REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Radio INFOR.PL

Subskrybuj nas na Youtube
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Ruszyło Radio INFOR.PL (www.radio.infor.pl) i INFOR FK Platforma Księgowych (www.inforfk.pl) – początek cyfrowej rewolucji na rynku płatnych treści dla specjalistów.

 

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Przyjemna muzyka, użyteczne informacje - tak brzmi hasło Radia INFOR.PL, pierwszej na polskim rynku rozgłośni internetowej stworzonej z myślą o księgowych. To kolejny etap cyfrowej rewolucji w ofercie INFOR PL, której celem jest dostarczanie specjalistycznych, profesjonalnych treści za pośrednictwem nowatorskiej Platformy Księgowych INFOR FK.

Na dzień dobry: dobra muzyka i szczypta rozrywki, oprócz tego także informacje z kraju, ze świata i dotyczące kultury. Czyli to, co musi mieć prawdziwe radio. Ale to nie wszystko. Jest jeszcze coś, czego nie oferuje żadna z istniejących rozgłośni na rynku - starannie dobrane i precyzyjnie dopasowane do potrzeb odbiorcy specjalistyczne informacje, audycje, porady dotyczące podatków, prawa pracy i ubezpieczeń, rachunkowości oraz prawa gospodarczego. Tak działa Radio INFOR.PL

- Radio, jako medium tła, może być też użytecznym sposobem na pierwszą segregację wartościowych, istotnych informacji w konkretnej dziedzinie. Internet pozwala na stworzenie radia z programem idealnie dopasowanym do wąskiej grupy odbiorców - tłumaczy Artur Borkowski, redaktor naczelny internetowej rozgłośni.  Radio INFOR.PL (www.radio.infor.pl) jest bowiem częścią internetowej Platformy Księgowych INFOR FK (www.inforfk.pl), która jest pierwszym na rynku tego typu przedsięwzięciem internetowym odpowiadającym na największe wyzwania, przed jakimi stają specjaliści w firmach, w tym księgowi.

REKLAMA


Radio INFOR.PL to:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Najlepsza muzyka

- Audycje dla księgowych z zakresu podatków, prawa pracy i ubezpieczeń - bieżące śledzenie zmian prawa.

- Wywiady z ekspertami omawiające trudne zagadnienia - nasi słuchacze
w trakcie trwania audycji mogą zwrócić się z prośbą o odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

- Ważne terminy księgowe - z wyprzedzeniem przypomnimy o wszelkich terminach
i obowiązkach urzędowych.

 


- Praca w księgowości obarczona jest dużą odpowiedzialnością. Prawo zmienia się codziennie, a księgowi, aby dobrze wykonywać swoją pracę, nie tylko muszą nadążać nad zmianami przepisów, ale również je rozumieć i korzystnie interpretować - podkreśla Aneta Kowalska, Dyrektor Centrum Marketingu INFOR PL.

I dodaje, że wraz z rosnącą liczbą informacji coraz ważniejsze stają się umiejętności znalezienia informacji najbardziej wiarygodnych, które mogą stanowić o przewadze konkurencyjnej profesjonalnej firmy, zwłaszcza że te dostępne za darmo w internecie pochodzą z niepewnych źródeł, które nie dają pewności i gwarancji, że podjęte na ich podstawie decyzje okażą się trafne. Coraz wyraźniejszym trendem staje się więc poszukiwanie przez użytkowników pewnych źródeł specjalistycznej informacji. W natłoku treści i braku czasu wyzwaniem staje się dostarczenie ich w prosty sposób w jednym miejscu za pomocą internetu. Platforma Księgowych INFOR FK jest odpowiedzią na te potrzeby.

- INFOR FK funkcjonuje w oparciu o przeglądarki internetowe. Żeby korzystać z Platformy wystarczy wejść na stronę www.inforfk.pl (www.inforfk.pl) i zalogować się. Nie trzeba się uczyć obsługi. Nawigacja programu jest tak prosta, że każdy, kto choć raz korzystał z wyszukiwarki internetowej, doskonale da sobie radę - tłumaczy Piotr Borkowski, Dyrektor Pionu Rozwoju i Informatyki INFOR PL.


INFOR FK

Pierwsza w Polsce profesjonalna Platforma Księgowych stworzona w oparciu o ich potrzeby. Wszystkie informacje dostępne na wyciągnięcie ręki. Platforma oferuje kompleksowe rozwiązanie konkretnych problemów księgowych. Zawiera bazę porad, artykułów, przepisów prawnych, orzeczeń i interpretacji. Wyszukiwarka precyzyjnie przeszukuje 170 tysięcy dokumentów. Platforma to więcej niż serwis - to pierwsze w Polsce radio księgowych, komplet 5 czasopism, wideo-szkolenia i e-poradniki. To także narzędzia niezbędne w pracy każdego księgowego: praktyczne kalendarium, kalkulatory, aktywne druki, wskaźniki i stawki.

 


Po zalogowaniu się użytkownik otrzymuje dostęp do bazy 170 tysięcy profesjonalnych dokumentów: porad, artykułów, przepisów, orzeczeń i interpretacji. Ponieważ artykuły dostępne w ramach platformy INFOR FK dotyczą nie tylko aktualnych, ale także nadchodzących zmian w przepisach, użytkownik ma sposobność odpowiednio przygotować się na wejście w życie nowych regulacji. Zanim ukaże się obszerny komentarz, zanim pojawią się pierwsze orzeczenia, korzystający z publikacji INFOR FK już wie, co oznacza dla niego mający wejść w życie przepis. Dzięki nowoczesnej wyszukiwarce precyzyjnie wskazuje poszukiwane informacje.

- Platforma dostarcza artykułów  i porad na tematy najważniejsze dla księgowych. Porady powiązane są z aktami prawnymi powoływanymi w tekście. Dzięki temu księgowi mogą łatwo sprawdzić zarówno całą podstawę prawną danego zagadnienia, jak i zapoznać się z konkretnym przepisem dotyczącym opisywanego problemu - dodaje Aneta Kowalska.

Zadaniem platformy jest wsparcie przedsiębiorców, księgowych, głównych księgowych i pracowników działów księgowości w codziennej pracy dzięki szybkiemu dostarczaniu profesjonalnej wiedzy, ułatwiającej prawidłowe stosowanie przepisów. Oprócz tego dostępne są też użyteczne narzędzia. Są wśród nich odpowiednie kalkulatory, wskaźniki i stawki, aktualności podatkowo-księgowe, wiadomości z ZUS i Urzędów skarbowych, klasyfikacje statystyczne, kursy walut.

 Platforma to więcej niż serwis - to pierwsze w Polsce radio księgowych, komplet 5 czasopism, wideo-szkolenia i e-poradniki.

- Platforma funkcjonuje podobnie do nowoczesnych serwisów internetowych, dzięki czemu użytkownicy otrzymują codziennie nowe informacje - dodaje Piotr Borkowski.

Wiadomo jednak, że aby podejmować właściwe decyzje potrzebne są też informacje o przyszłych i planowanych zmianach w prawie. Opisujące takie planowane zmiany artykuły dostępne w Platformie stanowią więc swoistą „polisę ubezpieczeniową” dla użytkownika - może być on pewny, że nie przeoczy niczego istotnego. Dziś już nikt nie neguje konieczności wnoszenia opłat za korzystanie z archiwów prasowych dzienników. Tym samym otwierają się również szerokie możliwości dla prasy specjalistycznej, z której pochodzące informacje są wiarygodne, praktyczne i podane w przystępny sposób. Tą drogą poszedł również INFOR. Dla większości specjalistów, a także właścicieli firm, internet nie jest już chwilową fanaberią, a profesjonalnym narzędziem. Zarówno niewielka firma, jak i korporacja, dzięki dostępowi do płatnych zasobów sieci, może w dowolnym miejscu i czasie korzystać z fachowej literatury prawno-ekonomicznej.

Stanisław Kowalewski

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Samofakturowanie w KSeF – jakie warunki trzeba spełnić i jak przebiega cały proces?

Samofakturowanie pozwala nabywcy wystawiać faktury w imieniu sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dowiedz się, jakie warunki trzeba spełnić i jak przebiega cały proces w systemie KSeF.

SmartKSeF – jak bezpiecznie wystawiać e-faktury

Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) zmienia sposób dokumentowania transakcji w Polsce. Od 2026 r. e-faktura stanie się obowiązkowa, a przedsiębiorcy muszą przygotować się na różne scenariusze działania systemu. W praktyce oznacza to, że kluczowe staje się korzystanie z rozwiązań, które automatyzują proces i minimalizują ryzyka. Jednym z nich jest SmartKSeF – narzędzie wspierające firmy w bezpiecznym i zgodnym z prawem wystawianiu faktur ustrukturyzowanych.

Integracja KSeF z PEF, czyli faktury w zamówieniach publicznych. Wyjaśnienia MF

Od 1 lutego 2026 r. wchodzi w życie pełna integracja Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) z Platformą Elektronicznego Fakturowania (PEF). Zmiany te obejmą m.in. zamówienia publiczne, a także relacje B2G (Business-to-Government). Oznacza to, że przedsiębiorcy realizujący kontrakty z administracją publiczną będą zobowiązani do wystawiania faktur ustrukturyzowanych w KSeF. Ministerstwo Finansów w Podręczniku KSeF 2.0 wyjaśnia, jakie zasady będą obowiązywać i jakie rodzaje faktur z PEF będą przyjmowane w KSeF.

Testy otwarte API KSeF 2.0 właśnie ruszyły – sprawdź, co zmienia się w systemie e-Faktur, dlaczego integracja jest konieczna i jakie etapy czekają podatników w najbliższych miesiącach

30 września Ministerstwo Finansów uruchomiło testy otwarte API KSeF 2.0, które pozwalają sprawdzić, jak systemy finansowo-księgowe współpracują z nową wersją Krajowego Systemu e-Faktur. To kluczowy etap przygotowań do obowiązkowego wdrożenia KSeF 2.0, który już od lutego 2025 roku stanie się codziennością przedsiębiorców i księgowych.

REKLAMA

Miliony do odzyskania! Spółki Skarbu Państwa mogą uniknąć podatku PCC dzięki zasadzie stand-still

Wyrok WSA w Gdańsku otwiera drogę spółkom pośrednio kontrolowanym przez Skarb Państwa do zwolnienia z podatku od czynności cywilnoprawnych przy strategicznych operacjach kapitałowych. Choć decyzja nie jest jeszcze prawomocna, firmy mogą liczyć na milionowe oszczędności i odzyskanie wcześniej pobranych podatków.

Rezerwa na zaległe urlopy pracowników - koszt, który może zaskoczyć na zamknięciu roku

Zaległe dni urlopowe stanowią realne i narastające ryzyko finansowe dla firm — szczególnie w sektorze MŚP. W mniejszych przedsiębiorstwach, gdzie często brakuje dedykowanych działów HR czy zespołów płacowych, łatwiej o kumulację niewykorzystanych dni. Z mojego doświadczenia jako CFO na godziny wynika, że problem jest niedoszacowany. Firmy często nie uświadamiają sobie skali zobowiązania. - tłumaczy Marta Kobińska, CEO Create the Flow, dyrektor finansowa, CFO na godziny.

Tryb awaryjny w KSeF – jak działa i kiedy z niego skorzystać?

Obowiązkowy KSeF od 2026 r. budzi emocje, a jedną z najczęściej zadawanych obaw jest: co stanie się, gdy system po prostu przestanie działać?Odpowiedzią ustawodawcy jest tryb awaryjny. Jest to rozwiązanie, które ma zabezpieczyć przedsiębiorców przed paraliżem działalności w razie oficjalnie ogłoszonej awarii KSeF.

Ruszyły masowe kontrole kart lunchowych. Co sprawdza ZUS?

Karty lunchowe od kilku lat są jednym z najczęściej wybieranych pozapłacowych benefitów pracowniczych. Do września 2023 r. karty mogły być wykorzystywane wyłącznie w restauracjach i innych punktach gastronomicznych. Od tego momentu ich popularność dodatkowo wzrosła – z uwagi na możliwość korzystania z nich również w sklepach spożywczych i supermarketach. Ta zmiana, choć dla pracowników korzystna, wywołała lawinę kontroli Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, który coraz uważniej przygląda się temu, w jaki sposób firmy stosują zwolnienie ze składek.

REKLAMA

30.09.2025: ważny dzień dla KSeF - Krajowego Systemu eFaktur. Ministerstwo Finansów udostępnia testową wersję systemu

30 września Ministerstwo Finansów udostępnia testową wersję Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF 2.0). To sygnał dla firm, że czas intensywnych przygotowań właśnie się rozpoczął. Jak ten czas na testowanie należy optymalnie wykorzystać?

Rewolucja nie mniej ważna niż KSeF. Nowy obowiązek dla firm sektora MŚP

Cyfryzacja rozliczeń podatkowych w Polsce wchodzi w kolejny etap. Podczas gdy uwaga przedsiębiorców skupia się dziś na KSeF, równie istotna zmiana dotknie ich jeszcze wcześniej. Od 1 stycznia 2026 roku prowadzenie KPiR możliwe będzie wyłącznie w formie cyfrowej. MF przekonuje, że to krok w stronę uproszczenia, automatyzacji oraz zwiększenia transparentności biznesu. Dla sektora MŚP oznacza on również nowe formalności, konieczność inwestycji w systemy IT oraz kary za nieterminowe raporty.

REKLAMA