Certyfikat po dwóch miesiącach
Resort zapewnia jednak, że w każdym przypadku wystosowywana jest pisemna korespondencja, w której wnioskodawca informowany jest o rodzaju uchybienia i o konieczności uzupełnienia dokumentów. Braki w dokumentach powodują jednak wydłużenie terminu oczekiwania na wydanie certyfikatu. W standardowej procedurze, czyli gdy dokumenty uprawniające do ubiegania się o certyfikat księgowego bez zdawania egzaminu są kompletne, czas rozpatrzenia wniosku i wydania certyfikatu nie przekracza dwóch miesięcy. Taki termin określa kodeks postępowania administracyjnego.
Certyfikat niemal od ręki otrzymują osoby, które musiały podejść do egzaminu i zdały go pozytywnie. Agnieszka Pokojska
Infor IFK - bieżące aktualności o zmianach przepisów:
Nowe obowiązki biur rachunkowych związane z KSeF
Jakie zmiany czekają w prawie pracy i podatkach na 2024 rok?
REKLAMA

- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat
Komentarze(0)
Pokaż: