REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Pracownicy urzędów skarbowych dyżurują w terenie

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

 

REKLAMA

Dyżury pracowników US Płońsk (woj. mazowieckie) w Punkcie Informacji Obywatelskiej

W okresie od 31 marca do 28 kwietnia 2008 r. pracownicy Urzędu Skarbowego w Płońsku będą pełnili dyżury informacyjne w ramach Punktu Informacji Obywatelskiej, który działa przy Miejskim Centrum Kultury w Płońsku, ul. Płocka 50. Z bezpłatnej pomocy pracowników Urzędu będą mogli skorzystać podatnicy zainteresowani m.in. rozliczeniem rocznym podatku dochodowego od osób fizycznych. Dyżury będą odbywać się w poniedziałki (za wyjątkiem 7 kwietnia br.) w godz. 16.15 - 17.30.


Dyżury pracowników US Warszawa - Bemowo w Urzędach Dzielnic

Naczelnik Urzędu Skarbowego Warszawa - Bemowo we współpracy z Burmistrzami Dzielnic: Warszawa - Bemowo i Warszawa - Ursus zorganizował w urzędach tych dzielnic punkty obsługi w zakresie rozliczenia rocznego podatku dochodowego od osób fizycznych. W ww. punktach pracownicy Urzędu Skarbowego będą udzielać informacji dotyczących rozliczenia i przyjmować zeznania PIT. Terminy dyżurów: - Urząd Dzielnicy Warszawa - Bemowo: 14, 21 i 28 kwietnia 2008 r. w godz. 10.00 - 18.00, - Urząd Dzielnicy Warszawa - Ursus: 31 marca 2008 r. w godz. 15.00 - 18.00, W Urzędzie Dzielnicy Warszawa - Włochy dyżur pracowników Urzędu Skarbowego odbył się w dniu 17 marca 2008 r.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Spotkania Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach z podatnikami (woj. świętokrzyskie)

W ramach współpracy z Burmistrzem Miasta i Gminy Chęciny w dniu 12 marca 2008r. pracownicy Drugiego Urzędu Skarbowego w Kielcach przeprowadzili trzy szkolenia dla mieszkańców miejscowości: Chęciny, Wolica i Bolmin. Tematyka spotkań dotyczyła zagadnień związanych z rozliczeniami z podatku dochodowego od osób fizycznych za 2007 rok.


Wodzisławska skarbówka pracuje „w terenie”

W kolejnym roku podczas trwającej akcji składania zeznań rocznych, Urząd Skarbowy w Wodzisławiu Śląskim uruchamia w urzędach miast i gmin w swoim obszarze działania punkty obsługi podatnika. W dniach od 31 marca do 8 kwietnia br. mieszkańcy poniżej wymienionych miejscowości tj. Pszowa (31 marca), Lubomi (1 kwietnia), Marklowic (2 kwietnia), Radlina (3 kwietnia), Rydułtów (4 kwietnia) , Mszany (7 kwietnia) oraz Gorzyc ( 8 kwietnia) będą mogli uzyskać informacje dotyczące rozliczenia podatku dochodowego za ubiegły rok. Punkty czynne będą w godzinach od 8.00 do 14.00

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Ministerstwo Finansów

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
MF proponuje zmiany w raportowaniu do KNF. Mniej obowiązków dla domów maklerskich

Ministerstwo Finansów opublikowało projekt rozporządzenia zmieniającego zasady przekazywania informacji do Komisji Nadzoru Finansowego przez firmy inwestycyjne i banki prowadzące działalność maklerską. Nowe regulacje, będące częścią pakietu deregulacyjnego, mają na celu uproszczenie obowiązków sprawozdawczych i zmniejszenie obciążeń administracyjnych.

Kawa z INFORLEX. Przygotowanie do KSeF

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie online. Kawa z INFORLEX wydanie EXTRA. Rozmowa z 2 cenionymi ekspertami.

Kolejna rewolucja i sensacyjne zmiany w KSeF i elektronicznym fakturowaniu. Czy są nowe terminy, co z możliwością fakturowania offline

Deregulacja idzie pełną parą. Rząd zmienia nie tylko obowiązujące już przepisy, ale i te, które dopiero mają wejść w życie. Przykładem takiej deregulacji są przepisy o KSeF czyli o obowiązkowym przejściu na wyłącznie cyfrowe e-faktury. Co się zmieni, co z terminami obowiązkowego przejścia na e-fakturowanie dla poszczególnych grup podatników?

BPO jako most do innowacji: Jak outsourcing pomaga firmom wyjść ze swojej bańki i myśleć globalnie

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym, gdzie innowacyjność decyduje o przewadze konkurencyjnej, wiele przedsiębiorstw boryka się z paradoksem: potrzebują dostępu do najnowszych technologii i świeżych perspektyw, ale ograniczają ich własne zasoby, lokalizacja czy kultura organizacyjna. Business Process Outsourcing (BPO) staje się w tym kontekście nie tylko narzędziem optymalizacji kosztów, ale przede wszystkim bramą do globalnej puli wiedzy i innowacji.

REKLAMA

Nowelizacja ustawy o VAT dot. obowiązkowego KSeF. Rząd podjął decyzję

W dniu 17 czerwca 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów oraz zmieniająca ustawę o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Finansów. Ta nowelizacja ma na celu wprowadzenie obowiązkowego modelu Krajowego Systemu e-Faktur („KSeF”), czyli specjalnego systemu elektronicznego do wystawiania i odbierania faktur (tzw. faktur ustrukturyzowanych). Oznaczać to będzie odejście od papierowych faktur VAT. Ponadto, w związku z wejściem w życie nowego systemu, o 1/3 skrócony zostanie podstawowy termin zwrotu VAT – z 60 do 40 dni. Wprowadzenie tego systemu zostanie podzielone na 2 etapy, aby firmy lepiej mogły się do niego dostosować.

Nowelizacja ustawy o VAT dot. obowiązkowego KSeF. Rząd podjął decyzję

W dniu 17 czerwca 2025 r. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o podatku od towarów oraz zmieniająca ustawę o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw, przedłożony przez Ministra Finansów. Ta nowelizacja ma na celu wprowadzenie obowiązkowego modelu Krajowego Systemu e-Faktur („KSeF”), czyli specjalnego systemu elektronicznego do wystawiania i odbierania faktur (tzw. faktur ustrukturyzowanych). Oznaczać to będzie odejście od papierowych faktur VAT. Ponadto, w związku z wejściem w życie nowego systemu, o 1/3 skrócony zostanie podstawowy termin zwrotu VAT – z 60 do 40 dni. Wprowadzenie tego systemu zostanie podzielone na 2 etapy, aby firmy lepiej mogły się do niego dostosować.

Wzmożone kontrole upoważnionych i zarejestrowanych eksporterów w UE

Od czerwca 2025 r. unijne służby celne rozpoczęły skoordynowane i intensywne kontrole firm posiadających status upoważnionego eksportera (UE) oraz zarejestrowanego eksportera (REX). Działania te są odpowiedzią na narastające nieprawidłowości w dokumentowaniu preferencyjnego pochodzenia towarów i mają na celu uszczelnienie systemu celnego w ramach umów o wolnym handlu.

8 Najczęstszych błędów przy wycenie usług księgowych

Prawidłowa wycena usług księgowych pozwala prowadzić rentowne biuro rachunkowe. Za niskie wynagrodzenie za usługi księgowe spowoduje w pewnym momencie zapaść zdrowotną księgowej, wypalenie zawodowe, depresję, problemy w życiu osobistym.

REKLAMA

Audytor pod lupą – IAASB zmienia zasady współpracy i czeka na opinie

Jak audytorzy powinni korzystać z wiedzy zewnętrznych ekspertów? IAASB proponuje zmiany w międzynarodowych standardach i otwiera konsultacje społeczne. To szansa, by wpłynąć na przyszłość audytu – głos można oddać do 24 lipca 2025 r.

Zamiast imigrantów na stałe ich praca zdalna. Nowa szansa dla gospodarki dzięki deregulacji

Polska jako hub rozliczeniowy: Jak deregulacja podatkowa może przynieść miliardowe wpływy? Zgodnie z szacunkami rynkowych ekspertów, gdyby Polska zrezygnowała z obowiązku przedstawiania certyfikatów rezydencji podatkowej, mogłaby zwiększyć liczbę zagranicznych freelancerów zatrudnianych zdalnie przez polskie firmy do około 1 mln osób rocznie.

REKLAMA