REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Gazeta Księgowego

REKLAMA

SPIS TREŚCI




Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
ul. Okopowa 58/72
01-042 Warszawa

REKLAMA

Autopromocja


Biuro Obsługi Klienta
05-270 Marki,
ul. Okólna 40
tel. (0-22) 761 30 30
fax (0-22) 761 30 31
fax (0-22) 761 30 32
infolinia 0-801 626 666
dodatkowe informacje: bok@infor.pl


Kontakt z zespołem redakcyjnym serwisu

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Grupa Wydawnicza INFOR bardzo dużą uwagę zwraca na ochronę danych osobowych klientów. Korzystając z zasobów naszego portalu pozostają Państwo anonimowi. Zbieramy jedynie informację o ilości osób odwiedzających poszczególne strony oraz informację o nowych użytkownikach. Do tego celu wykorzystywany jest mechanizm cookies, czyli tzw. ciasteczka, które są zapisywane na Państwa komputerach. Do sprawdzania ilości osób odwiedzających portal wykorzystywane są również informacje przechowywane w logach serwerów. Adresy IP są jednak wykorzystywane jedynie do celów statystycznych.

 

Dalszy ciąg materiału pod wideo

SERWISY, W KTÓRYCH WYMAGANE JEST PODANIE DANYCH OSOBOWYCH

Istnieje kilka serwisów, w których możliwe jest logowanie (możliwe, ale nie konieczne). Serwisy te to kawiarenka internetowa oraz giełda pracy. Dostęp do informacji przechowywanych w tych bazach mają jedynie pracownicy odpowiedzialni za techniczne funkcjonowanie serwisów. Adresy e-mail tam przechowywane nie są udostępniane innym podmiotom. Dodatkowo, w przypadku giełdy pracy, zminimalizowaliśmy ilość informacji, jakie należy podać przy rejestracji.

 

EDYCJA LUB USUNIĘCIE DANYCH OSOBOWYCH

Każda osoba, która przekaże nam swoje dane poprzez formularze serwisów, ma prawo do ich poprawienia lub usunięcia. W serwisach, w których możliwe jest wprowadzenie danych osobowych, znajduje się również opcja poprawy tych danych lub ich usunięcia. Jeżeli mają Państwo problemy z edycją informacji na wasz temat, proszę opisać problem i wysłać na adres portal@infor.pl. Tam z pewnością uzyskają Państwo pomoc.

 

OCHRONA ADRESÓW E-MAIL

W związku z dużą ilością listów, jakie otrzymują redaktorzy Grupy Wydawniczej INFOR, w naszej firmie w bardzo poważny sposób traktujemy bezpieczeństwo komputerów w sieci lokalnej. Czynimy wszystko co możliwe, aby informacje o naszych klientach nie dostały się w niepowołane ręce. Zapewniamy, że osoby zajmujące się obsługą klientów są przeszkolone pod kątem ochrony danych osobowych i Państwa adresy e-mail są wykorzystywane jedynie do kontaktu z Państwem w ramach rozwiązania przekazanych nam problemów.

Naszym celem jest zapewnienie jak najdalej posuniętej poufności powierzanych nam danych. W związku z tym wkrótce wprowadzimy dodatkowe mechanizmy podnoszące poziom ochrony Państwa danych zarówno przechowywanych w naszych bazach (dodatkowe zabezpieczenia sieciowe, np. wyższej klasy firewall), jak i podczas przesyłania informacji pomiędzy Państwa komputerem, a naszymi serwerami (szyfrowanie danych SSL).


 

Rozdział I - Postanowienia ogólne

 

§1

 

  1. Regulamin określa rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przez Grupę Wydawniczą INFOR S.A., warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie do świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
  3. Wykupując usługę, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu i akceptuje wszystkie jego postanowienia. W przypadku przesyłania informacji przez usługobiorcę do usługodawcy, usługobiorca akceptuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

§2

 

Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:

 

 

1. usługodawca - Grupę Wydawniczą INFOR S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Okopowa 58/72 zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod numerem KRS 20570;

2. usługobiorca - osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która korzysta z usługi świadczonej drogą elektroniczną;

3. portal - witrynę internetową usługodawcy udostępnianą w sieci Internet pod adresem www.infor.pl oraz innych adresach w domenie infor.pl;

4. profil - udostępnianą pod adresem https://www.infor.pl/profil stronę internetową umożliwiającą użytkownikom rejestrację oraz modyfikację informacji niezbędnych do świadczenia bezpłatnych usług drogą elektroniczną przez usługodawcę;

5. sklep internetowy - udostępnianą pod adresem www.sklep.infor.pl stronę internetową umożliwiającą użytkownikom rejestrację oraz modyfikację informacji niezbędnych do świadczenia płatnych usług drogą elektroniczną przez usługodawcę;

6. hasło - ciąg znaków służących do identyfikacji użytkownika, ustalanych w celu zagwarantowania autoryzowanego dostępu do sklepu internetowego lub profilu przez usługobiorców;

7. rejestracja - wprowadzenie do systemu teleinformatycznego usługodawcy danych niezbędnych do realizacji usługi internetowej;

8. abonament - opłatę wnoszoną z góry przez usługobiorcę na rzecz usługodawcy, w formie przewidzianej w opisie usługi, za okres korzystania z tej usługi w określonym czasie;

9. biuletyny - wiadomości przesyłane drogą elektroniczną, które zwierają wyodrębnioną część informacyjną oraz mogą zawierać informacje o ofercie specjalnej i/lub promocjach;

10. biuletyny promocyjne - wiadomości przesyłane drogą elektroniczną zawierające informacje o ofercie specjalnej i/lub promocjach organizowanych przez usługodawcę oraz jego partnerów.

 

Rozdział II - Rodzaj i zakres oferowanych usług elektronicznych oraz warunki ich świadczenia

 

§3

Usługi dystrybuowane przy pomocy poczty elektronicznej

 

 

1. Przez usługi dystrybuowane przy pomocy poczty elektronicznej rozumie się biuletyny oraz biuletyny promocyjne przekazywane na podany przez usługobiorcę we wniosku zgłoszeniowym lub zamówieniu usługi adres skrzynki poczty elektronicznej.

2. Biuletyny płatne i bezpłatne są przesyłane do użytkowników zgodnie z częstotliwością, określoną w opisie usługi. Opis zawiera również specyfikację techniczną przesyłanych wiadomości e-mail oraz ich rozmiar. Rozmiar pojedynczej wiadomości przysyłanej do użytkownika nie może przekroczyć 500 kb.

3. Biuletyny mogą zawierać informację o ofercie handlowej i promocjach organizowanych przez usługodawcę oraz jego partnerów. Łączna powierzchnia oferty handlowej i informacji o promocjach w wyświetlanej poprawnie na monitorze wiadomości nie może przekroczyć 30% całej zawartości zamówionego płatnego biuletynu.

4. Użytkownik zamawiający biuletyny wyraża zgodę na otrzymywanie biuletynów promocyjnych.

5. Usługodawca nie udostępnia adresów e-mail żadnym podmiotom zewnętrznym. W przypadku przysłania oferty handlowej lub informacji o promocjach organizowanych przez partnerów usługodawcy przesyłka zawiera oznaczenie, że została przesłana przez usługodawcę na zlecenie partnera.

6. Do odbioru biuletynów wymagane są konto poczty elektronicznej i poprawnie skonfigurowany program pocztowy zgodny z Microsoft Outlook Express 5.

7. Każda przesyłka dystrybuowana przez usługodawcę zawiera:

(a) informację o nadawcy przesyłki,

(b) informację o możliwości weryfikacji treści wiadomości na stronie WWW,

(c) informację o sposobie rezygnacji z otrzymywania przesyłek lub zmianie ich rodzaju i adresu na który powinny być przesyłane.

 

§4

Usługi udostępniane w portalu INFOR.pl

 

 

1. Przez usługi udostępniane w portalu INFOR.pl rozumie się wszelkie wyodrębnione logicznie strony WWW zawierające opis usługi i umożliwiające jednoznaczne określenie adresu WWW usługi. W szczególności usługami takimi są wyodrębnione strony WWW, do których dostęp jest możliwy po wprowadzeniu hasła.

2. Regulamin określa rodzaj, zakres oraz warunki świadczenia usług udostępnianych w portalu INFOR.pl, do których dostęp jest możliwy po podaniu identyfikatora i hasła lub są przesyłane na adres poczty elektronicznej usługobiorcy. Usługi udostępniane w portalu mogą być płatne i bezpłatne.

3. Do korzystania z usług udostępnianych w portalu, jeśli nie zaznaczono inaczej w opisie usługi, wymagana jest poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa zgodna z przeglądarką Microsoft Internet Explorer wersja 5.5.

 

 

§5

 

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do przerwy technicznej w funkcjonowaniu serwisu, o czym usługobiorca zostanie poinformowany w stosownym komunikacie.

2. W przypadku błędnej konfiguracji oprogramowania usługobiorcy lub podaniu nieprawidłowych danych technicznych niezbędnych do właściwej realizacji usługi, usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi do czasu usunięcia usterki przez usługobiorcę.

3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi w przypadku gdy dane usługobiorcy są nieprawdziwe.

4. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby usługa została zrealizowana zgodnie z opisem usługi. Jednakże usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niepoprawne wykonanie usług w przypadku zaistnienia problemów technicznych, w szczególności w przypadku awarii sieci wnikającej z przyczyn niezależnych od usługodawcy.

 

Rozdział III - Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną

§6

 

1. Usługobiorca po zapoznaniu się z opisem usługi oraz treścią regulaminu wyraża zgodę na udostępnienie przez usługodawcę dostępu do wybranej usługi. Dostęp taki jest możliwy po udokumentowaniu przez usługobiorcę wpłaty za usługę (o ile jest ona płatna) oraz po przekazaniu danych niezbędnych do przesłania informacji zwrotnej zawierającej hasło dostępu do usługi lub w przypadku biuletynów - przesyłanie wiadomości pocztą elektroniczną.

2. Wyrażenie zgody na dostęp do zasobów elektronicznych może być przekazane zgodnie z warunkami określonymi przez usługodawcę dla usługi, w szczególności poprzez wysłanie wiadomości e-mail na wskazany adres, wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej lub poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości przy użyciu innych przewidzianych przez usługodawcę środków porozumiewania się na odległość.

3. Hasło dostępu zostaje dostarczone usługobiorcy w sposób określony w opisie usługi po wniesieniu opłaty lub w przypadku usług bezpłatnych po weryfikacji danych wprowadzonych przez usługobiorcę. W szczególnych przypadkach warunkiem korzystania z usług może być wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowej i promocjach oferowanych przez usługodawcę.

4. Użytkownik może zrezygnować z usługi w każdym czasie przez wysłanie informacji o rezygnacji z usługi na adres podany w opisie tej usługi lub poprzez modyfikację danych przechowywanych przez usługodawcę, które są udostępniane na stronie www.infor.pl/profil oraz www.infor.pl/sklep.

 

Rozdział IV - Postępowanie reklamacyjne

§7

1. Usługodawca udostępnia na stronie zawierającej opis usługi adres poczty elektronicznej służący do przesyłania zapytań i reklamacji. Usługodawca może również udostępnić na stronie internetowej formularz służący do zgłaszania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi.

2. Zgłoszone reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 48 godzin liczonych od momentu otrzymania przez usługodawcę informacji o powstałej nieprawidłowości, zaś w przypadkach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu 72 godzin (uwzględniając w obu przypadkach dni robocze).


Reklama

>> czytaj więcej

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Podatek PIT - część 2
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Zeznanie PIT-37 za 2022 r. można złożyć w terminie do:
30 kwietnia 2023 r. (niedziela)
2 maja 2023 r. (wtorek)
4 maja 2023 r. (czwartek)
29 kwietnia 2023 r. (sobota)
Następne
Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nowa składka zdrowotna dla przedsiębiorców od 1 stycznia 2025 r. Tego chce minister finansów

Chciałbym, żeby nowa składka zdrowotna dla przedsiębiorców weszła w życie 1 stycznia 2025 r. - powiedział 25 lipca 2024 r. w TVN 24 minister finansów Andrzej Domański. Jak mówił, zależy mu, by powstał wspólny rządowy projekt; takie rozwiązanie powinno być wypracowane w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Zarządzanie zmianą - kluczowa umiejętność w biznesie i na wyższej uczelni. Jak to robić skutecznie?

Dzisiejsze środowiska biznesowe oraz akademickie charakteryzują się dynamicznymi zmianami, które wymagają od menedżerów, pracowników oraz kadry akademickiej posiadania specjalistycznych umiejętności zarządzania tymi procesami/lub procesami transformacyjnymi. Zmiany, napędzane głównie przez postęp technologiczny oraz nowe formy prowadzenia biznesu i edukacji, stają się coraz bardziej nieodłącznym elementem codziennej pracy i nauki. Pandemia COVID-19 jeszcze bardziej uwidoczniła konieczność szybkiego przystosowania się do nowych warunków, w szczególności w kontekście przejścia na tryb nauki i pracy zdalnej, bądź hybrydowej.

Fundacja rodzinna: kiedy jest szansą na zachowanie firmowego majątku? Czy może być wykorzystana do optymalizacji podatkowej?

Fundacja rodzinna to nowoczesna forma prawna, która zyskuje coraz większe uznanie w Polsce. Stworzona z myślą o skutecznym zarządzaniu i ochronie majątku rodzinnego, stanowi odpowiedź na wyzwania związane z sukcesją oraz koniecznością zabezpieczenia interesów bliskich. Dzięki niej możliwe jest nie tylko uporządkowanie spraw majątkowych, ale także uniknięcie potencjalnych sporów rodzinnych. Jakie są zasady funkcjonowania fundacji rodzinnej, jej organów oraz korzyści, jakie niesie dla fundatorów i beneficjentów? 

Dyskusja o akcyzie: legislacja europejska nie nadąża za badaniami

Około 25 proc. Polaków każdego dnia sięga po papierosa. Wartość ta – zamiast maleć – zwiększa się i stawia nas w gronie państw o względnie wysokim stopniu narażenia społeczeństwa na zagrożenia spowodowane dymem tytoniowym. Na drugim biegunie UE są Szwedzi. Tam pali zaledwie 8 proc. ludności. O planach ograniczenia konsumpcji tytoniu, produktów nikotynowych i alkoholu rozmawiali politycy i eksperci podczas posiedzenia podkomisji stałej do spraw zdrowia publicznego.

REKLAMA

Podatek od nieruchomości 2025: budynki po zmianie przepisów

Konsultowany obecnie przez Ministerstwo Finansów projekt zmian w podatku od nieruchomości budzi wątpliwości podatników i ekspertów. Dotyczą one m.in. definicji budynków i budowli. Oceniając potencjalne skutki projektowanych zmian, tak przedsiębiorcy jak i osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej -  powinni zastanowić się nad swoim majątkiem. Bo w świetle nowych przepisów mogą pojawić się problemy z tym, czy dany obiekt budowlany jest budynkiem, czy budowlą.

Np. 6,2% rocznie przez 3 lata - stały i pewny zysk z oszczędności. Obligacje skarbowe 2024 - oferta i oprocentowanie w sierpniu

Ministerstwo Finansów w komunikacie z 21czerwca 2024 r. poinformowało o oprocentowaniu i ofercie obligacji oszczędnościowych (detalicznych) Skarbu Państwa nowych emisji, które będą sprzedawane w sierpniu 2024 roku. Oprocentowanie i marże tych obligacji nie uległy zmianie w porównaniu do oferowanych w lipcu br. Od 26 lipca br. można nabywać nową emisję obligacji skarbowych w drodze zamiany z korzystnym dyskontem

Firmy mają problem: brakuje pracowników z kwalifikacjami. Jak sobie z tym radzić?

Najnowsze dane wskazują jasno: małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce borykają się niedoborem rąk do pracy. Według Eurobarometru, aż 82 proc. firm ma problem ze znalezieniem pracowników, zwłaszcza tych wykwalifikowanych. ,,Zamiast tracić czas na nieskuteczne rekrutacje, firmy powinny zlecać zadania na zewnątrz np. w centrach BPO’’ – mówi Maciej Paraszczak, prezes Meritoros SA.  

Farmy wiatrowe a podatek od nieruchomości. Nadchodzą zmiany

Co jest przedmiotem opodatkowania podatkiem od nieruchomości farm wiatrowych? Budowle lub ich części jako przedmiot opodatkowania podatkiem od nieruchomości generują dla farm wiatrowych największe obciążenie podatkowe i między innymi dlatego są przedmiotem licznych sporów z fiskusem. Skutkiem tych sporów jest zmiana definicji budowli dla celów podatku od nieruchomości od 1 stycznia 2025 r.

REKLAMA

Od 2025 r. akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75%. Rozwinie się szara strefa i garażowa produkcja poza kontrolą?

Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – komentuje plany Ministerstwa Finansów Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Podatek od żywności szkodliwej dla zdrowia. Już 44 kraje wprowadziły taki podatek

Dotychczas 44 kraje wprowadziły podatek od żywności szkodliwej dla zdrowia, czyli wysokoprzetworzonej, z dużą zawartością soli, cukru i tłuszczów nasyconych, w tym tłuszczów typu trans. Polska jest jednym z krajów, które zdecydowały się na wprowadzenie podatku cukrowego, którym objęte zostały słodzone napoje. Zdaniem ekspertów to dobry początek, ale jednocześnie za mało.

REKLAMA