REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Gazeta Księgowego

REKLAMA

SPIS TREŚCI




Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
ul. Okopowa 58/72
01-042 Warszawa

REKLAMA

REKLAMA


Biuro Obsługi Klienta
05-270 Marki,
ul. Okólna 40
tel. (0-22) 761 30 30
fax (0-22) 761 30 31
fax (0-22) 761 30 32
infolinia 0-801 626 666
dodatkowe informacje: bok@infor.pl


Kontakt z zespołem redakcyjnym serwisu

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Grupa Wydawnicza INFOR bardzo dużą uwagę zwraca na ochronę danych osobowych klientów. Korzystając z zasobów naszego portalu pozostają Państwo anonimowi. Zbieramy jedynie informację o ilości osób odwiedzających poszczególne strony oraz informację o nowych użytkownikach. Do tego celu wykorzystywany jest mechanizm cookies, czyli tzw. ciasteczka, które są zapisywane na Państwa komputerach. Do sprawdzania ilości osób odwiedzających portal wykorzystywane są również informacje przechowywane w logach serwerów. Adresy IP są jednak wykorzystywane jedynie do celów statystycznych.

REKLAMA

 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

SERWISY, W KTÓRYCH WYMAGANE JEST PODANIE DANYCH OSOBOWYCH

Istnieje kilka serwisów, w których możliwe jest logowanie (możliwe, ale nie konieczne). Serwisy te to kawiarenka internetowa oraz giełda pracy. Dostęp do informacji przechowywanych w tych bazach mają jedynie pracownicy odpowiedzialni za techniczne funkcjonowanie serwisów. Adresy e-mail tam przechowywane nie są udostępniane innym podmiotom. Dodatkowo, w przypadku giełdy pracy, zminimalizowaliśmy ilość informacji, jakie należy podać przy rejestracji.

 

EDYCJA LUB USUNIĘCIE DANYCH OSOBOWYCH

Każda osoba, która przekaże nam swoje dane poprzez formularze serwisów, ma prawo do ich poprawienia lub usunięcia. W serwisach, w których możliwe jest wprowadzenie danych osobowych, znajduje się również opcja poprawy tych danych lub ich usunięcia. Jeżeli mają Państwo problemy z edycją informacji na wasz temat, proszę opisać problem i wysłać na adres portal@infor.pl. Tam z pewnością uzyskają Państwo pomoc.

 

OCHRONA ADRESÓW E-MAIL

W związku z dużą ilością listów, jakie otrzymują redaktorzy Grupy Wydawniczej INFOR, w naszej firmie w bardzo poważny sposób traktujemy bezpieczeństwo komputerów w sieci lokalnej. Czynimy wszystko co możliwe, aby informacje o naszych klientach nie dostały się w niepowołane ręce. Zapewniamy, że osoby zajmujące się obsługą klientów są przeszkolone pod kątem ochrony danych osobowych i Państwa adresy e-mail są wykorzystywane jedynie do kontaktu z Państwem w ramach rozwiązania przekazanych nam problemów.

Naszym celem jest zapewnienie jak najdalej posuniętej poufności powierzanych nam danych. W związku z tym wkrótce wprowadzimy dodatkowe mechanizmy podnoszące poziom ochrony Państwa danych zarówno przechowywanych w naszych bazach (dodatkowe zabezpieczenia sieciowe, np. wyższej klasy firewall), jak i podczas przesyłania informacji pomiędzy Państwa komputerem, a naszymi serwerami (szyfrowanie danych SSL).


 

Rozdział I - Postanowienia ogólne

 

§1

 

  1. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Grupę Wydawniczą INFOR S.A., warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie do świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  3. Wykupując usługę, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia. W przypadku przesyłania informacji przez usługobiorcę do usługodawcy, usługobiorca akceptuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§2

 

Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:

 

 

1. usługodawca - Grupę Wydawniczą INFOR S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Okopowa 58/72 zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod numerem KRS 20570;

2. usługobiorca - osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną;

3. portal - witrynę internetową usługodawcy udostępnianą w sieci Internet pod adresem www.infor.pl oraz innych adresach w domenie infor.pl;

4. profil - udostępnianą pod adresem https://www.infor.pl/profil stronę internetową umożliwiającą użytkownikom rejestrację oraz modyfikację informacji niezbędnych do świadczenia bezpłatnych usług drogą elektroniczną przez usługodawcę;

5. sklep internetowy - udostępnianą pod adresem www.sklep.infor.pl stronę internetową umożliwiającą użytkownikom rejestrację oraz modyfikację informacji niezbędnych do świadczenia płatnych usług drogą elektroniczną przez usługodawcę;

6. hasło - ciąg znaków służących do identyfikacji użytkownika, ustalanych w celu zagwarantowania autoryzowanego dostępu do sklepu internetowego lub profilu przez usługobiorców;

7. rejestracja - wprowadzenie do systemu teleinformatycznego usługodawcy danych niezbędnych do realizacji usługi internetowej;

8. abonament - opłatę wnoszoną z góry przez usługobiorcę na rzecz usługodawcy, w formie przewidzianej w opisie usługi, za okres korzystania z tej usługi w określonym czasie;

9. biuletyny - wiadomości przesyłane drogą elektroniczną, które zwierają wyodrębnioną część informacyjną oraz mogą zawierać informacje o ofercie specjalnej i/lub promocjach;

10. biuletyny promocyjne - wiadomości przesyłane drogą elektroniczną zawierające informacje o ofercie specjalnej i/lub promocjach organizowanych przez usługodawcę oraz jego partnerów.

 

Rozdział II - Rodzaj i zakres oferowanych usług elektronicznych oraz warunki ich świadczenia

 

§3

Usługi dystrybuowane przy pomocy poczty elektronicznej

 

 

1. Przez usługi dystrybuowane przy pomocy poczty elektronicznej rozumie się biuletyny oraz biuletyny promocyjne przekazywane na podany przez usługobiorcę we wniosku zgłoszeniowym lub zamówieniu usługi adres skrzynki poczty elektronicznej.

2. Biuletyny płatne i bezpłatne są przesyłane do użytkowników zgodnie z częstotliwością, określoną w opisie usługi. Opis zawiera również specyfikację techniczną przesyłanych wiadomości e-mail oraz ich rozmiar. Rozmiar pojedynczej wiadomości przysyłanej do użytkownika nie może przekroczyć 500 kb.

3. Biuletyny mogą zawierać informację o ofercie handlowej i promocjach organizowanych przez usługodawcę oraz jego partnerów. Łączna powierzchnia oferty handlowej i informacji o promocjach w wyświetlanej poprawnie na monitorze wiadomości nie może przekroczyć 30% całej zawartości zamówionego płatnego biuletynu.

4. Użytkownik zamawiający biuletyny wyraża zgodę na otrzymywanie biuletynów promocyjnych.

5. Usługodawca nie udostępnia adresów e-mail żadnym podmiotom zewnętrznym. W przypadku przysłania oferty handlowej lub informacji o promocjach organizowanych przez partnerów usługodawcy przesyłka zawiera oznaczenie, że została przesłana przez usługodawcę na zlecenie partnera.

6. Do odbioru biuletynów wymagane są konto poczty elektronicznej i poprawnie skonfigurowany program pocztowy zgodny z Microsoft Outlook Express 5.

7. Każda przesyłka dystrybuowana przez usługodawcę zawiera:

(a) informację o nadawcy przesyłki,

(b) informację o możliwości weryfikacji treści wiadomości na stronie WWW,

(c) informację o sposobie rezygnacji z otrzymywania przesyłek lub zmianie ich rodzaju i adresu na który powinny być przesyłane.

 

§4

Usługi udostępniane w portalu INFOR.pl

 

 

1. Przez usługi udostępniane w portalu INFOR.pl rozumie się wszelkie wyodrębnione logicznie strony WWW zawierające opis usługi i umożliwiające jednoznaczne określenie adresu WWW usługi. W szczególności usługami takimi są wyodrębnione strony WWW, do których dostęp jest możliwy po wprowadzeniu hasła.

2. Regulamin określa rodzaj, zakres oraz warunki świadczenia usług udostępnianych w portalu INFOR.pl, do których dostęp jest możliwy po podaniu identyfikatora i hasła lub są przesyłane na adres poczty elektronicznej usługobiorcy. Usługi udostępniane w portalu mogą być płatne i bezpłatne.

3. Do korzystania z usług udostępnianych w portalu, jeśli nie zaznaczono inaczej w opisie usługi, wymagana jest poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa zgodna z przeglądarką Microsoft Internet Explorer wersja 5.5.

 

 

§5

 

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu serwisu, o czym usługobiorca zostanie poinformowany w stosownym komunikacie.

2. W przypadku błędnej konfiguracji oprogramowania usługobiorcy lub podaniu nieprawidłowych danych technicznych niezbędnych do właściwej realizacji usługi, usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi do czasu usunięcia usterki przez usługobiorcę.

3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi w przypadku gdy dane usługobiorcy są nieprawdziwe.

4. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby usługa została zrealizowana zgodnie z opisem usługi. Jednakże usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wykonanie usług w przypadku zaistnienia problemów technicznych, w szczególności w przypadku awarii sieci wnikającej z przyczyn niezależnych od usługodawcy.

 

Rozdział III - Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

§6

 

1. Usługobiorca po zapoznaniu się z opisem usługi oraz treścią regulaminu wyraża zgodę na udostępnienie przez usługodawcę dostępu do wybranej usługi. Dostęp taki jest możliwy po udokumentowaniu przez usługobiorcę wpłaty za usługę (o ile jest ona płatna) oraz po przekazaniu danych niezbędnych do przesłania informacji zwrotnej zawierającej hasło dostępu do usługi lub w przypadku biuletynów - przesyłanie wiadomości pocztą elektroniczną.

2. Wyrażenie zgody na dostęp do zasobów elektronicznych może być przekazane zgodnie z warunkami określonymi przez usługodawcę dla usługi, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na wskazany adres, wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej lub poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości przy użyciu innych przewidzianych przez usługodawcę środków porozumiewania się na odległość.

3. Hasło dostępu zostaje dostarczone usługobiorcy w sposób określony w opisie usługi po wniesieniu opłaty lub w przypadku usług bezpłatnych po weryfikacji danych wprowadzonych przez usługobiorcę. W szczególnych przypadkach warunkiem korzystania z usług może być wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej i promocjach oferowanych przez usługodawcę.

4. Użytkownik może zrezygnować z usługi w każdym czasie przez wysłanie informacji o rezygnacji z usługi na adres podany w opisie tej usługi lub poprzez modyfikację danych przechowywanych przez usługodawcę, które są udostępniane na stronie www.infor.pl/profil oraz www.infor.pl/sklep.

 

Rozdział IV - Postępowanie reklamacyjne

§7

1. Usługodawca udostępnia na stronie zawierającej opis usługi adres poczty elektronicznej służący do przesyłania zapytań i reklamacji. Usługodawca może również udostępnić na stronie internetowej formularz służący do zgłaszania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi.

2. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 48 godzin liczonych od momentu otrzymania przez usługodawcę informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 72 godzin (uwzględniając w obu przypadkach dni robocze).


Reklama

>> czytaj więcej

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Jak działają cyfrowe kontrole skarbówki i algorytmy KAS. Uczciwi, kompetentni podatnicy i księgowi nie mają się czego bać?

Jeszcze kilka lat temu Krajowa Administracja Skarbowa prowadziła wyrywkowe kontrole podatkowe, oparte głównie na intuicji swoich pracowników. Przeczucie urzędnika, zgadywanie czy żmudne przeszukiwanie deklaracji w poszukiwaniu śladów oszustw podatkowych to dziś relikt przeszłości. Współczesny fiskus opiera się na analizie danych, sztucznej inteligencji i zaawansowanych algorytmach, które potrafią w kilka sekund wychwycić nieprawidłowości tam, gdzie kiedyś potrzeba było tygodni pracy. Cyfryzacja administracji skarbowej diametralnie zmieniła charakter kontroli podatkowych. Są one precyzyjniejsze, szybsze i skuteczniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Małgorzata Bień, właścicielka Biura Rachunkowego

Jak mierzyć rentowność firmy? Trzy metody, które naprawdę działają i 5 kluczowych wskaźników. Bez kontroli rentowności przedsiębiorca działa po omacku

W firmie dużo się dzieje: telefony dzwonią, pojawiają się ciekawe zlecenia, faktury idą jedna za drugą. Przychody wyglądają obiecująco, a mimo to… na koncie coraz ciaśniej. To częsty i niebezpieczny sygnał. W wielu firmach zyski wyparowują nie dlatego, że brakuje sprzedaży, lecz dlatego, że nikt nie trzyma ręki na pulsie rentowności.

Rola głównej księgowej w erze KSeF. Jak przygotować firmę na nowe obowiązki od 2026 r.? [Webinar INFORAKADEMII]

Już w 2026 r. korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) stanie się obowiązkowe dla większości przedsiębiorców. To rewolucja w procesach księgowych, która wymaga od głównej księgowej nie tylko znajomości przepisów, ale także umiejętności zarządzania wdrożeniem tego systemu w firmie.

Księgowi w oku cyklonu. Jak przejść przez rewolucję KSeF i nie stracić kontroli

Setki faktur w PDF-ach, skanach i wersjach papierowych. Telefony od klientów, goniące terminy VAT i JPK. Codzienność wielu biur rachunkowych to żonglowanie zadaniami w wyścigu z czasem. Tymczasem wielkimi krokami zbliża się fundamentalna zmiana – obowiązkowy Krajowy System e-Faktur

REKLAMA

Prof. Modzelewski: faktury VAT aż w 18 różnych formach od lutego 2026 r. Przyda się nowa instrukcja obiegu dokumentów

Od lutego 2026 r. wraz z wejściem w życie przepisów dot. obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) polscy czynni podatnicy VAT będą mogli otrzymywać aż dziewięć form dokumentów na miejsce obecnych faktur VAT. A jeżeli weźmiemy pod uwagę fakt, że w tych samych formach będą wystawiane również faktury korygujące, to podatnicy VAT i ich księgowi muszą się przygotować na opisywanie i dekretowanie aż 18 form faktur – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Refinansowanie zakupu nowoczesnych tachografów: do 3 tys. zł na jeden pojazd. Wnioski, warunki, regulamin

W dniu 19 listopada 2025 r. Ministerstwo Infrastruktury poinformowało, że od 1 grudnia 2025 r. przewoźnicy mogą składać wnioski o refinansowanie wymiany tachografów na urządzenia najnowszej generacji. Środki na ten cel w wysokości 320 mln zł będą pochodziły z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. To pierwsza tego typu realna pomoc finansowa dla branży transportu drogowego. Nabór wniosków potrwa do końca stycznia 2026 roku.

Nowe zasady rozliczania podatkowego samochodów firmowych od stycznia 2026 r. [zakup, leasing, najem, amortyzacja]. Ostatnia szansa na pełne odliczenia

Nabycie samochodu firmowego to nie tylko kwestia mobilności czy prestiżu - to również poważna decyzja finansowa, która może mieć długofalowe skutki podatkowe. Od stycznia 2026 r. wejdą w życie nowe przepisy podatkowe, które znacząco ograniczą możliwość rozliczenia kosztów zakupu pojazdów spalinowych w działalności gospodarczej.

Czy czeka nas kolejne odroczenie KSeF? Wiele firm wciąż korzysta z faktur papierowych i nie prowadzi testów nowego systemu e-fakturowania

Krajowy System e-Faktur (KSeF) powoli staje się faktem. Rzeczywistość jest jednak taka, że tylko niewielka część małych firm w Polsce prowadziła testy nowego systemu i wciąż stosuje faktury papierowe. Czy w związku z tym czeka nas ponowne odroczenie wdrożenia KSeF?

REKLAMA

Postępowania upadłościowe w Polsce się trwają za długo. Dlaczego czekamy i kto na tym traci? Jak zmienić przepisy?

Prawo upadłościowe przewiduje wydanie postanowienia o ogłoszeniu upadłości w ciągu dwóch miesięcy od złożenia wniosku. Norma ustawowa ma jednak niewiele wspólnego z rzeczywistością. W praktyce sprawy często czekają na rozstrzygnięcie kilka, a nawet kilkanaście miesięcy. Rok 2024 przyniósł rekordowe ponad 20 tysięcy upadłości konsumenckich, co przy obecnej strukturze sądownictwa pogłębia problem przewlekłości i wymaga systemowego rozwiązania. Jakie zmiany prawa upadłościowego są potrzebne?

Nowy Unijny Kodeks Celny – harmonogram wdrożenia. Polskie firmy muszą przygotować się na duże zmiany

Największa od dekad transformacja unijnego systemu celnego wchodzi w decydującą fazę. Firmy logistyczne i handlowe mają już niewiele czasu na dostosowanie swoich procesów do wymogów centralizacji danych i pełnej cyfryzacji. Eksperci ostrzegają: bez odpowiednich przygotowań technologicznych i organizacyjnych, przedsiębiorcy mogą stracić konkurencyjność na rynku.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA