REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Dni otwarte INFOR LEX Biznes dla doradców podatkowych

REKLAMA

Wydawca INFOR LEX – serii profesjonalnych publikacji elektronicznych dla biznesu – spółka INFOR Ekspert organizuje DNI OTWARTE nowego internetowego produktu informacyjnego, jakim jest INFOR LEX Biznes. Akcja skierowana jest do doradców podatkowych (Członków Krajowej Izby Doradców Podatkowych) i trwa do 30 września 2009 r. W ramach akcji Klienci mogą uzyskać bezpłatny dostęp do publikacji, bardzo atrakcyjny rabat oraz prezenty.

INFOR LEX to jedyna seria publikacji elektronicznych prezentujących system aktów prawnych, orzecznictwa oraz interpretacji urzędowych uzupełniony o zbiór porad, komentarzy i artykułów pochodzących z wiodących czasopism fachowych INFOR PL S.A.

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja


Przewagę konkurencyjną INFOR LEX buduje w oparciu o:

- Największy zbiór publikacji prasowych dla firm i urzędów

- Największą komercyjną bazę interpretacji podatkowych i orzeczeń   

REKLAMA

- Szybką aktualizację - zasoby uzupełniane są o nowe materiały nawet kilka razy dziennie   

Dalszy ciąg materiału pod wideo

- Mobilność - korzystanie z publikacji możliwe jest w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu (bez konieczności korzystania z nośników zewnętrznych)

- Unikalną narzędziowość - wygodne prezentowanie wyników wyszukiwania i porównywanie zmian w aktach prawnych.

 

Produkty INFOR LEX dostępne są w sprzedaży bezpośredniej, poprzez rozbudowaną sieć przedstawicieli handlowych w całej Polsce.

 

INFOR LEX BIZNES to najobszerniejsza w grupie publikacja skierowana do przedsiębiorstw. Stanowi kompendium wiedzy niezbędnej przy rozwiązywaniu problemów prawnych, z jakimi spotykają się zarządy, służby finansowe oraz działy kadr dużych i średnich przedsiębiorstw. Dostarcza praktycznej wiedzy pomagającej stosować obowiązujące przepisy. Przygotowuje do zmian prawa, zabezpiecza przed niespodziankami. Podpowiada rozwiązania problemów. Łączy potęgę czasopism INFOR-u (m.in. Gazeta Prawna, MONITOR Księgowego, Serwis Prawno-Pracowniczy) z orzecznictwem, przepisami, interpretacjami urzędów, formularzami.

 

Wraz z wprowadzeniem do oferty nowych serwisów INFOR LEX wzrosło zainteresowanie dostępem do INFOR LEX BIZNES ze strony doradców podatkowych. W odpowiedzi na zapotrzebowanie na stały dostęp do informacji fachowej INFOR Ekspert zorganizował DNI OTWARTE.

 

W ramach promocji Doradcy Podatkowi (Członkowie Krajowej Izby Doradców Podatkowych) do 30 września br. mogą:

 

- skorzystać z bezpłatnego dostępu do pełnej wersji publikacji INFOR LEX BIZNES na uzgodniony z Przedstawicielem Handlowym okres (poprzez stronę: www.inforlex.pl)

 

- zamówić publikację w specjalnej cenie oraz uzyskać dodatkowe stanowiska (w abonamencie na 12 miesięcy)

 

Dla osób, które skorzystają z oferty wydawca przygotował upominek od firmy oraz kalendarz na 2010 rok.

W celu skozrystania z promocji należy skontaktować się z Przedstawicielem Handlowym z odpowiedniego województwa w Polsce poprzez stronę: www.inforlex.pl/kontakt

 

Zawartość serwisu INFOR LEX Biznes stanowią:

 

MATERIAŁY Z CZASOPISM

- 52 000 porad dotyczących rozwiązywania konkretnych problemów prawnych, podatkowych, księgowych, kadrowych

- 173 000 artykułów, omówień, analiz, komentarzy

- 460 opracowań kompleksowych
- zakładowy plan kont

CZASOPISMA

- Biblioteka Księgowego
- Biuletyn MSSF. MSSF i polskie zasady rachunkowości dla praktyków
- Biuletyn Rachunkowości
- Biuletyn VAT
- Controlling i Rachunkowość Zarządcza
- Gazeta Prawna
- Gazeta Samorządu i Administracji
- Monitor Księgowego
- Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń
- Personel i Zarządzanie
- Poradnik Gazety Prawnej
- Poradnik Organizacji Non-Profit
- Poradnik Rachunkowości Budżetowej
- Prawo Przedsiębiorcy
- Prawo Spółek
- Rachunkowość Budżetowa
- Rozliczenia zagraniczne
- Sekretariat
- Serwis Prawno-Pracowniczy
- Tax24. Przegląd interpretacji i orzeczeń podatkowych z komentarzem Deloitte
- Tax24. Przegląd orzecznictwa sądów administracyjnych


PRAWO POLSKIE

- 109 000 metryk aktów prawnych z Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego i dzienników resortowych
- 30 000 tekstów aktów prawnych z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego
- 80 000 oryginalnych wersji aktów w formacie PDF z Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego
- 6 000 projektów - wraz z uzasadnieniami - ustaw, rozporządzeń, umów międzynarodowych, wyroków TK
- 8 000 metryk aktów prawnych z wybranych dzienników resortowych
- 70 500 orzeczeń sądów i administracji
- 98 000 interpretacji organów skarbowych
- 400 interpretacji urzędowych


PRAWO EUROPEJSKIE

- 48 000 tekstów aktów pierwotnych w formacie PDF
- 15 000 tekstów aktów prawnych
- 5 500 orzeczeń sądów europejskich


POZOSTAŁE ELEMENTY

- 70 ujednoliconych Standardów Rachunkowości
- 950 aktywnych formularzy i wzorów dokumentów
- 6 000 adresów organów administracji
- Krajowy Rejestr Sądowy - wyszukiwarka
- Aktualizowane kalkulatory i wskaźniki
- Nieodpłatne biuletyny rozsyłane pocztą elektroniczną

 

Źródło: INFOR LEX Biznes

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Tak działają cyfrowe kontrole skarbówki i algorytmy KAS. Uczciwi, kompetentni podatnicy i księgowi nie mają się czego bać?

Jeszcze kilka lat temu Krajowa Administracja Skarbowa prowadziła wyrywkowe kontrole podatkowe, oparte głównie na intuicji swoich pracowników. Przeczucie urzędnika, zgadywanie czy żmudne przeszukiwanie deklaracji w poszukiwaniu śladów oszustw podatkowych to dziś relikt przeszłości. Współczesny fiskus opiera się na analizie danych, sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmach, które potrafią w kilka sekund wychwycić nieprawidłowości tam, gdzie kiedyś potrzeba było tygodni pracy. Cyfryzacja administracji skarbowej diametralnie zmieniła charakter kontroli podatkowych. Są one precyzyjniejsze, szybsze i skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Małgorzata Bień, właścicielka Biura Rachunkowego

Jak mierzyć rentowność firmy? Trzy metody, które naprawdę działają i 5 kluczowych wskaźników. Bez kontroli rentowności przedsiębiorca działa po omacku

W firmie dużo się dzieje: telefony dzwonią, pojawiają się ciekawe zlecenia, faktury idą jedna za drugą. Przychody wyglądają obiecująco, a mimo to… na koncie coraz ciaśniej. To częsty i niebezpieczny sygnał. W wielu firmach zyski wyparowują nie dlatego, że brakuje sprzedaży, lecz dlatego, że nikt nie trzyma ręki na pulsie rentowności.

Rola głównej księgowej w erze KSeF. Jak przygotować firmę na nowe obowiązki od 2026 r.? [Webinar INFORAKADEMII]

Już w 2026 r. korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) stanie się obowiązkowe dla większości przedsiębiorców. To rewolucja w procesach księgowych, która wymaga od głównej księgowej nie tylko znajomości przepisów, ale także umiejętności zarządzania wdrożeniem tego systemu w firmie.

Księgowi w oku cyklonu. Jak przejść przez rewolucję KSeF i nie stracić kontroli

Setki faktur w PDF-ach, skanach i wersjach papierowych. Telefony od klientów, goniące terminy VAT i JPK. Codzienność wielu biur rachunkowych to żonglowanie zadaniami w wyścigu z czasem. Tymczasem wielkimi krokami zbliża się fundamentalna zmiana – obowiązkowy Krajowy System e-Faktur

REKLAMA

Prof. Modzelewski: faktury VAT aż w 18 różnych formach od lutego 2026 r. Przyda się nowa instrukcja obiegu dokumentów

Od lutego 2026 r. wraz z wejściem w życie przepisów dot. obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) polscy czynni podatnicy VAT będą mogli otrzymywać aż dziewięć form dokumentów na miejsce obecnych faktur VAT. A jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że w tych samych formach będą wystawiane również faktury korygujące, to podatnicy VAT i ich księgowi muszą się przygotować na opisywanie i dekretowanie aż 18 form faktur – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Refinansowanie zakupu nowoczesnych tachografów: do 3 tys. zł na jeden pojazd. Wnioski, warunki, regulamin

W dniu 19 listopada 2025 r. Ministerstwo Infrastruktury poinformowało, że od 1 grudnia 2025 r. przewoźnicy mogą składać wnioski o refinansowanie wymiany tachografów na urządzenia najnowszej generacji. Środki na ten cel w wysokości 320 mln zł będą pochodziły z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. To pierwsza tego typu realna pomoc finansowa dla branży transportu drogowego. Nabór wniosków potrwa do końca stycznia 2026 roku.

Nowe zasady rozliczania podatkowego samochodów firmowych od stycznia 2026 r. [zakup, leasing, najem, amortyzacja]. Ostatnia szansa na pełne odliczenia

Nabycie samochodu firmowego to nie tylko kwestia mobilności czy prestiżu - to również poważna decyzja finansowa, która może mieć długofalowe skutki podatkowe. Od stycznia 2026 r. wejdą w życie nowe przepisy podatkowe, które znacząco ograniczą możliwość rozliczenia kosztów zakupu pojazdów spalinowych w działalności gospodarczej.

Czy czeka nas kolejne odroczenie KSeF? Wiele firm wciąż korzysta z faktur papierowych i nie prowadzi testów nowego systemu e-fakturowania

Krajowy System e-Faktur (KSeF) powoli staje się faktem. Rzeczywistość jest jednak taka, że tylko niewielka część małych firm w Polsce prowadziła testy nowego systemu i wciąż stosuje faktury papierowe. Czy w związku z tym czeka nas ponowne odroczenie wdrożenia KSeF?

REKLAMA

Postępowania upadłościowe w Polsce się trwają za długo. Dlaczego czekamy i kto na tym traci? Jak zmienić przepisy?

Prawo upadłościowe przewiduje wydanie postanowienia o ogłoszeniu upadłości w ciągu dwóch miesięcy od złożenia wniosku. Norma ustawowa ma jednak niewiele wspólnego z rzeczywistością. W praktyce sprawy często czekają na rozstrzygnięcie kilka, a nawet kilkanaście miesięcy. Rok 2024 przyniósł rekordowe ponad 20 tysięcy upadłości konsumenckich, co przy obecnej strukturze sądownictwa pogłębia problem przewlekłości i wymaga systemowego rozwiązania. Jakie zmiany prawa upadłościowego są potrzebne?

Nowy Unijny Kodeks Celny – harmonogram wdrożenia. Polskie firmy muszą przygotować się na duże zmiany

Największa od dekad transformacja unijnego systemu celnego wchodzi w decydującą fazę. Firmy logistyczne i handlowe mają już niewiele czasu na dostosowanie swoich procesów do wymogów centralizacji danych i pełnej cyfryzacji. Eksperci ostrzegają: bez odpowiednich przygotowań technologicznych i organizacyjnych, przedsiębiorcy mogą stracić konkurencyjność na rynku.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA