REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Komu potrzebny jest marketing miejsc?

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

REKLAMA

REKLAMA

Czy eksperci od wizerunku i marketingu właściwie interpretują potrzeby komunikacyjne oraz promocyjne miast i regionów? Czy rezultaty prowadzonych kampanii są zawsze zgodne z założeniami ich twórców? Jakie korzyści z takiej promocji może czerpać przeciętny mieszkaniec? Okazją do dyskusji na te tematy będzie IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Od pewnego czasu obserwujemy trwającą modę na promocję miast i regionów. Prowadzone są badania wizerunkowe, powstają publikacje zgłębiające to zagadnienie, a przede wszystkim wdrażane są kolejne kampanie. Miasta i regiony niczym produkty zyskują nośne slogany reklamowe i wyraziste logotypy. Dokąd zmierza marketing miejsc i jaka będzie jego przyszłość? Wkrótce debatę o tym podejmą uczestnicy IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie. Program spotkania jest już dostępny na stronie internetowej: www.podkarpackie.org.pl

REKLAMA

Autopromocja

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Wizja kontra rzeczywistość

Na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku, kiedy rodziła się koncepcja marketingu miejsc, nowością było zastosowanie narzędzi promocji do budowania wizerunku miast i regionów. Dzisiaj taka praktyka jest standardem, a po tego rodzaju zabiegi sięgają zarówno duże aglomeracje, jak i małe miejscowości. Skalę zjawiska doskonale obrazuje ostatni pomysł związany z logotypem Polski. Projekt wywołał sporą dyskusję, nie tylko wśród osób z branży. Głosowaniu na najlepszy projekt towarzyszy polemika, prowadzona w towarzyskich rozmowach, mediach tradycyjnych i społecznościowych. Z ust „zwykłych” obywateli padają pytania o sens i cel wydawanych na promocję pieniędzy, zamierzony efekt, a przede wszystkim o sam projekt, którego koncepcja nie wszystkim przypadła do gustu. – Marketing miejsc to niezwykle skomplikowana materia. Punktem wyjścia powinna być rzetelna diagnoza sytuacji wyjściowej, w tym zdefiniowanie postrzegania danego miejsca i potencjału jakim dysponuje. Hasła reklamowe, billboardy czy logotypy są formą przekazu, ale jeżeli ich fundamentem nie jest głębsza idea, stają się wyłącznie pustymi nośnikami. Właśnie wówczas padają pytania o sens takich działań. – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

Konfrontacja poglądów

Komu potrzebne są działania marketingowe – gospodarzom miast i regionów, agencjom realizującym projekty, sferze biznesu, a może po prostu mieszkańcom? Tych pytań z pewnością nie zabraknie podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Przedstawiciele mediów, jednostek samorządu terytorialnego oraz agencji marketingowych skonfrontują swoje poglądy na temat marketingu terytorialnego – stanu obecnego i przyszłości. W gronie prelegentów znaleźli się: Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu Alert Media Communications, Bohdan PAWŁOWICZ, Właściciel PBS Pawłowicz Business Solutions, Krzysztof MACIASZCZYK, Prezes Zarządu Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi, Atlas Arena Łódź, Maciej ŁASKI p.o. Dyrektora Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Wiesław ŁODZIKOWSKI, Dyrektor TVP Technologie, Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Prezes Zarządu PUBLICON, Piotr SEGES, Prezes Zarządu Kancelarii Brandingowej „GoodName”, Jarosław RECZEK, Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego. Pełen program Kongresu znajduje się na stronie internetowej: www.podkarpackie.org.pl Tam również można zgłosić swoje uczestnictwo. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Dodatkowych informacji udzielają:

dr Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.,

tel.: 602 44 55 96


Jarosław Reczek,

Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego,

e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl,

tel.: 601 14 58 25

----------------------------------------------------

Informacje uzupełniające:

Partnerzy strategiczni: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Organizator techniczny: Exacto Sp. z o.o. Partnerzy: Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Ideo Sp. z o.o., Logito Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Sprinet Polska Sp. z o.o., Fabryka e-biznesu sp. z o.o. Patroni medialni: Polskie Radio Rzeszów S.A., INFOR.pl, Nowy Marketing, Marketer+, SocialPress, Salebiznesowe.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Law Business Quality, Marketing Dla Ciebie, Mensis.pl, Portalmedialny.pl, Kampaniespoleczne.pl, Marketingmiejsca.pl, Mojekonferencje.pl, Newsline.pl, Carpatiabiznes.pl.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Kiedy można zasiedzieć udział w nieruchomości (np. jako współwłaściciel)? Czy trzeba płacić podatek od takiego zasiedzenia?

Własność udziału w nieruchomości, podobnie jak całą nieruchomość, można nabyć przez zasiedzenie. Przesłankami nabycia własności udziału w tym trybie jest samoistne posiadanie i upływ określonego wymaganego czasu, który w przypadku dobrej wiary posiadacza wynosi lat 20, a w przypadku złej wiary 30 lat. Zasiedzenie udziału może nastąpić zarówno wówczas gdy każdy ze współposiadaczy korzysta z całej rzeczy, lecz również wówczas, gdy każdy ze współposiadaczy uważa się za posiadacza samoistnego posiadanej części, której się nie da fizycznie wydzielić (por. uchwałę SN z 26.01.1978 r., sygn.akt III CZP 96/77). Warto też podkreślić, że zasiedzieć udział w nieruchomości może zarówno osoba trzecia, jak i jej współwłaściciel.
Tym niemniej zasiedzenie udziału we współwłasności nieruchomości nie przebiega identycznie jak zasiedzenie całej nieruchomości czego trzeba mieć świadomość, a w określonych okolicznościach może też być ono w ogóle niemożliwe.

Odprawa lub odszkodowanie dla pracownika przy odejściu z pracy a podatek. NSA: Nie nazwa świadczenia lecz jego charakter decyduje o opodatkowaniu

Restrukturyzacja zatrudnienia u danego pracodawcy polega niejednokrotnie na wdrożeniu programu dobrowolnych odejść, a następnie procedury zwolnień grupowych. Elementem obu tych rozwiązań są wypłacane pracownikom przez pracodawcę świadczenia o charakterze odpraw pracowniczych. Źródłem kontrowersji stało się opodatkowanie tych świadczeń podatkiem dochodowym PIT. W wyroku z 19 listopada 2024 r. Naczelny Sąd Administracyjny, podzielając dotychczasową, ugruntowaną linię orzeczniczą tego Sądu, wyjaśnia, czy tego typu “odszkodowanie” wolne jest od podatku dochodowego.

Emerycie, myślałeś, że z racji wieku masz prawo do ulgi rehabilitacyjnej? Fiskus odpowiada krótko i wprost

Samo bycie emerytem nie wystarczy! Aby skorzystać z ulgi rehabilitacyjnej, musisz mieć status osoby niepełnosprawnej lub utrzymywać taką osobę. Sprawdź, kto według fiskusa faktycznie może liczyć na odliczenie i dlaczego wiek nie daje automatycznych przywilejów.

Podatek od spadków i darowizn w 2025 r. - skale i grupy podatkowe, kwoty wolne od podatku

Jakie skale podatkowe i kwoty wolne od podatku obowiązują w 2025 roku? Okazuje się, że od lipca 2023 r. nie zmieniły się przepisy w tym zakresie.

REKLAMA

Polscy przedsiębiorcy mają dość! W 2025 roku oczekują niższych podatków i pilnych reform

Zawiłe przepisy, rosnące koszty i biurokratyczna udręka – polskie firmy jasno mówią, czego potrzebują od rządu w 2025 roku. Priorytetem są niższe podatki, walka z inflacją i tańsze kredyty. Transport alarmuje o brakach kadrowych, a budownictwo czeka na unijne środki. Czy władze wysłuchają głosu przedsiębiorców?

Terminy płatności składek do ZUS i przekazywania dokumentów rozliczeniowych w 2025 roku

Płatnicy składek mają obowiązek przekazywania do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dokumentów rozliczeniowych i oczywiście płacenia składek. Muszą to robić co miesiąc w określonych terminach.

Pożyczka między firmami bez VAT? Czy może potencjalna bomba zegarowa dla Twoich rozliczeń!

Zwolnienie z VAT przy pożyczkach między firmami brzmi kusząco, ale co jeśli rezygnacja z niego może zrujnować Twoje rozliczenia? Sprawdź, dlaczego ta decyzja to coś więcej niż tylko formalność i jak wpłynie na Twoje podatki!

Kawa z INFORLEX. Fundacja rodzinna w praktyce

Fundacja rodzinna w praktyce – zapraszamy na bezpłatne spotkanie online z cyklu 𝐊𝐚𝐰a 𝐳 𝐈𝐍𝐅𝐎𝐑𝐋𝐄𝐗. Bezpłatne spotkanie online odbędzie się 12.02.25 o g𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧ie. 𝐓𝐞𝐦𝐚𝐭em spotkania będą fundacja rodzinna w praktyce.

REKLAMA

Mezoinwestycje w MŚP. Czym jest zdolność finansowa i jak ją wykazać? Jak uniknąć błędów w staraniach o dotacje unijne?

To dość oczywiste że zdolność finansowa przedsiębiorstwa stanowi jeden z kluczowych obszarów, determinujących sukces w procesie aplikowania o środki unijne. W szczególności, kiedy mowa o konkursie Mezoinwestycje w MŚP, w którym minimalna wartość dofinansowania to 2 mln PLN, a poziom dofinansowania wynosi nawet do 60% kosztów netto planowanej inwestycji. Wnioskodawca w procesie aplikacyjnym zobowiązany jest wykazać przed instytucją oceniającą swą zdolność finansową do realizacji planowanego przedsięwzięcia.

Emerycie, skarbowy już na Ciebie czeka! Koniecznie sprawdź swój PIT przed tą datą

Do końca lutego emeryci i renciści otrzymają formularze PIT od ZUS i KRUS. W zależności od tego, jaki dokument dostaniesz – PIT-40A czy PIT-11A – może się okazać, że musisz złożyć zeznanie podatkowe. Sprawdź, co zrobić, by uniknąć problemów i czy 30 kwietnia to dla Ciebie ważny termin!

REKLAMA