REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

INFOR LEX zwiększa sprzedaż i wprowadza nowe produkty

REKLAMA

W październiku INFOR Ekspert., spółka należąca do holdingu INFOR PL S.A., wprowadziła do sprzedaży nową ofertę publikacji z serii INFOR LEX (www.inforlex.pl). Jak potwierdza Aneta Kowalska – dyrektor marketingu spółki – wyniki sprzedaży po miesiącu funkcjonowania nowości na rynku są optymistyczne.

Od dwóch lat zainteresowanie i liczba użytkowników serwisów INFOR LEX stale rośnie. W październiku 2009 oglądalność publikacji była o 22% wyższa niż w analogicznym okresie zeszłego roku (dane na podstawie Gemius Traffic).

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

INFOR LEX to jedyna na rynku seria publikacji elektronicznych prezentujących system aktów prawnych, orzecznictwa oraz interpretacji urzędowych uzupełniony o zbiór porad, komentarzy i artykułów pochodzących z wiodących czasopism fachowych INFOR PL S.A.  Produkty INFOR LEX dostępne są w sprzedaży bezpośredniej, poprzez rozbudowaną sieć przedstawicieli handlowych w całej Polsce.

Serwisy INFOR LEX są nieustannie uzupełniane o nowe materiały. W październiku seria została wzbogacona o nowe publikacje. W linii Biznes pojawiły się: INFORLEX Ekspert, INFORLEX BIZNES Premium, INFORLEX Księgowość oraz INFORLEX Serwis Kadrowego

W linii Administracja przybyły serwisy: INOFRLEX ADMINISTRACJA Premium, INFORLEX Zamówienia Publiczne, INFORLEX Szkoła, INFORLEX Pomoc Społeczna

REKLAMA

Dotychczasowe serwisy zmodernizowano. Wydawca wprowadził nowe rozwiązania funkcjonalne ułatwiające odnajdywanie, porównywanie i dostęp do informacji, takie jak:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- możliwość pracy w wielu oknach, co pozwala na jednoczesną pracę z poradą, komentarzem, omówieniem i odwołującym się do niej aktem prawnym

- możliwość bezpośredniego porównywania zmian w aktach prawnych

- Notatnik/Biuletyn, który umożliwia archiwizowanie wybranych dokumentów, opatrywanie ich komentarzem i grupowanie w zadane kategorie


INFORMACJE DODATKOWE

Serwisy INFOR LEX prezentują konkretne porady, wskazówki i omówienia problemów prawnych zebrane z fachowych czasopism takich jak: MONITOR księgowego, BIULETYN VAT, BIULETYN RACHUNKOWOŚCI, Gazeta Samorządu i Administracji, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, Serwis Prawno Pracowniczy, Gazeta Prawna i wiele innych. Prosty język i przejrzysta forma opracowań gwarantują zrozumienie omawianych zagadnień.

Drugim elementem decydującym o unikalności publikacji jest jeden z większych w kraju zbiorów aktów prawnych, projektów ustaw i orzecznictwa (polskiego oraz Unii Europejskiej), interpretacji urzędowych, a także ujednolicone standardy rachunkowości.

Serwisy omawiają aktualnie obowiązujące przepisy oraz konsekwencje nadchodzących zmian. W ten sposób pomagają nie tylko rozwiązać bieżące problemy, ale również zawczasu przygotować się na wejście w życie nowych regulacji.

Integralną część serwisów stanowi w nowoczesna wyszukiwarka, która umożliwia nawet przeszukiwanie plików PDF, dokumentów Word czy arkuszy Excel. Wyszukiwarka wyposażona jest w słownik, który uwzględnia różne formy gramatyczne itp., a także podpowiada prawidłową formę wprowadzonego zapytania. Wyniki wyszukiwania, w zależności od preferencji, mogą być prezentowane wg trafności wyszukiwania lub daty publikacji.


Przewagę konkurencyjną INFOR LEX buduje w oparciu o:

- Największy zbiór publikacji prasowych dla firm i urzędów

- Największą komercyjną bazę interpretacji podatkowych i orzeczeń

- Szybką aktualizację - zasoby uzupełniane są o nowe materiały nawet kilka razy dziennie

- Mobilność - korzystanie z publikacji możliwe jest w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu (bez konieczności korzystania z nośników zewnętrznych)

- Unikalną narzędziowość - wygodne prezentowanie wyników wyszukiwania i porównywanie zmian w aktach prawnych.


W nowej ofercie INFOR LEX pojawiły się:


INFORLEX Ekspert
- najbardziej kompleksowa spośród publikacji INFOR LEX, stanowiąca nadrzędny produkt, łączący linie Biznes i Administracja. Najobszerniejsza publikacja z rodziny INFOR LEX. Zawiera największy system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji oraz porady i komentarze ze wszystkich czasopism wydawanych przez holding INFOR PL S.A. Publikacja jest w stanie zaspokoić potrzeby informacyjne zarządów, kadry kierowniczej oraz wszystkich specjalistów zarówno w firmach, jak i jednostkach sektora publicznego. Oprócz kompletu informacji, porad z czasopism i systemu aktów prawnych (teksty przepisów, orzecznictwo i pisma urzędowe) użytkownicy mogą zadawać pytania naszym ekspertom.


INFORLEX BIZNES Premium
-  wyjątkowo obszerny serwis dla zarządów, służb finansowych i działów kadr w dużych przedsiębiorstwach, a także dla biur rachunkowych, firm audytorskich oraz osób, które kandydują na Dyplomowanego Księgowego. W aktualizowanym nawet kilka razy dziennie serwisie znajduje się największa baza czasopism INFOR PL S.A. dla księgowych i finansistów oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań specjalistom.

 


INFORLEX KSIĘGOWOŚĆ
- codziennie aktualizowany zbiór porad, komentarzy i artykułów publikowanych w czasopismach INFOR PL S.A. Dodatkowo w serwisie znajduje się kompleksowa baza aktów prawnych, orzecznictwa, interpretacji urzędowych i praktycznych narzędzi (wzorów pism, formularzy, wskaźników, kalkulatorów, etc.). Dzięki pomocy serwisu można szybko rozwiązać większość problemów z zakresu rachunkowości i podatków. Serwis przeznaczony jest dla księgowych z małych i średnich przedsiębiorstw.


INFORLEX Serwis Kadrowego -
codziennie aktualizowany zbiór porad, komentarzy, przepisów, orzecznictwa i innych informacji prawnych niezbędnych w pracy specjalistów ds. personalnych. To publikacja online, która pomoże rozwiązać problemy związane z prowadzeniem spraw kadrowych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, ubezpieczeń społecznych, wynagrodzeń oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Na serwis składają się artykuły, baza ujednoliconych aktów prawnych, orzecznictwa sądów oraz praktyczne narzędzia, takie jak: wzory dokumentów, wskaźniki, kalkulatory.


INOFRLEX ADMINISTRACJA Premium
- serwis przeznaczony dla kadry zarządzającej, specjalistów oraz osób stosujących na co dzień przepisy w jednostkach sektora finansów publicznych. Ta aktualizowana nawet kilka razy dziennie publikacja elektroniczna zawiera wszystkie czasopisma fachowe INFOR PL S.A. przydatne do rozwiązywania problemów z interpretacją przepisów w sektorze publicznym oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań specjalistom.


INFORLEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- internetowy, codziennie aktualizowany serwis o wyjątkowej, niespotykanej dotąd na rynku zawartości. Serwis powstał z myślą o stosujących codziennie przepisy specjalistach: zamawiających, wykonawcach, konsultantach przygotowujących oferty, specyfikacje itp. Pomaga nie tylko prawidłowo przeprowadzić procedurę zamówień ale także przedstawia, jak poprawnie zamówić określoną usługę czy dostawę. Tego nie ma w innych serwisach, portalach, czy czasopismach! Tylko w naszym serwisie znajdują się poparte orzecznictwem i pismami UZP informacje, jak poprawnie napisać specyfikację przy zamówieniu remontu budynku, a na co zwrócić uwagę przy dostawie komputerów lub usługach prawniczych.


INFORLEX SZKOŁA
- nowy serwis przeznaczony dla księgowych rozliczających publiczne placówki oświatowe. Zawiera specjalnie wyselekcjonowane informacje, porady i komentarze uwzględniające specyfikę rozliczeń jednostek takich jak szkoły czy przedszkola. Znajdują się w nim treści z wiodących czasopism dla księgowych w sektorze publicznym: Rachunkowości Budżetowej, Poradnika Rachunkowości Budżetowej i Poradnika Oświatowego.Serwis jest codziennie aktualizowany nowymi dokumentami urzędowymi przydatnymi do prowadzenia rozliczeń placówek oświatowych: interpretacjami organów podatkowych, pismami resortowymi, orzeczeniami komisji ds. naruszeń dyscypliny finansów publicznych.


INFORLEX  POMOC SPOŁECZNA
- publikacja, która jako jedyna na rynku codziennie dostarcza księgowym w instytucjach pomocy społecznej porad i wskazówek jak prowadzić skomplikowane rozliczenia ich jednostek. Serwis jest przygotowany specjalnie z myślą o księgowych w domach i ośrodkach pomocy społecznej, którzy w swojej pracy muszą uwzględniać specyfikę działalności swoich instytucji.


Opinie
Klientów

Wśród opinii Klientów korzystających z INFOR LEX i zainteresowanych nową ofertą najczęściej powtarzane zalety publikacji to:

- Zebranie w jednym miejscu bogactwa zasobów czasopiśmienniczych INFOR-u i bazy prawnej, orzeczniczej i interpretacyjnej dopasowanej do indywidualnych potrzeb

- Codzienna aktualizacja serwisów

- Szybkość odnajdywania informacji, dzięki sprawnym wyszukiwarkom wg różnorodnych kryteriów

- Bezkonkurencyjnie szeroka, uniwersalna zawartość serwisu INFORLEX Ekspert, podkreślana szczególnie przez kancelarie obsługujące duże podmioty gospodarcze

- Dobra ocena wąskiego profilu publikacji takich jak  INFORLEX Szkoła i INFOR LEX Zamówienia publiczne

- Tematyka INFORLEX Szkoła, skupiająca się na zagadnieniach ważnych dla głównych księgowych w szkołach

- Imponujące możliwości INFORLEX Zamówienia Publiczne, takie jak specyfikacja istotnych warunków zamówień i wyszukiwarka kodów CPV

- Użyteczność nowych narzędzi i funkcjonalności

- Ułatwiający pracę, intuicyjny system połączeń pomiędzy rozwiązaniami problemów a konkretnymi aktami prawnymi

- Artykuły i porady podpisane przez autorów- Nowe, atrakcyjne możliwości zakupu (np. wykupienie nowego produktu, jako kolejnego stanowisko)

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Budżet państwa 2026: inflacja, PKB, dochody (podatki), wydatki, deficyt i dług publiczny

W dniu 5 grudnia 2025 r. Sejm przyjął ustawę budżetową na 2026 rok. Ministerstwo Finansów informuje, że w przyszłym roku wg. prognoz przyjętych do projektu ustawy budżetowej na 2026 r. produkt krajowy brutto (PKB) wzrośnie realnie o 3,5%, inflacja średnioroczna wyniesie 3,0%, a stopa bezrobocia ukształtuje się na koniec roku na poziomie 5,0%.

Rozliczenie kryptowalut za 2025 r. Najczęstsze błędy, które mogą kosztować Cię fortunę

Inwestujesz w kryptowaluty, handlujesz na giełdach albo płacisz nimi za usługi? Uwaga – nawet jeśli nie osiągnąłeś zysku, możesz mieć obowiązek złożenia PIT-38. Polskie przepisy dotyczące walut wirtualnych są precyzyjne, ale pełne pułapek: niewłaściwe udokumentowanie kosztów, błędne ustalenie dochodu czy brak rejestracji działalności mogą skończyć się karami i wysokimi dopłatami podatkowymi. Sprawdź, jak bezpiecznie rozliczyć krypto w 2025 r. i uniknąć kosztownych błędów przed skarbówką.

KSeF w ogniu krytyki. ZPP ostrzega przed ryzykiem dla firm i żąda odsunięcia terminu wdrożenia

Związek Przedsiębiorców i Pracodawców alarmuje, że wdrożenie obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur w obecnym kształcie może poważnie zagrozić działalności wielu firm, szczególnie tych z sektora MŚP. Choć organizacja popiera cyfryzację rozliczeń podatkowych, wskazuje na liczne ryzyka techniczne, organizacyjne oraz naruszenia ochrony danych. ZPP domaga się przesunięcia terminu wdrożenia KSeF i dopracowania systemu, zanim stanie się on obowiązkowy.

KSeF wchodzi w życie w 2026 r. Przewodnik dla przedsiębiorców i księgowych

Od 2026 r. przedsiębiorcy będą zobowiązani do wystawiania i odbierania faktur w KSeF. Wdrożenie systemu wymaga dostosowania procedur oraz przeszkolenia osób odpowiedzialnych za rozliczenia. Właściwe przygotowanie ułatwiają kursy online Krajowej Izby Księgowych, które krok po kroku wyjaśniają zasady pracy w KSeF. W artykule omawiamy, czym jest KSeF, co się zmieni i jaki kurs wybrać.

REKLAMA

Rok 2026 r.: w KSeF pojawią się dokumenty, które będą udawać faktury VAT, czyli „faktury widmo”

Dla części czytelników tytuł niniejszego artykułu może być szokujący, ale problem ten sygnalizują co bardziej dociekliwi księgowi. Idzie o co najmniej dwa masowe zdarzenia, które będą mieć miejsce w 2026 roku i latach następnych – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Fundacje rodzinne w Polsce: stabilizacja podatkowa, czy dalsza niepewność po wecie Prezydenta? Jakie zasady opodatkowania w 2026 roku?

Weto Prezydenta RP do nowelizacji przepisów podatkowych dotyczących fundacji rodzinnych wywołało falę dyskusji w środowisku doradców. Brak zmian oznacza, że w 2026 roku fundacje rodzinne będą podlegać dotychczasowym zasadom opodatkowania. Czy taka decyzja zapewni wyczekiwaną stabilność, czy wręcz przeciwnie – pogłębi niepewność prawną wokół kluczowego instrumentu sukcesyjnego?

KAS wprowadza generowanie tokenów w KSeF 2.0 – ważne terminy, ostrzeżenia i zmiany dla przedsiębiorców

Krajowa Administracja Skarbowa zapowiada nową funkcjonalność w Module Certyfikatów i Uprawnień, która pozwoli przedsiębiorcom generować tokeny potrzebne do uwierzytelniania w KSeF 2.0. KAS wskazuje kluczowe terminy, różnice między tokenami KSeF 1.0 i 2.0 oraz ostrzega przed cyberoszustami wyłudzającymi dane.

Koniec roku podatkowego 2025 w księgowości: najważniejsze obowiązki i terminy

Koniec roku podatkowego to dla przedsiębiorców moment podsumowań i analizy wyników finansowych. Zanim jednak przyjdzie czas na wyciąganie wniosków, należy zmierzyć się z corocznymi obowiązkami związanymi z prowadzeniem działalności gospodarczej. Choć formalnie rok podatkowy dla prowadzących jednoosobową działalność pokrywa się z rokiem kalendarzowym, już teraz warto przygotować się do jego zamknięcia i uporządkować sprawy księgowe oraz podatkowe.

REKLAMA

SKwP: Księgowi i biura rachunkowe nie odpowiadają za wdrożenie i stosowanie KSeF w firmach, ani za prawidłowe wystawianie i odbieranie e-faktur

W piśmie z 1 grudnia 2025 r. do Ministra Finansów i Gospodarki, Prezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce dr hab. Stanisław Hońko zaapelował, aby oficjalne przekazy Ministerstwa Finansów i KAS promujące KSeF zawierały jasny komunikat, że podatnicy, a nie księgowi i biura rachunkowe, są odpowiedzialni za wdrożenie i funkcjonowanie KSeF. Zdaniem SKwP, księgowi ani biura rachunkowe nie odpowiadają w szczególności za prawidłowe wystawianie i odbieranie faktur elektronicznych, ani błędy systemów informatycznych KAS. Prezes SKwP wskazał również na brak wszystkich niezbędnych przepisów i niemożność pełnego przetestowania systemów informatycznych.

List do władzy w sprawie KSeF w 2026 roku. Prof. Modzelewski: Dajcie podatnikom możliwość zrezygnowania z obowiązku stosowania KSeF przy wystawianiu i odbieraniu faktur VAT

Profesor Witold Modzelewski apeluje do Ministra Finansów i Gospodarki oraz całego rządu, aby w roku 2026 dać wszystkim wystawcom i adresatom faktur VAT możliwość rezygnacji z obowiązku wystawiania i otrzymywania faktur przy pomocy KSeF.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA