REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

II Forum Szefów Sprzedaży

II Forum Szefów Sprzedaży
II Forum Szefów Sprzedaży

REKLAMA

REKLAMA

W dniach 19-20 listopada w Warszawie już po raz drugi odbędzie się Forum Szefów Sprzedaży organizowane przez redakcję „Szefa Sprzedaży”. Tematem przewodnim Forum będzie budowa skutecznego zespołu sprzedażowego. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Od tego, jak funkcjonuje dział sprzedaży zależy sukces każdej firmy. To handlowcy pracują na jej wizerunek, rentowność i realizację celów budżetowych, a osiągane przez nich wyniki przekładają się na ocenę pracy szefa sprzedaży. Wysoka rotacja wśród handlowców, organizacja działu sprzedaży w odniesieniu do celów sprzedażowych, motywujący system premiowania to kwestie, które nie pozostają bez wpływu na efektywność zespołów handlowych.

REKLAMA

Podczas Forum wystąpią szefowie sprzedaży, którym udało się rozwiązać problemy negatywnie wpływające na skuteczność zespołów handlowych. Każde wystąpienie będzie odbywało się według schematu: opis problemu – rozwiązanie – trudności, które pojawiły się podczas wdrażania rozwiązania – efekty/ wnioski. W programie przewidziano dwa panele specjalne – Zakaz konkurencji i Grywalizacja w programach motywujących – których tematyka została dobrana na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród uczestników poprzedniej edycji Forum.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dodatkowo pierwszego dnia uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych przez organizatorów atrakcji podczas mniej oficjalnej części Forum – „Szef Sprzedaży wieczorową porą”.

Więcej informacji: www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Zaproszeni eksperci:

Jakub Antkowiak – adwokat, wspólnik w kancelarii Bojanowski Antkowiak Kancelaria Adwokacka. Specjalizuje się w prawie handlowym i cywilnym oraz kompleksowej obsłudze prawnej przedsiębiorstw.

Lech Dworaczyński – ekspert z dziedziny zarządzania sprzedażą. Specjalizuje się w układaniu i wdrażaniu strategii w zespołach sprzedażowych, podnoszeniem efektywności całych sieci sprzedażowych, jak i pojedynczych handlowców.

Sławomir Łebkowski – właściciel firmy IT Companion. Realizował projekty dla takich firm jak: Castorama, Orange, Samsung, GEFCO i największe agencje BTL-owe w Polsce.

Robert Noworolski – współzałożyciel Quest Change Managers. Ekspert w zakresie procesów biznesowych i zarządzania czasem, analityk i inspirator zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm.

Lesław Sierocki koordynator projektów grywalizacyjnych w firmie Companion, wcześniej pracował jako trener i coach sprzedaży w korporacji kosmetycznej.

Rafał Tabaczek – trener, coach Alior Instytut Biznesu, laureat Nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku oraz zdobywca wyróżnienia PNSA w kategorii Super Sprzedawca.

Mateusz Wójtowicz Ekspert ds. rekrutacji w obszarze sprzedaży i marketingu w Hays Polska.

Program Forum:

Dzień I, 19 listopada 2015 r.

Panel I: Sprzedażowy Dream Team

  • Jak znaleźć gwiazdę sprzedaży w tłumie kandydatów – analizujemy proces rekrutacyjny  przeprowadzony w dziale sprzedaży jednej z wiodących na rynku firm branży FMCG
  • Analiza efektywności handlowca – jakie wskaźniki wziąć pod uwagę
  • Jak ograniczyć rotację w zespole i zatrzymać najlepszych handlowców – diagnoza problemu i propozycje rozwiązań zmniejszających fluktuację

Panel II: Organizacja i zarządzanie działem sprzedaży

  • Jak przełożyć organizację działu sprzedaży na realizację celów sprzedażowych –oceniamy różne sposoby organizacji działu sprzedaży w odniesieniu do wyników sprzedażowych
  • Jak osiągać z zespołem ponadprzeciętne wyniki – zmiana modelu zarządzania w dobie zwiększonej konkurencyjności

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Zakaz konkurencji – kiedy opłaca się w dziale sprzedaży

Szef Sprzedaży wieczorową porą

  • Mniej oficjalna część Forum, podczas której uczestnicy będą mieli okazję lepiej się poznać, a także skorzystać z wielu przygotowanych specjalnie dla nich atrakcji.

II dzień, 20 listopada 2015 r.

Panel III: Efektywny system wynagradzania i motywowania handlowców

  • W jaki sposób powiązać system wynagradzania z celami sprzedażowymi – budowa współodpowiedzialności handlowców za realizację planów sprzedażowych
  • System premiowania – na jakich zasadach go oprzeć, aby był efektywny dla firmy i motywował handlowców
  • Plan sprzedaży, system motywacyjny a wyniki – czyli co w praktyce motywuje handlowca

Panel specjalny na życzenie uczestników

  • Skuteczny sposób motywacji handlowców: przykłady wykorzystania grywalizacji w programach motywacyjnych

Kongres poprowadzi:

IZA KREJCA-PAWSKI

Szef, praktyk i trener sprzedaży. Szefowa firmy szkoleniowej IKP Szkolenia, w wolnej chwili prowadzi blog i pisze artykuły sprzedażowe. Jako szef sprzedaży wspierała od podstaw tworzenie i rozwój zespołów sprzedażowych.

II Forum Szefów Sprzedaży - w dniach 19-20 listopada w Warszawie

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
W jakich przypadkach nie trzeba będzie wystawiać faktur ustrukturyzowanych w KSeF od 1 lutego 2026 r. – MFiG wydał rozporządzenie

Minister Finansów i Gospodarki (MFiG) w rozporządzeniu z 7 grudnia 2025 r. określił przypadki odpowiednio udokumentowanych dostaw towarów lub świadczenia usług, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, oraz przypadki, w których mimo braku obowiązku można wystawiać faktury ustrukturyzowane. Rozporządzenie to wejdzie w życie 1 lutego 2026 r.

Rząd potwierdził podstawę składek ZUS na 2026 rok. O ile wzrosną koszty zatrudnienia? Obliczenia na przykładzie wynagrodzeń kierowców w transporcie międzynarodowym

Rząd potwierdził wysokość przeciętnego prognozowanego wynagrodzenia, które w 2026 r. będzie wynosić 9 420 zł. To ważna informacja dla branży transportowej, ponieważ to właśnie od tej kwoty najczęściej naliczane są składki ZUS kierowców wykonujących przewozy międzynarodowe. Dla przedsiębiorców funkcjonujących w warunkach utrzymującej się presji finansowej oznacza to kolejny zauważalny wzrost kosztów. W praktyce może to zwiększyć miesięczne wydatki na jednego kierowcę nawet o kilkaset złotych.

Jak zyskać 11 tys. zł na jednym aucie firmowym? Trzeba zdążyć z leasingiem finansowym do końca 2025 roku: 1-2 tygodnie na formalności. Ale czasem leasing operacyjny bardziej się opłaca

Nawet 11.000,- zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem 2025 roku korzystając z leasingu finansowego, a następnie będzie go amortyzował przez 5 lat – wynika z symulacji przygotowanej przez InFakt oraz Superauto.pl. Bowiem1 stycznia 2026 r. wchodzą w życie nowe zasady odliczeń wydatków związanych z samochodem firmowym. Istotnie zmieni się limit określający maksymalną cenę pojazdu umożliwiającą pełne rozliczenie odpisów amortyzacyjnych, a także wydatków związanych z leasingiem lub wynajem aut spalinowych w kosztach uzyskania przychodów. Niekorzystane zmiany dotkną 93% rynku nowych aut – wynika z szacunków Superauto.pl.

Jak poprawiać błędy w fakturach w KSeF? Od lutego 2026 r. koniec z prostą korektą faktury

Wątpliwości związanych z KSeF jest bardzo dużo, ale niektóre znacząco wysuwają się na prowadzenie. Z badania zrealizowanego przez fillup k24 wynika, że co 3. księgowy obawia się sytuacji nietypowych, m.in. trudności w przypadku korekt. Obawy są zasadne, bo już od 1 lutego 2026 r. popularne noty korygujące nie będą miały żadnej mocy. Co w zamian? Jak poradzić sobie z częstymi, drobnymi pomyłkami na fakturach? Ile pracy dojdzie księgowym? Ekspert omawia trzy najczęstsze pytania związane z poprawianiem błędów.

REKLAMA

Minister energii: Ceny w taryfach prądu na 2026 r. będą zbliżone do poziomu 500 zł/MWh. Będzie zmiana terminu na dopełnienie formalności w sprawie tańszego prądu

W dniu 9 grudnia 2025 r. Senat skierował do komisji ustawę wydłużającą małym i średnim firmom termin na rozliczenie się z pomocy z tytułu wysokich cen energii. Ok. 50 tys. firm nie złożyło jeszcze takiej informacji lub jej nie poprawiło. Ceny w taryfach prądu na 2026 r. będą zbliżone do poziomu 500 zł/MWh - ocenia minister energii Miłosz Motyka.

Problemy finansowe w firmie: kiedy księgowy powinien ostrzec zarząd? 5 sygnałów nadchodzącego kryzysu

W każdej firmie, niezależnie od skali działania, dział finansowy powinien być pierwszą linią obrony przed kryzysem. To tam symptomy nadchodzących problemów będą widoczne jako pierwsze: w danych, w zestawieniach, w cash flow. Rola księgowego, czy dyrektora finansowego nie powinna ograniczać się do zamykania miesiąca i rozliczeń podatkowych. To na nich spoczywa odpowiedzialność za reakcję, zanim będzie za późno. A warto wskazać, że wg danych Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczych, od stycznia do września bieżącego roku ogłoszono już 3864 postępowania restrukturyzacyjne i zgodnie z tą dynamiką w 2025 roku po raz pierwszy w Polsce przekroczona zostanie liczba 5000 postępowań restrukturyzacyjnych.

Upominki świąteczne dla pracowników: jak rozliczyć w podatku dochodowym (PIT)? Kiedy prezent jest zwolniony z podatku?

W okresie świątecznym wielu pracodawców decyduje się na wręczenie pracownikom upominków lub prezentów by podziękować za ich pracę. Jest to dość często spotykany gest motywacyjny ze strony pracodawców. Dla pracowników oznaczać to może określone konsekwencje podatkowe na gruncie podatku dochodowego od osób fizycznych (dalej: „PIT”). Należy pamiętać także o fakcie, że może to rodzić obowiązek zapłaty składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne.

Ile zarabia główna księgowa, kontroler finansowy, dyrektor finansowy? Jeżeli ma certyfikat zawodowy, to nawet 25% więcej

Raport płacowy opracowany na zlecenie The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) przez Randstad Polska pokazuje jasno, że certyfikowani specjaliści ds. finansów w Polsce zarabiają, w zależności od stanowiska, od 16% do 25% więcej niż osoby nieposiadające certyfikatów zawodowych. Analiza objęła 500 specjalistów z obszaru finansów, zatrudnionych na pięciu kluczowych stanowiskach: dyrektor finansowy (CFO), menedżer ds. finansów, główny księgowy, menedżer controllingu oraz kontroler finansowy. Wskazuje ona na istotne różnice w poziomie wynagrodzenia pomiędzy osobami posiadającymi certyfikaty zawodowe, takie jak tytuł Chartered Global Management Accountant (CGMA) nadawany przez CIMA czy kwalifikacja biegłego rewidenta przyznawana przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów (KIBR), a tymi, którzy takich certyfikatów nie posiadają.

REKLAMA

Słownik KSeF [od A do Z] - wyjaśnienie wszystkich kluczowych pojęć. Pomoc dla księgowych i podatników VAT

Encyklopedia KSeF ma w przejrzysty sposób wyjaśnić najważniejsze pojęcia i zasady związane z Krajowym Systemem e-Faktur. Zawiera praktyczne definicje oraz zagadnienia, które pomogą księgowym i przedsiębiorcom bezpiecznie wdrożyć obowiązkowy system e-fakturowania od lutego 2026 r. Treść tej encyklopedii powstała w oparciu o aktualne przepisy, ale też rozważania branżowe na temat najtrudniejszych zagadnień. Celem jest ułatwienie pracy i ograniczenie ryzyka błędów przy prowadzeniu rozliczeń, a także zapoznanie czytelników z nową rzeczywistością. Autorką Encyklopedii KSeF jest Karolina Kasprzyk, ekspert księgowy, Lider Zespołu Księgowego CashDirector S.A. Mamy nadzieję, że ta encyklopedia pozwoli uporządkować najważniejsze informacje o KSeF i ułatwi codzienną pracę z e-fakturami. Zgromadzone tu definicje i wyjaśnienia mogą służyć jako praktyczny przewodnik po KSeF i powinny być pomocne w codziennych obowiązkach i kontaktach z systemem e-faktur.

Rozporządzenie EUDR – nowe obowiązki dla firm od 25 grudnia 2025 r. czy później? Trzy możliwe scenariusze i praktyczne skutki. Jakie zmiany szykuje UE?

Czy unijne rozporządzenie EUDR nałoży nowe obowiązki - także na polskie firmy - już od 25 grudnia br., czy też później i w jakim zakresie? Komisja Europejska, Rada UE i Parlament Europejski pracują bowiem obecnie nad nowelizacją tego rozporządzenia, w szczególności nad wprowadzeniem uproszczeń dla podmiotów w dalszej części łańcucha dostaw oraz ograniczeniem liczby oświadczeń DDS raportowanych w systemie unijnym. Nie jest obecnie jasne, czy w związku z tymi zmianami wejście w życie rozporządzenia się opóźni – a jeżeli tak, to do kiedy. Trzy możliwe scenariusze w tym zakresie omawiają eksperci z CRIDO.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA