Nie wszystkie wydatki na imprezę promocyjną mogą być kosztem
REKLAMA
Rozliczając wydatki poczynione w związku z organizacją imprezy promocyjnej marki, należy wyraźnie rozdzielić koszty reprezentacji od kosztów reklamy. Tylko wydatki o charakterze reklamowym stanowią koszt uzyskania przychodów. Wydatki reprezentacyjne takiego kosztu nie stanowią. Promocyjny cel zorganizowanej imprezy nie oznacza, że wszystkie wydatki poczynione przy jej organizacji mają charakter reklamowy. Wydatki na organizację bankietu oraz zakup alkoholu na imprezę pozostają wydatkami reprezentacyjnymi wyłączonymi z kosztów uzyskania przychodu.
REKLAMA
Tak stwierdził Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji indywidualnej z 15 maja 2009 r., nr ILPB3/423-206/07/09-S/MC. Pełna treść interpretacji w Monitorze księgowego nr 13/2009.
REKLAMA
REKLAMA
- Czytaj artykuły
- Rozwiązuj testy
- Zdobądź certyfikat