REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

INFOR LEX zwiększa sprzedaż i wprowadza nowe produkty

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

W październiku INFOR Ekspert., spółka należąca do holdingu INFOR PL S.A., wprowadziła do sprzedaży nową ofertę publikacji z serii INFOR LEX (www.inforlex.pl). Jak potwierdza Aneta Kowalska – dyrektor marketingu spółki – wyniki sprzedaży po miesiącu funkcjonowania nowości na rynku są optymistyczne.

Od dwóch lat zainteresowanie i liczba użytkowników serwisów INFOR LEX stale rośnie. W październiku 2009 oglądalność publikacji była o 22% wyższa niż w analogicznym okresie zeszłego roku (dane na podstawie Gemius Traffic).

REKLAMA

Autopromocja

INFOR LEX to jedyna na rynku seria publikacji elektronicznych prezentujących system aktów prawnych, orzecznictwa oraz interpretacji urzędowych uzupełniony o zbiór porad, komentarzy i artykułów pochodzących z wiodących czasopism fachowych INFOR PL S.A.  Produkty INFOR LEX dostępne są w sprzedaży bezpośredniej, poprzez rozbudowaną sieć przedstawicieli handlowych w całej Polsce.

Serwisy INFOR LEX są nieustannie uzupełniane o nowe materiały. W październiku seria została wzbogacona o nowe publikacje. W linii Biznes pojawiły się: INFORLEX Ekspert, INFORLEX BIZNES Premium, INFORLEX Księgowość oraz INFORLEX Serwis Kadrowego

W linii Administracja przybyły serwisy: INOFRLEX ADMINISTRACJA Premium, INFORLEX Zamówienia Publiczne, INFORLEX Szkoła, INFORLEX Pomoc Społeczna

Dotychczasowe serwisy zmodernizowano. Wydawca wprowadził nowe rozwiązania funkcjonalne ułatwiające odnajdywanie, porównywanie i dostęp do informacji, takie jak:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- możliwość pracy w wielu oknach, co pozwala na jednoczesną pracę z poradą, komentarzem, omówieniem i odwołującym się do niej aktem prawnym

- możliwość bezpośredniego porównywania zmian w aktach prawnych

- Notatnik/Biuletyn, który umożliwia archiwizowanie wybranych dokumentów, opatrywanie ich komentarzem i grupowanie w zadane kategorie


INFORMACJE DODATKOWE

Serwisy INFOR LEX prezentują konkretne porady, wskazówki i omówienia problemów prawnych zebrane z fachowych czasopism takich jak: MONITOR księgowego, BIULETYN VAT, BIULETYN RACHUNKOWOŚCI, Gazeta Samorządu i Administracji, Rachunkowość Budżetowa, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, Serwis Prawno Pracowniczy, Gazeta Prawna i wiele innych. Prosty język i przejrzysta forma opracowań gwarantują zrozumienie omawianych zagadnień.

Drugim elementem decydującym o unikalności publikacji jest jeden z większych w kraju zbiorów aktów prawnych, projektów ustaw i orzecznictwa (polskiego oraz Unii Europejskiej), interpretacji urzędowych, a także ujednolicone standardy rachunkowości.

Serwisy omawiają aktualnie obowiązujące przepisy oraz konsekwencje nadchodzących zmian. W ten sposób pomagają nie tylko rozwiązać bieżące problemy, ale również zawczasu przygotować się na wejście w życie nowych regulacji.

Integralną część serwisów stanowi w nowoczesna wyszukiwarka, która umożliwia nawet przeszukiwanie plików PDF, dokumentów Word czy arkuszy Excel. Wyszukiwarka wyposażona jest w słownik, który uwzględnia różne formy gramatyczne itp., a także podpowiada prawidłową formę wprowadzonego zapytania. Wyniki wyszukiwania, w zależności od preferencji, mogą być prezentowane wg trafności wyszukiwania lub daty publikacji.


Przewagę konkurencyjną INFOR LEX buduje w oparciu o:

- Największy zbiór publikacji prasowych dla firm i urzędów

- Największą komercyjną bazę interpretacji podatkowych i orzeczeń

- Szybką aktualizację - zasoby uzupełniane są o nowe materiały nawet kilka razy dziennie

- Mobilność - korzystanie z publikacji możliwe jest w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu (bez konieczności korzystania z nośników zewnętrznych)

- Unikalną narzędziowość - wygodne prezentowanie wyników wyszukiwania i porównywanie zmian w aktach prawnych.


W nowej ofercie INFOR LEX pojawiły się:

REKLAMA


INFORLEX Ekspert
- najbardziej kompleksowa spośród publikacji INFOR LEX, stanowiąca nadrzędny produkt, łączący linie Biznes i Administracja. Najobszerniejsza publikacja z rodziny INFOR LEX. Zawiera największy system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji oraz porady i komentarze ze wszystkich czasopism wydawanych przez holding INFOR PL S.A. Publikacja jest w stanie zaspokoić potrzeby informacyjne zarządów, kadry kierowniczej oraz wszystkich specjalistów zarówno w firmach, jak i jednostkach sektora publicznego. Oprócz kompletu informacji, porad z czasopism i systemu aktów prawnych (teksty przepisów, orzecznictwo i pisma urzędowe) użytkownicy mogą zadawać pytania naszym ekspertom.


INFORLEX BIZNES Premium
-  wyjątkowo obszerny serwis dla zarządów, służb finansowych i działów kadr w dużych przedsiębiorstwach, a także dla biur rachunkowych, firm audytorskich oraz osób, które kandydują na Dyplomowanego Księgowego. W aktualizowanym nawet kilka razy dziennie serwisie znajduje się największa baza czasopism INFOR PL S.A. dla księgowych i finansistów oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań specjalistom.

 


INFORLEX KSIĘGOWOŚĆ
- codziennie aktualizowany zbiór porad, komentarzy i artykułów publikowanych w czasopismach INFOR PL S.A. Dodatkowo w serwisie znajduje się kompleksowa baza aktów prawnych, orzecznictwa, interpretacji urzędowych i praktycznych narzędzi (wzorów pism, formularzy, wskaźników, kalkulatorów, etc.). Dzięki pomocy serwisu można szybko rozwiązać większość problemów z zakresu rachunkowości i podatków. Serwis przeznaczony jest dla księgowych z małych i średnich przedsiębiorstw.


INFORLEX Serwis Kadrowego -
codziennie aktualizowany zbiór porad, komentarzy, przepisów, orzecznictwa i innych informacji prawnych niezbędnych w pracy specjalistów ds. personalnych. To publikacja online, która pomoże rozwiązać problemy związane z prowadzeniem spraw kadrowych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, ubezpieczeń społecznych, wynagrodzeń oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Na serwis składają się artykuły, baza ujednoliconych aktów prawnych, orzecznictwa sądów oraz praktyczne narzędzia, takie jak: wzory dokumentów, wskaźniki, kalkulatory.


INOFRLEX ADMINISTRACJA Premium
- serwis przeznaczony dla kadry zarządzającej, specjalistów oraz osób stosujących na co dzień przepisy w jednostkach sektora finansów publicznych. Ta aktualizowana nawet kilka razy dziennie publikacja elektroniczna zawiera wszystkie czasopisma fachowe INFOR PL S.A. przydatne do rozwiązywania problemów z interpretacją przepisów w sektorze publicznym oraz system aktów prawnych, orzecznictwa i interpretacji urzędowych. W podstawowym pakiecie znajdują się aż trzy stanowiska oraz możliwość zadawania pytań specjalistom.


INFORLEX ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- internetowy, codziennie aktualizowany serwis o wyjątkowej, niespotykanej dotąd na rynku zawartości. Serwis powstał z myślą o stosujących codziennie przepisy specjalistach: zamawiających, wykonawcach, konsultantach przygotowujących oferty, specyfikacje itp. Pomaga nie tylko prawidłowo przeprowadzić procedurę zamówień ale także przedstawia, jak poprawnie zamówić określoną usługę czy dostawę. Tego nie ma w innych serwisach, portalach, czy czasopismach! Tylko w naszym serwisie znajdują się poparte orzecznictwem i pismami UZP informacje, jak poprawnie napisać specyfikację przy zamówieniu remontu budynku, a na co zwrócić uwagę przy dostawie komputerów lub usługach prawniczych.


INFORLEX SZKOŁA
- nowy serwis przeznaczony dla księgowych rozliczających publiczne placówki oświatowe. Zawiera specjalnie wyselekcjonowane informacje, porady i komentarze uwzględniające specyfikę rozliczeń jednostek takich jak szkoły czy przedszkola. Znajdują się w nim treści z wiodących czasopism dla księgowych w sektorze publicznym: Rachunkowości Budżetowej, Poradnika Rachunkowości Budżetowej i Poradnika Oświatowego.Serwis jest codziennie aktualizowany nowymi dokumentami urzędowymi przydatnymi do prowadzenia rozliczeń placówek oświatowych: interpretacjami organów podatkowych, pismami resortowymi, orzeczeniami komisji ds. naruszeń dyscypliny finansów publicznych.


INFORLEX  POMOC SPOŁECZNA
- publikacja, która jako jedyna na rynku codziennie dostarcza księgowym w instytucjach pomocy społecznej porad i wskazówek jak prowadzić skomplikowane rozliczenia ich jednostek. Serwis jest przygotowany specjalnie z myślą o księgowych w domach i ośrodkach pomocy społecznej, którzy w swojej pracy muszą uwzględniać specyfikę działalności swoich instytucji.


Opinie
Klientów

Wśród opinii Klientów korzystających z INFOR LEX i zainteresowanych nową ofertą najczęściej powtarzane zalety publikacji to:

- Zebranie w jednym miejscu bogactwa zasobów czasopiśmienniczych INFOR-u i bazy prawnej, orzeczniczej i interpretacyjnej dopasowanej do indywidualnych potrzeb

- Codzienna aktualizacja serwisów

- Szybkość odnajdywania informacji, dzięki sprawnym wyszukiwarkom wg różnorodnych kryteriów

- Bezkonkurencyjnie szeroka, uniwersalna zawartość serwisu INFORLEX Ekspert, podkreślana szczególnie przez kancelarie obsługujące duże podmioty gospodarcze

- Dobra ocena wąskiego profilu publikacji takich jak  INFORLEX Szkoła i INFOR LEX Zamówienia publiczne

- Tematyka INFORLEX Szkoła, skupiająca się na zagadnieniach ważnych dla głównych księgowych w szkołach

- Imponujące możliwości INFORLEX Zamówienia Publiczne, takie jak specyfikacja istotnych warunków zamówień i wyszukiwarka kodów CPV

- Użyteczność nowych narzędzi i funkcjonalności

- Ułatwiający pracę, intuicyjny system połączeń pomiędzy rozwiązaniami problemów a konkretnymi aktami prawnymi

- Artykuły i porady podpisane przez autorów- Nowe, atrakcyjne możliwości zakupu (np. wykupienie nowego produktu, jako kolejnego stanowisko)

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Wynagrodzenie brutto, a netto w 2025 roku. Jak obliczyć kwotę pensji do wypłaty? [Przykłady]

Jedną z podstawowych kwestii dla pracownika i pracodawcy jest ustalenie stawki wynagrodzenia, jaką pracownik będzie co miesiąc otrzymywał za wykonywanie swoich obowiązków służbowych. Pracownicy często mają wątpliwości dlaczego kwota netto, która dostają na konto, jest o tyle niższa niż ta zapisana w umowie. Kwota która podana jest na umowie o pracę to najczęściej kwota brutto, czyli całość wynagrodzenia, które zostaje pomniejszane o należne świadczenia publicznoprawne. Po odjęciu tych świadczeń pozostaje kwota netto, którą pracownik otrzymuje, tzw. „kwota na rękę”.

Zasiłek chorobowy już od pierwszego dnia? Przedsiębiorcy apelują do rządu o natychmiastowe działania

Rada Przedsiębiorców domaga się realizacji obietnicy wyborczej – ZUS powinien przejąć wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia absencji pracownika. W liście do premiera Donalda Tuska i liderów koalicji przedsiębiorcy wzywają do uchwalenia przepisów jeszcze przed wyborami prezydenckimi. Czy rząd dotrzyma słowa?

Inwestowanie w złoto - marzec 2025 r. Cena i notowania. Stabilność mimo ryzyka delewarowania na zmiennych rynkach

Jak informuje Saxo Bank w komunikacie z 12 marca 2025 r., globalne rynki finansowe pozostają w stanie podwyższonej niepewności, ponieważ wprowadzenie, a następnie odwołanie ceł przez administrację Trumpa wobec głównych partnerów handlowych nadal wywiera presję na Wall Street i szerzej na rynek. Złoto pozostaje stabilne, utrzymując notowania powyżej 2900 USD po kolejnej stosunkowo płytkiej korekcie. Inwestorzy i traderzy reagują również na gwałtowne i nagłe pogorszenie danych makroekonomicznych w USA, co zwiększa ryzyko stagflacji, wspierającej ceny złota.

Jak skutecznie odwołać się od wyników kontroli projektu unijnego? 5 zasadniczych kroków

Realizacja projektu unijnego to duże wyzwanie – wymaga nie tylko zaangażowania i dobrej organizacji, ale także skrupulatnego przestrzegania przepisów i wytycznych. Kontrole projektów są standardową praktyką, której celem jest sprawdzenie, czy środki publiczne są wykorzystywane zgodnie z przepisami i pierwotnymi założeniami projektu. Co jednak zrobić, gdy wynik kontroli jest niekorzystny? Jakie kroki podjąć, by skutecznie się odwołać?

REKLAMA

Transport do Serbii – strategiczny rynek w regionie Bałkanów

Transport towarów do Serbii wymaga szczególnego przygotowania logistycznego i znajomości lokalnych uwarunkowań. Państwo to nadal pozostaje poza Unią Europejską i strefą Schengen, dlatego konieczne jest sprostanie wielu wymogom z zakresu obsługi celnej i dokumentacji transportowej. Jak skutecznie wejść na ten perspektywiczny rynek?

Nowe regulacje dla rynku kryptoaktywów w UE: Co musisz wiedzieć, aby uniknąć kar do 5 mln złotych?

Firmy działające na rynku kryptoaktywów w Polsce mają czas do 30 czerwca 2025 r., aby uzyskać licencję CASP, która zastępuje dotychczasowy rejestr VASP. Działalność bez odpowiedniej licencji może skutkować karą finansową do 5 mln zł i nawet 5 lat pozbawienia wolności. Dowiedz się, jakie wymagania muszą spełnić podmioty, by uniknąć druzgoczących konsekwencji prawnych, i jak przygotować się do nadchodzących zmian w regulacjach MiCA.

Podatek cyfrowy od big tech-ów w Polsce. Przyszły ambasador USA: Odwołajcie podatek, aby uniknąć konsekwencji!

Ministerstwo Cyfryzacji w najbliższych miesiącach zaprezentuje model podatku cyfrowego od przychodów lub zysków big techów w Polsce - poinformował 10 marca 2025 r. PAP Biznes wicepremier, szef resortu cyfryzacji Krzysztof Gawkowski. Środki, które zasiliłyby budżet z tytułu nowego podatku miałyby wesprzeć rozwój firm i startupów z sektora cyfrowo-technologicznego i media. Wprowadzenie podatku cyfrowego zaszkodzi Polsce i relacji z USA, a prezydent Trump dokona odwetu - napisał tego samego dnia Tom Rose - nominowany przez Donalda Trumpa na stanowisko ambasadora USA w Polsce. Ministerstwo Cyfryzacji (MC) nie zamierza wycofywać się z prac przygotowujących podatek cyfrowy - zapewnił 11 marca 2025 r. wicepremier, szef resortu Krzysztof Gawkowski. Ale Ministerstwo Finansów poinformowało, że nie prowadzi prac nad podatkiem cyfrowym i podkreśliło, że wyłącznie minister finansów odpowiada za polską politykę podatkową.

Czy sprzedaż towarów używanych kupionych przed 2004 r. można rozliczyć przy zastosowaniu procedury VAT marża?

Pytanie zadane w tytule niniejszego tekstu nie dotyczy bynajmniej problemu marginalnego – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski. Podatnicy wciąż sprzedają elementy majątkowe, zwłaszcza środki trwałe, które mają swoją historię sięgającą czasów „przedunijnych”. Są to towary, które nabył bezpośrednio sam sprzedawca lub dokonał tego ich poprzednik prawny, bo sprzedawca powstał w wyniku przekształcenia podmiotu istniejącego w 2004 r. a przekształcenie rodzi sukcesję prawnopodatkową.

REKLAMA

Czy wydatki na kary umowne mogą podlegać opodatkowaniu estońskim CIT?

To pytanie zadała jedna ze spółek z o.o., która w wyniku nieprzewidzianych opóźnień w realizacji kontraktów została zobowiązana do ich zapłaty. Wątpliwości dotyczyły tego, czy takie wydatki powinny być uznane za niezwiązane z działalnością gospodarczą i podlegać opodatkowaniu na podstawie art. 28m ust. 1 pkt 3 ustawy o CIT.

Doradcy podatkowi w przededniu rewolucji. Założą togi, jak adwokaci i radcowie prawni

Doradcy podatkowi pójdą do sądu w togach. To nie fikcja – rządowy projekt nowelizacji ustawy przewiduje obowiązek noszenia stroju urzędowego podczas rozpraw sądowych. Nowe przepisy mają podkreślić prestiż zawodu, zwiększyć zaufanie do doradców oraz wzmocnić ich pozycję jako profesjonalnych pełnomocników.

REKLAMA