 oglądalność publikacji była o 22% wyższa niż w analogicznym okresie zeszłego roku (dane na podstawie Gemius Traffic).

REKLAMA

Autopromocja

INFOR LEX to jedyna na rynku seria publikacji elektronicznych prezentujących system aktów prawnych, orzecznictwa oraz interpretacji urzędowych uzupełniony o zbiór porad, komentarzy i artykułów pochodzących z wiodących czasopism fachowych INFOR PL S.A.  Produkty INFOR LEX dostępne są w sprzedaży bezpośredniej, poprzez rozbudowaną sieć przedstawicieli handlowych w całej Polsce.

Serwisy INFOR LEX są nieustannie uzupełniane o nowe materiały. W październiku seria została wzbogacona o nowe publikacje. W linii Biznes pojawiły się: INFORLEX Ekspert, INFORLEX BIZNES Premium, INFORLEX Księgowość oraz INFORLEX Serwis Kadrowego

W linii Administracja przybyły serwisy: INOFRLEX ADMINISTRACJA Premium, INFORLEX Zamówienia Publiczne, INFORLEX Szkoła, INFORLEX Pomoc Społeczna

Dotychczasowe serwisy zmodernizowano. Wydawca wprowadził nowe rozwiązania funkcjonalne ułatwiające odnajdywanie, porównywanie i dostęp do informacji, takie jak:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- możliwość pracy w wielu oknach, co pozwala na jednoczesną pracę z poradą, komentarzem, omówieniem i odwołującym się do niej aktem prawnym

- możliwość bezpośredniego porównywania zmian w aktach prawnych

- Notatnik/Biuletyn, który umożliwia archiwizowanie wybranych dokumentów, opatrywanie ich komentarzem i grupowanie w zadane kategorie


INFORMACJE DODATKOWE

Serwisy INFOR LEX prezentują konkretne porady, wskazówki i omówienia problemów prawnych zebrane z fachowych czasopism takich jak: MONITOR księgowego, BIULETYN VAT, BIULETYN RACHUNKOWOŚCI, Gazeta Samorządu i Administracji, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, Serwis Prawno Pracowniczy, Gazeta Prawna i wiele innych. Prosty język i przejrzysta forma opracowań gwarantują zrozumienie omawianych zagadnień.

Drugim elementem decydującym o unikalności publikacji jest jeden z większych w kraju zbiorów aktów prawnych, projektów ustaw i orzecznictwa (polskiego oraz Unii Europejskiej), interpretacji urzędowych, a także ujednolicone standardy rachunkowości.

Serwisy omawiają aktualnie obowiązujące przepisy oraz konsekwencje nadchodzących zmian. W ten sposób pomagają nie tylko rozwiązać bieżące problemy, ale również zawczasu przygotować się na wejście w życie nowych regulacji.

Integralną część serwisów stanowi w nowoczesna wyszukiwarka, która umożliwia nawet przeszukiwanie plików PDF, dokumentów Word czy arkuszy Excel. Wyszukiwarka wyposażona jest w słownik, który uwzględnia różne formy gramatyczne itp., a także podpowiada prawidłową formę wprowadzonego zapytania. Wyniki wyszukiwania, w zależności od preferencji, mogą być prezentowane wg trafności wyszukiwania lub daty publikacji.


Przewagę konkurencyjną INFOR LEX buduje w oparciu o:

- Największy zbiór publikacji prasowych dla firm i urzędów

- Największą komercyjną bazę interpretacji podatkowych i orzeczeń

- Szybką aktualizację - zasoby uzupełniane są o nowe materiały nawet kilka razy dziennie

- Mobilność - korzystanie z publikacji możliwe jest w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu (bez konieczności korzystania z nośników zewnętrznych)

- Unikalną narzędziowość - wygodne prezentowanie wyników wyszukiwania i porównywanie zmian w aktach prawnych.


W nowej ofercie INFOR LEX pojawiły się:

REKLAMA


INFORLEX Ekspert
- najbardziej kompleksowa spośród publikacji INFOR LEX, stanowiąca nadrzędny produkt, łączący linie Biznes i Administracja. Najobszerniejsza publikacja z rodziny INFOR LEX. Zawiera największy system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji oraz porady i komentarze ze wszystkich czasopism wydawanych przez holding INFOR PL S.A. Publikacja jest w stanie zaspokoić potrzeby informacyjne zarządów, kadry kierowniczej oraz wszystkich specjalistów zarówno w firmach, jak i jednostkach sektora publicznego. Oprócz kompletu informacji, porad z czasopism i systemu aktów prawnych (teksty przepisów, orzecznictwo i pisma urzędowe) użytkownicy mogą zadawać pytania naszym ekspertom.


INFORLEX BIZNES Premium
-  wyjątkowo obszerny serwis dla zarządów, służb finansowych i działów kadr w dużych przedsiębiorstwach, a także dla biur rachunkowych, firm audytorskich oraz osób, które kandydują na Dyplomowanego Księgowego. W aktualizowanym nawet kilka razy dziennie serwisie znajduje się największa baza czasopism INFOR PL S.A. dla księgowych i finansistów oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań specjalistom.

 


INFORLEX KSIĘGOWOŚĆ
- codziennie aktualizowany zbiór porad, komentarzy i artykułów publikowanych w czasopismach INFOR PL S.A. Dodatkowo w serwisie znajduje się kompleksowa baza aktów prawnych, orzecznictwa, interpretacji urzędowych i praktycznych narzędzi (wzorów pism, formularzy, wskaźników, kalkulatorów, etc.). Dzięki pomocy serwisu można szybko rozwiązać większość problemów z zakresu rachunkowości i podatków. Serwis przeznaczony jest dla księgowych z małych i średnich przedsiębiorstw.


INFORLEX Serwis Kadrowego -
codziennie aktualizowany zbiór porad, komentarzy, przepisów, orzecznictwa i innych informacji prawnych niezbędnych w pracy specjalistów ds. personalnych. To publikacja online, która pomoże rozwiązać problemy związane z prowadzeniem spraw kadrowych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, ubezpieczeń społecznych, wynagrodzeń oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Na serwis składają się artykuły, baza ujednoliconych aktów prawnych, orzecznictwa sądów oraz praktyczne narzędzia, takie jak: wzory dokumentów, wskaźniki, kalkulatory.


INOFRLEX ADMINISTRACJA Premium
- serwis przeznaczony dla kadry zarządzającej, specjalistów oraz osób stosujących na co dzień przepisy w jednostkach sektora finansów publicznych. Ta aktualizowana nawet kilka razy dziennie publikacja elektroniczna zawiera wszystkie czasopisma fachowe INFOR PL S.A. przydatne do rozwiązywania problemów z interpretacją przepisów w sektorze publicznym oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań specjalistom.


INFORLEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- internetowy, codziennie aktualizowany serwis o wyjątkowej, niespotykanej dotąd na rynku zawartości. Serwis powstał z myślą o stosujących codziennie przepisy specjalistach: zamawiających, wykonawcach, konsultantach przygotowujących oferty, specyfikacje itp. Pomaga nie tylko prawidłowo przeprowadzić procedurę zamówień ale także przedstawia, jak poprawnie zamówić określoną usługę czy dostawę. Tego nie ma w innych serwisach, portalach, czy czasopismach! Tylko w naszym serwisie znajdują się poparte orzecznictwem i pismami UZP informacje, jak poprawnie napisać specyfikację przy zamówieniu remontu budynku, a na co zwrócić uwagę przy dostawie komputerów lub usługach prawniczych.


INFORLEX SZKOŁA
- nowy serwis przeznaczony dla księgowych rozliczających publiczne placówki oświatowe. Zawiera specjalnie wyselekcjonowane informacje, porady i komentarze uwzględniające specyfikę rozliczeń jednostek takich jak szkoły czy przedszkola. Znajdują się w nim treści z wiodących czasopism dla księgowych w sektorze publicznym: Rachunkowości Budżetowej, Poradnika Rachunkowości Budżetowej i Poradnika Oświatowego.Serwis jest codziennie aktualizowany nowymi dokumentami urzędowymi przydatnymi do prowadzenia rozliczeń placówek oświatowych: interpretacjami organów podatkowych, pismami resortowymi, orzeczeniami komisji ds. naruszeń dyscypliny finansów publicznych.


INFORLEX  POMOC SPOŁECZNA
- publikacja, która jako jedyna na rynku codziennie dostarcza księgowym w instytucjach pomocy społecznej porad i wskazówek jak prowadzić skomplikowane rozliczenia ich jednostek. Serwis jest przygotowany specjalnie z myślą o księgowych w domach i ośrodkach pomocy społecznej, którzy w swojej pracy muszą uwzględniać specyfikę działalności swoich instytucji.


Opinie
Klientów

Wśród opinii Klientów korzystających z INFOR LEX i zainteresowanych nową ofertą najczęściej powtarzane zalety publikacji to:

- Zebranie w jednym miejscu bogactwa zasobów czasopiśmienniczych INFOR-u i bazy prawnej, orzeczniczej i interpretacyjnej dopasowanej do indywidualnych potrzeb

- Codzienna aktualizacja serwisów

- Szybkość odnajdywania informacji, dzięki sprawnym wyszukiwarkom wg różnorodnych kryteriów

- Bezkonkurencyjnie szeroka, uniwersalna zawartość serwisu INFORLEX Ekspert, podkreślana szczególnie przez kancelarie obsługujące duże podmioty gospodarcze

- Dobra ocena wąskiego profilu publikacji takich jak  INFORLEX Szkoła i INFOR LEX Zamówienia publiczne

- Tematyka INFORLEX Szkoła, skupiająca się na zagadnieniach ważnych dla głównych księgowych w szkołach

- Imponujące możliwości INFORLEX Zamówienia Publiczne, takie jak specyfikacja istotnych warunków zamówień i wyszukiwarka kodów CPV

- Użyteczność nowych narzędzi i funkcjonalności

- Ułatwiający pracę, intuicyjny system połączeń pomiędzy rozwiązaniami problemów a konkretnymi aktami prawnymi

- Artykuły i porady podpisane przez autorów- Nowe, atrakcyjne możliwości zakupu (np. wykupienie nowego produktu, jako kolejnego stanowisko)

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code
Podatek PIT - część 2
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/9
Są kosztem uzyskania przychodu:
koszty reprezentacji, w szczególności poniesione na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych
udzielone pożyczki, w tym stracone pożyczki
wydatki na wystrój wnętrza biurowego nie będące wydatkami reprezentacyjnymi
wpłaty dokonywane do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapitałowych – od nagród i premii wypłaconych z dochodu po opodatkowaniu podatkiem dochodowym
Następne

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Unijne rozporządzenie DORA już obowiązuje. Które firmy muszą stosować nowe przepisy od 17 stycznia 2025 r.?

Od 17 stycznia 2025 r. w Unii Europejskiej zaczęło obowiązywać Rozporządzenie DORA. Objęte nim podmioty finansowe miały 2 lata na dostosowanie się do nowych przepisów w zakresie zarządzania ryzykiem ICT. Na niespełna miesiąc przed ostatecznym terminem wdrożenia zmian Europejski Bank Centralny opublikował raport SREP (Supervisory Review and Evaluation Process) za 2024 rok, w którym ze wszystkich badanych aspektów związanych z działalnością banków to właśnie ryzyko operacyjne i teleinformatyczne uzyskało najgorsze średnie wyniki. Czy Rozporządzenie DORA zmieni coś w tym zakresie? Na to pytanie odpowiadają eksperci Linux Polska.

Transfer danych osobowych do Kanady – czy to bezpieczne? Co na to RODO?

Kanada to kraj, który kojarzy się nam z piękną przyrodą, syropem klonowym i piżamowym shoppingiem. Jednak z punktu widzenia RODO Kanada to „państwo trzecie” – miejsce, które nie podlega bezpośrednio unijnym regulacjom ochrony danych osobowych. Czy oznacza to, że przesyłanie danych na drugi brzeg Atlantyku jest ryzykowne?

e-Urząd Skarbowy w Twoim telefonie! Nowa aplikacja zmienia sposób korzystania z usług skarbowych

Ministerstwo Finansów wprowadza rewolucję w dostępie do usług skarbowych. Aplikacja e-Urząd Skarbowy pozwala na szybkie i bezpieczne załatwianie spraw urzędowych. To dopiero początek – kolejne aktualizacje przyniosą jeszcze więcej funkcji!

W 2025 roku oprocentowanie lokat bankowych mocno spadnie. Jak zadbać o oszczędności?

Banki przewidują mocny spadek stóp procentowych. Przykładowo BNP Paribas prognozuje, że na koniec 2025 roku podstawowa stopa procentowa NBP spadnie do 4%, czyli obniży się aż o 1,75 p.p. Z kolei PKO BP zakłada, że stopy procentowe spadną do 3,5%-4% do końca 2026 r. Te oczekiwania już teraz wpływają na oprocentowanie lokat bankowych. Rankomat.pl zwraca uwagę, że średnie oprocentowanie lokat założonych w listopadzie (najnowsze dostępne dane NBP) wyniosło zaledwie 3,96% i w kolejnych miesiącach prawdopodobnie będzie dalej spadać. Między innymi dlatego w 2025 r. warto zmienić część swoich nawyków finansowych, do których przywykliśmy w ostatnich dwóch latach.

REKLAMA

Jak opodatkować przychody z najmu? Kluczowe zasady i przepisy

Przychody z najmu można opodatkować ryczałtem lub w ramach działalności gospodarczej. Wybór odpowiedniego sposobu zależy od rodzaju najmu i decyzji podatnika. Sprawdź, jakie zasady obowiązują, jakie stawki podatkowe mają zastosowanie oraz kiedy najem kwalifikuje się jako odrębne źródło przychodów.

9000 zł brutto średniej pensji w Polsce w 2025 r. Kiedy pęknie bariera psychologiczna 10 tys. zł miesięcznie?

Główny Urząd Statystyczny podał, że w grudniu 2024 r. przeciętne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 8.821,25 zł. Eksperci oceniają, że w 2025 roku na pewno przeciętne wynagrodzenie w przedsiębiorstwach przekroczy kwotę 9.000 zł brutto (ok. 6.450 zł netto). Natomiast zdaniem przedsiębiorców, granicą psychologiczną przeciętnej miesięcznej pensji w Polsce jest kwota 10 000 zł brutto (ok. 7.150 zł netto). Kiedy ta granica zostanie przełamana?

ZUS zmienił zasady doręczania pism na PUE (eZUS). Nowości od 15 stycznia 2025 r.

W komunikacie z 24 stycznia 2025 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował, że od 15 stycznia 2025 r. na portalu PUE eZUS udostępnił funkcjonalności, które wynikają z art. 71 ab ust. 1a ustawy o systemie ubezpieczeń́ społecznych w zakresie tzw. e-Doręczeń.

Rozliczenie PIT emeryta i rencisty w 2025 r. ZUS wysyła PIT-40A, PIT-11A i PIT-11 za 2024 r. Kiedy zwrot nadpłaty podatku? Jak odliczać i przekazać 1,5 proc. podatku?

W najbliższych tygodniach emeryci i renciści otrzymają ważny formularz, dotyczący rocznego rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT). ZUS rozpoczął właśnie wysyłkę deklaracji PIT-40A, PIT-11A i PIT-11 za miniony rok. W całym kraju akcja obejmie niemal 10,5 mln osób.

REKLAMA

Zmiany w uldze na dziecko. Wyższe limity, do 120 i 60 tys. zł rocznie

Nowelizacja ustawy o PIT zakłada podwyższenie limitów dochodów uprawniających do ulgi na dziecko. Proponowane zmiany obejmują m.in. zwiększenie limitu przychodów dla rodzin z czwórką lub więcej dzieci do 120 tys. zł rocznie oraz wyższe progi dochodowe dla rodziców wychowujących jedno dziecko.

Płatniku, sporządź i wyślij poprawnie PIT-11, PIT-R, PIT-4R i PIT-8AR

Ministerstwo Finansów przypomina płatnikom o obowiązku sporządzenia i przesłania deklaracji podatkowych za 2024 rok. Sprawdź, jak przygotować formularze, na co zwrócić uwagę i jak uniknąć błędów w dokumentach PIT.

REKLAMA