REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dni otwarte INFOR LEX Biznes dla doradców podatkowych

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Wydawca INFOR LEX – serii profesjonalnych publikacji elektronicznych dla biznesu – spółka INFOR Ekspert organizuje DNI OTWARTE nowego internetowego produktu informacyjnego, jakim jest INFOR LEX Biznes. Akcja skierowana jest do doradców podatkowych (Członków Krajowej Izby Doradców Podatkowych) i trwa do 30 września 2009 r. W ramach akcji Klienci mogą uzyskać bezpłatny dostęp do publikacji, bardzo atrakcyjny rabat oraz prezenty.

INFOR LEX to jedyna seria publikacji elektronicznych prezentujących system aktów prawnych, orzecznictwa oraz interpretacji urzędowych uzupełniony o zbiór porad, komentarzy i artykułów pochodzących z wiodących czasopism fachowych INFOR PL S.A.

REKLAMA


Przewagę konkurencyjną INFOR LEX buduje w oparciu o:

- Największy zbiór publikacji prasowych dla firm i urzędów

- Największą komercyjną bazę interpretacji podatkowych i orzeczeń   

- Szybką aktualizację - zasoby uzupełniane są o nowe materiały nawet kilka razy dziennie   

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Mobilność - korzystanie z publikacji możliwe jest w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu (bez konieczności korzystania z nośników zewnętrznych)

- Unikalną narzędziowość - wygodne prezentowanie wyników wyszukiwania i porównywanie zmian w aktach prawnych.

 

Produkty INFOR LEX dostępne są w sprzedaży bezpośredniej, poprzez rozbudowaną sieć przedstawicieli handlowych w całej Polsce.

 

INFOR LEX BIZNES to najobszerniejsza w grupie publikacja skierowana do przedsiębiorstw. Stanowi kompendium wiedzy niezbędnej przy rozwiązywaniu problemów prawnych, z jakimi spotykają się zarządy, służby finansowe oraz działy kadr dużych i średnich przedsiębiorstw. Dostarcza praktycznej wiedzy pomagającej stosować obowiązujące przepisy. Przygotowuje do zmian prawa, zabezpiecza przed niespodziankami. Podpowiada rozwiązania problemów. Łączy potęgę czasopism INFOR-u (m.in. Gazeta Prawna, MONITOR Księgowego, Serwis Prawno-Pracowniczy) z orzecznictwem, przepisami, interpretacjami urzędów, formularzami.

 

Wraz z wprowadzeniem do oferty nowych serwisów INFOR LEX wzrosło zainteresowanie dostępem do INFOR LEX BIZNES ze strony doradców podatkowych. W odpowiedzi na zapotrzebowanie na stały dostęp do informacji fachowej INFOR Ekspert zorganizował DNI OTWARTE.

 

W ramach promocji Doradcy Podatkowi (Członkowie Krajowej Izby Doradców Podatkowych) do 30 września br. mogą:

 

- skorzystać z bezpłatnego dostępu do pełnej wersji publikacji INFOR LEX BIZNES na uzgodniony z Przedstawicielem Handlowym okres (poprzez stronę: www.inforlex.pl)

 

- zamówić publikację w specjalnej cenie oraz uzyskać dodatkowe stanowiska (w abonamencie na 12 miesięcy)

 

Dla osób, które skorzystają z oferty wydawca przygotował upominek od firmy oraz kalendarz na 2010 rok.

W celu skozrystania z promocji należy skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym z odpowiedniego województwa w Polsce poprzez stronę: www.inforlex.pl/kontakt

 

Zawartość serwisu INFOR LEX Biznes stanowią:

 

MATERIAŁY Z CZASOPISM

- 52 000 porad dotyczących rozwiązywania konkretnych problemów prawnych, podatkowych, księgowych, kadrowych

- 173 000 artykułów, omówień, analiz, komentarzy

- 460 opracowań kompleksowych
- zakładowy plan kont

CZASOPISMA

- Biblioteka Księgowego
- Biuletyn MSSF. MSSF i polskie zasady rachunkowości dla praktyków
- Biuletyn Rachunkowości
- Biuletyn VAT
- Controlling i Rachunkowość Zarządcza
- Gazeta Prawna
- Gazeta Samorządu i Administracji
- Monitor Księgowego
- Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń
- Personel i Zarządzanie
- Poradnik Gazety Prawnej
- Poradnik Organizacji Non-Profit
- Poradnik Rachunkowości Budżetowej
- Prawo Przedsiębiorcy
- Prawo Spółek
- Rachunkowość Budżetowa
- Rozliczenia zagraniczne
- Sekretariat
- Serwis Prawno-Pracowniczy
- Tax24. Przegląd interpretacji i orzeczeń podatkowych z komentarzem Deloitte
- Tax24. Przegląd orzecznictwa sądów administracyjnych


PRAWO POLSKIE

- 109 000 metryk aktów prawnych z Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i dzienników resortowych
- 30 000 tekstów aktów prawnych z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego
- 80 000 oryginalnych wersji aktów w formacie PDF z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego
- 6 000 projektów - wraz z uzasadnieniami - ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych, wyroków TK
- 8 000 metryk aktów prawnych z wybranych dzienników resortowych
- 70 500 orzeczeń sądów i administracji
- 98 000 interpretacji organów skarbowych
- 400 interpretacji urzędowych


PRAWO EUROPEJSKIE

- 48 000 tekstów aktów pierwotnych w formacie PDF
- 15 000 tekstów aktów prawnych
- 5 500 orzeczeń sądów europejskich


POZOSTAŁE ELEMENTY

- 70 ujednoliconych Standardów Rachunkowości
- 950 aktywnych formularzy i wzorów dokumentów
- 6 000 adresów organów administracji
- Krajowy Rejestr Sądowy - wyszukiwarka
- Aktualizowane kalkulatory i wskaźniki
- Nieodpłatne biuletyny rozsyłane pocztą elektroniczną

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR LEX Biznes

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
ZUS: Przedsiębiorcy z niepełnosprawnościami z niższą roczną składką zdrowotną. Trzeba spełnić 4 warunki

Przedsiębiorcy, którzy mają orzeczenie o umiarkowanym lub znacznym stopniu niepełnosprawności mogą korzystać z ulgi i obniżyć roczną składkę na ubezpieczenie zdrowotne. Krzysztof Cieszyński, Regionalny Rzecznik Prasowy województwa pomorskiego wyjaśnia jakie warunki trzeba spełnić, by skorzystać z tej ulgi.

Prawa autorskie do treści biznesowych publikowanych w social mediach. Kiedy można legalnie wykorzystać zdjęcie lub wideo? Co każda firma wiedzieć powinna

W erze cyfrowej, gdzie granice między komunikacją osobistą a firmową coraz bardziej się zacierają, prawa autorskie w social mediach stają się kluczową kwestią dla każdego biznesu. Generowanie własności intelektualnej przestało być domeną wyłącznie branż kreatywnych — dziś dotyczy praktycznie każdej firmy, która promuje swoje produkty lub usługi w internecie.

Zwierzęta w firmie a koszty uzyskania przychodu. Jak argumentować przed urzędem skarbowym? Interpretacje fiskusa: pies, akwarium i inne przypadki

Czy pies w firmie może być kosztem uzyskania przychodu? A akwarium – elementem budującym wizerunek? Coraz więcej przedsiębiorców zadaje sobie te pytania, zwłaszcza w czasach, gdy granica między przestrzenią zawodową a prywatną bywa płynna. Praktyka i interpretacje podatkowe pokazują, że... to zależy.

Będzie likwidacja JPK VAT? Prof. Modzelewski: nieoficjalnie mówi się o redukcji obowiązków

Od samego początku (można sprawdzić) byłem krytykiem wprowadzenia powszechnych „jotpeków”, czyli zmuszania ogółu podatników do systematycznego wysyłania urzędom skarbowym ich ewidencji podatkowych. Po co zaśmiecać archiwa tych organów bilionami zbędnych informacji, do których nigdy nie sięgnie i nie można ich racjonalnie zinterpretować?

REKLAMA

Księgowi nie spodziewają się w najbliższej przyszłości wielkich rewolucji w wynagrodzeniu i systemie swojej pracy

Co księgowi naprawdę myślą o kondycji swojej branży? Ukazał się pierwszy w Polsce barometr nastrojów księgowych. Jak oceniają oni miniony rok, czego oczekują po 2025. Odpowiedzi badanych księgowych pokazują prawdziwy obraz branży.

Zasada wielokrotności opodatkowania wyrobów akcyzowych w przypadku wtórnego obowiązku podatkowego a zmiana podatkowego przeznaczenia wyrobu akcyzowego

Istotnym problemem prawnym i praktycznym jest możliwość wielokrotnego opodatkowania tego samego wyrobu akcyzowego na etapie wtórnego obowiązku podatkowego (zwanego również obowiązkiem podatkowym drugiego stopnia.) – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Ulga na ekspansje a koszty marketingowe – jak szeroki jest katalog wydatków?

Niedawna interpretacja podatkowa (sygn. 0111-KDIB2-1.4010.66.2025.2.ED) dla producenta opakowań z tworzyw sztucznych rozstrzyga tę kwestię, wskazując, które wydatki targowe i promocyjne podlegają odliczeniu, a które - mimo argumentacji podatnika - pozostają poza zakresem ulgi. Organ zastosował ścisłą wykładnię językową, potwierdzając kwalifikowalność jedynie części ponoszonych przez przedsiębiorców kosztów.

KSeF 2026: Pożegnanie z papierowymi fakturami. Jak przygotować się na rewolucję w rozliczeniach VAT i uniknąć kar i problemów z fiskusem [branża TSL]

Niecały rok dzieli podatników VAT (w tym branżę transportową) od księgowej rewolucji. Ministerstwo Finansów potwierdziło w komunikacie z kwietnia 2025 r., że początek 2026 roku to ostateczny termin wejścia w życie Krajowego Systemu e-Faktur dla większości przedsiębiorców. Oznacza to, że już niedługo sektor TSL, zdominowany przez rozliczenia papierowe, musi stać się cyfrowy. To wyzwanie zwłaszcza dla spedycji, które rozliczają się z wieloma podmiotami równocześnie. Jak przygotować się do wdrożenia KSeF, by uniknąć problemów i kar?

REKLAMA

Co myślą księgowi o przyszłości swojej branży? Barometr nastrojów księgowych 2025 ujawnia kulisy rynku

Czy zawód księgowego przechodzi kryzys, czy może ewoluuje w stronę większego znaczenia strategicznego? Nowo opublikowany Barometr nastrojów księgowych 2025 to pierwsze tego typu badanie w Polsce, które w kompleksowy sposób analizuje wyzwania, emocje i kierunki rozwoju zawodu księgowego.

Zmiany w opodatkowaniu fundacji rodzinnych prawdopodobnie od 2026 r. Koniec obecnych korzyści? Co planuje Ministerstwo Finansów?

Fundacje rodzinne miały być długo oczekiwanym narzędziem sukcesji i ochrony majątku polskich przedsiębiorców. W Polsce działa około 800 tysięcy firm rodzinnych, które odpowiadają za nawet 20% PKB. To właśnie dla nich fundacje miały stać się mechanizmem zapewniającym ciągłość, bezpieczeństwo i porządek w zarządzaniu majątkiem. Choć ich konstrukcja budzi zainteresowanie i daje realne korzyści, to już po dwóch latach funkcjonowania szykują się poważne zmiany prawne. O ich konsekwencjach mówi adwokat Michał Pomorski, specjalista w zakresie prawa podatkowego z kancelarii Pomorski Tax Legal Finance.

REKLAMA