reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Księgowość > Podatki > Urząd Skarbowy > Krajowa Administracja Skarbowa > Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS”

Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS”

Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS” - poinformowała szefowa Krajowej Administracji Skarbowej Magdalena Rzeczkowska. Przewidziano m.in. rozbudowę usług elektronicznych, np. wizytę w urzędzie skarbowym będzie można umówić przez system e-rezerwacje.

"Celem programu +Klient w centrum uwagi KAS+ jest budowanie lepszego doświadczenia podatnika w oparciu o digitalizację i automatyzację procesów, zaawansowaną analitykę, procesowe podejście do usług, jednolite orzecznictwo oraz rozwój pracowników i funkcjonariuszy KAS" - wyjaśniła szefowa KAS.

Zaznaczyła, że administracja wychodzi naprzeciw wyzwaniom jakie przynoszą obecne czasy. "Dlatego ważne jest dla nas lepsze zrozumienie potrzeb i problemów klientów. Program opiera się na czterech filarach: zadowoleni klienci, zintegrowane usługi IT, rozwój kompetencji pracowników i funkcjonariuszy, efektywność operacyjna" - poinformowała.

W ramach tych czterech obszarów KAS chce zrealizować działania, które w krótkiej perspektywie mają przynieść wymierne korzyści zarówno podatnikom jak i pracownikom KAS.

"Obszarem, od którego rozpoczynamy jest rozbudowa usług elektronicznych, które będą nowoczesne i przyjazne a zarazem ułatwią pracę i kontakt z klientem. Pomogą na przykład umówić wizytę w US dzięki systemowi e-rezerwacje, który obecnie testowany jest w urzędach skarbowych województwa podlaskiego i województwa wielkopolskiego" - tłumaczy szefowa KAS.

Dodała, że projekty realizowane w ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS” będą prowadzone przez zespoły złożone z ekspertów zarówno z urzędów skarbowych, izb administracji skarbowych, jak i z centrali. Rzeczkowska zapewniła, że będą oni kierować się potrzebami klientów i wewnętrznymi potrzebami KAS.

"Zaproponujemy pracownikom i funkcjonariuszom także nowe podejście do zarządzania kadrami" - zapowiedziała.

Ponadto, wprowadzone zostaną szkolenia z „prostego języka”, aby podwyższyć standardy obsługi w każdym z punktów kontaktu z klientem.

Autor: Marcin Musiał
mmu/ drag/

Polecamy: Oferta specjalna: Pakiet książek – Nowa matryca stawek VAT Towary i Usługi z programem INFORLEX PKWiU + CN, stawki VAT i WIS na 2 m-ce

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Data publikacji:

Źródło:

PAP

Zdjęcia

Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS”
Krajowa Administracja Skarbowa uruchamia program „Klient w centrum uwagi KAS”

ZFŚS 2020. Komentarz55.20 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nowy JPK_VAT

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Moduł partnerski

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Konrad Kaszubiak

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama