REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Komu potrzebny jest marketing miejsc?

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

REKLAMA

REKLAMA

Czy eksperci od wizerunku i marketingu właściwie interpretują potrzeby komunikacyjne oraz promocyjne miast i regionów? Czy rezultaty prowadzonych kampanii są zawsze zgodne z założeniami ich twórców? Jakie korzyści z takiej promocji może czerpać przeciętny mieszkaniec? Okazją do dyskusji na te tematy będzie IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl

Od pewnego czasu obserwujemy trwającą modę na promocję miast i regionów. Prowadzone są badania wizerunkowe, powstają publikacje zgłębiające to zagadnienie, a przede wszystkim wdrażane są kolejne kampanie. Miasta i regiony niczym produkty zyskują nośne slogany reklamowe i wyraziste logotypy. Dokąd zmierza marketing miejsc i jaka będzie jego przyszłość? Wkrótce debatę o tym podejmą uczestnicy IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się w dniach 20-21 listopada br. w Rzeszowie. Program spotkania jest już dostępny na stronie internetowej: www.podkarpackie.org.pl

Autopromocja

IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Wizja kontra rzeczywistość

Na przełomie lat 60-tych i 70-tych XX wieku, kiedy rodziła się koncepcja marketingu miejsc, nowością było zastosowanie narzędzi promocji do budowania wizerunku miast i regionów. Dzisiaj taka praktyka jest standardem, a po tego rodzaju zabiegi sięgają zarówno duże aglomeracje, jak i małe miejscowości. Skalę zjawiska doskonale obrazuje ostatni pomysł związany z logotypem Polski. Projekt wywołał sporą dyskusję, nie tylko wśród osób z branży. Głosowaniu na najlepszy projekt towarzyszy polemika, prowadzona w towarzyskich rozmowach, mediach tradycyjnych i społecznościowych. Z ust „zwykłych” obywateli padają pytania o sens i cel wydawanych na promocję pieniędzy, zamierzony efekt, a przede wszystkim o sam projekt, którego koncepcja nie wszystkim przypadła do gustu. – Marketing miejsc to niezwykle skomplikowana materia. Punktem wyjścia powinna być rzetelna diagnoza sytuacji wyjściowej, w tym zdefiniowanie postrzegania danego miejsca i potencjału jakim dysponuje. Hasła reklamowe, billboardy czy logotypy są formą przekazu, ale jeżeli ich fundamentem nie jest głębsza idea, stają się wyłącznie pustymi nośnikami. Właśnie wówczas padają pytania o sens takich działań. – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

Konfrontacja poglądów

Komu potrzebne są działania marketingowe – gospodarzom miast i regionów, agencjom realizującym projekty, sferze biznesu, a może po prostu mieszkańcom? Tych pytań z pewnością nie zabraknie podczas IV Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Przedstawiciele mediów, jednostek samorządu terytorialnego oraz agencji marketingowych skonfrontują swoje poglądy na temat marketingu terytorialnego – stanu obecnego i przyszłości. W gronie prelegentów znaleźli się: Adam ŁASZYN, Prezes Zarządu Alert Media Communications, Bohdan PAWŁOWICZ, Właściciel PBS Pawłowicz Business Solutions, Krzysztof MACIASZCZYK, Prezes Zarządu Miejskiej Areny Kultury i Sportu w Łodzi, Atlas Arena Łódź, Maciej ŁASKI p.o. Dyrektora Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Wiesław ŁODZIKOWSKI, Dyrektor TVP Technologie, Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Prezes Zarządu PUBLICON, Piotr SEGES, Prezes Zarządu Kancelarii Brandingowej „GoodName”, Jarosław RECZEK, Dyrektor Departamentu Promocji, Turystyki, Sportu i Współpracy Międzynarodowej, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego. Pełen program Kongresu znajduje się na stronie internetowej: www.podkarpackie.org.pl Tam również można zgłosić swoje uczestnictwo. Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Więcej informacji na temat organizowanych przez Exacto Sp. z o.o. wydarzeń oraz realizowanych projektów można znaleźć na: www.exacto.pl

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Dodatkowych informacji udzielają:

dr Dariusz Tworzydło,

Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o.,

tel.: 602 44 55 96


Jarosław Reczek,

Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego,

e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl,

tel.: 601 14 58 25

----------------------------------------------------

Autopromocja

Informacje uzupełniające:

Partnerzy strategiczni: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka. Organizator techniczny: Exacto Sp. z o.o. Partnerzy: Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Ideo Sp. z o.o., Logito Sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Sprinet Polska Sp. z o.o., Fabryka e-biznesu sp. z o.o. Patroni medialni: Polskie Radio Rzeszów S.A., INFOR.pl, Nowy Marketing, Marketer+, SocialPress, Salebiznesowe.pl, Miejscakonferencyjne.pl, Law Business Quality, Marketing Dla Ciebie, Mensis.pl, Portalmedialny.pl, Kampaniespoleczne.pl, Marketingmiejsca.pl, Mojekonferencje.pl, Newsline.pl, Carpatiabiznes.pl.

Autopromocja

REKLAMA

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Podatek PIT - część 2
    certificate
    Jak zdobyć Certyfikat:
    • Czytaj artykuły
    • Rozwiązuj testy
    • Zdobądź certyfikat
    1/10
    Zeznanie PIT-37 za 2022 r. można złożyć w terminie do:
    30 kwietnia 2023 r. (niedziela)
    2 maja 2023 r. (wtorek)
    4 maja 2023 r. (czwartek)
    29 kwietnia 2023 r. (sobota)
    Następne
    Księgowość
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Od marca 2024 r. posiadacze obligacji zaczną tracić pieniądze. Opłaca się zamienić obligacje starych emisji na nowe

    Mocne hamowanie inflacji w Polsce jakie obserwujemy w ostatnich miesiącach powoduje nawet kilkukrotny spadek oprocentowania obligacji skarbowych indeksowanych inflacją. Na razie dotyczy to obligacji cztero- i dziesięcioletnich o łącznej wartości około 4,5 miliardów złotych, ale w najbliższych miesiącach kwota ta może szybko rosnąć. Rozwiązaniem jest zamiana posiadanych papierów na nowe. Dzięki temu Polacy (w sumie) mogą zarobić  nawet około o 65 milionów złotych więcej.

    Projekt nowelizacji ustawy o rachunkowości przyjęty przez rząd

    Projektowane przepisy nakładają na firmy z siedzibą w Polsce obowiązek publikacji danych o podatkach zapłaconych w krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    Rząd przyjął dzisiaj projekt nowelizacji ustawy o rachunkowości

    Na dzisiejszym posiedzeniu Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o rachunkowości oraz o biegłych rewidentach, firmach audytorskich i nadzorze publicznym. Przyjęty również został projekt ustawy zobowiązujący firmy do stosowania unijnych zasad dostępności w niektórych produktach i usługach.

    Właściwa weryfikacja kontrahentów to klucz do ograniczenia ryzyka sankcji gospodarczych

    Właściwa weryfikacja kontrahentów jest niezbędna w celu ograniczenia ryzyka sankcji gospodarczych. Weryfikacja powinna obejmować ustalenie struktury właścicielskiej i rzeczywistych beneficjentów kontrahentów.

    Wartość inwestycji firm amerykańskich w Polsce wynosi 26 mld USD. Najwięcej w obszarze oprogramowania

    Wartość inwestycji firm amerykańskich w Polsce wynosi 26 mld USD, stanowiąc tym samym 12 proc. wszystkich inwestycji zagranicznych w naszym kraju. Najwięcej przedsiębiorstw, bo aż 140, działa w obszarze oprogramowania.

    Koszty uzyskania przychodów 2024 - umowa o pracę, zlecenie, umowa o dzieło

    Jakie koszty uzyskania przychodu (tzw. koszty podatkowe) w podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT) można uwzględniać (potrącać) na umowie o pracę, umowie zlecenia i umowie o dzieło?

    Pożyczałeś pieniądze? Urząd skarbowy zainteresuje się przychodem. Sprawdź, czy wiesz, jak to rozliczyć w zeznaniu podatkowym

    Fakt, że pożyczka jest udzielana między osobami prywatnymi, które nie są przedsiębiorcami, nie sprawia, że nie wiąże się ona z obowiązkami podatkowymi. Pożyczkodawca musi być uważny i pamiętać o rozliczeniu w zeznaniu rocznym przychodu.

    Oprocentowanie lokat bankowych i kont oszczędnościowych 2024 (koniec lutego) – ranking najlepszych ofert banków [Tabela]

    Ile wynosi oprocentowanie najlepszych depozytów bankowych pod koniec lutego 2024 roku? Jakie odsetki można uzyskać z lokat bankowych i kont oszczędnościowych? W lutym 2024 r. kontynuowany jest trend spadku oprocentowania lokat bankowych i kont oszczędnościowych, rozpoczęty pod koniec 2022 roku. Widać wyraźnie, że banki przygotowują się do obniżek stóp procentowych NBP. Ale coraz większa grupa ekspertów nie przewiduje cięcia stóp w 2024 roku. Jak będzie w rzeczywistości?

    Kasowy PIT tylko dla małych firm - opublikowano założenia nowelizacji. Kiedy wejdzie w życie? Kto będzie mógł płacić taki podatek?

    W dniu 26 lutego 2024 r. w wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów zostały opublikowane założenia projektu nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz ustawy o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne. Projekt ten ma na celu wprowadzenie możliwości wyboru kasowej metody rozliczania przychodów i kosztów, tzw. kasowego PIT (jako fakultatywnego sposobu rozliczania podatku), przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w niewielkich rozmiarach.

    MF wprowadzi globalny podatek minimalny. Których przedsiębiorców obejmie nowy podatek?

    MF planuje wprowadzić globalny podatek minimalny dla jednostek wchodzących w skład grup międzynarodowych i krajowych - wynika z projektu zamieszczonego w wykazie prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów. System globalnego podatku minimalnego ma zostać oparty o trzy rodzaje podatku wyrównawczego.

    REKLAMA