REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty dla młodych przedsiębiorców

REKLAMA

Warsztaty dla młodych przedsiębiorców, które po raz czwarty organizuje Fundacja „Twoja Inicjatywa”, zawitają 27 lutego do Katowic. W Hotelu Novotel spotkają się prelegenci i praktycy z całej Polski. Będą opowiadać o tym jak mądrze prowadzić swój biznes. Posłużą radą, pokażą przykłady. Poprzednie edycje, które miały miejsce w Warszawie i Gdańsku zgromadziły łącznie ponad pół tysiąca osób. Patronat medialny nad warsztatami objął portal Infor.pl

- Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej. Sam pomysł na produkt lub usługę, którą będą oferować to jednak nie wszystko. Warto stale poszerzać swoją wiedzę, zwłaszcza w obszarach księgowości, finansów, nowych technologii lub marketingu - podkreśla Anna Flaga, Prezes Fundacji Twoja Inicjatywa.

REKLAMA

Autopromocja

Po Warszawie i Gdańsku przyszedł czas na Katowice. Całodzienne spotkanie dla przedsiębiorców, odbędzie się 27 lutego w katowickim hotelu Novotel i potrwa od rana do popołudnia (10:00 - 17:00).


O czym będziemy mówić?


W trakcie krótkich praktycznych wykładów będziemy mówić o założeniu własnej działalności gospodarczej, sprzedaży i komunikacji. Powiemy o networkingu, czyli budowaniu sieci kontaktów oraz pozyskiwaniu kontrahentów. Ważnym tematem będzie marketing, public relations oraz szeroko pojęta promocja firmy, także poprzez działania w Internecie.  


Prelegenci


Wśród prelegentów znaleźli się specjaliści i praktycy z różnych dziedzin m.in. Ryszard Chmura, Prezes Promo Holding i BNI Polska, Łukasz Świrgał, Dyrektor Departamentu Marketingu Tax Care, Agnieszka Żelazko, Dyrektor Zarządzający w Grupie BRM, Piotr Żyłka, reprezentujący platformę do nawiązywania kontaktów biznesowych - Multibiznes.pl.


Nagrody


Wśród uczestników szkolenia zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody. Firma Tax Care ufundowała pakiety promocyjne o wartościach: 500 zł, 1000 zł i 1500 zł. Będzie można wygrać również bezpłatne konsultacje biznesowe lub książki Agnieszki Żelazko „10 odsłon PR”, wydane w lutym 2014 roku.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Zapisy


Koszt uczestnictwa w warsztatach to 39 zł. Zapisy na wykłady są obowiązkowe. Formularz zgłoszenia znajduje się: http://www.twoja-inicjatywa.pl/index.php?zm=6


Udział w spotkaniu pozwoli:

- poznać zmiany w zakresie księgowości nadchodzące w 2014 roku,

- zweryfikować funkcjonujące zasady związane z najmem lokalu,

- poznać trendy rynkowe i narzędzia wspomagające prowadzenie firmy,

- odkryć korzyści networkingu,

- odnaleźć inspirację wśród innych uczestników.


Na uczestników warsztatów czekają nagrody:

- „10 odsłon Public Relations - narzędzia, przykłady, efektywność” - Agnieszka Żelazko,

- vouchery na abonamenty księgowe - Tax Care SA.


PLAN KONFERENCJI

10:00 - 10:30 Rejestracja uczestników, networking przy kawie

10:30 - 10:45 Powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anna Flaga-Ber, Twoja Inicjatywa!

10:45 - 11:15 Rachunki i faktury oraz VAT w 2014 roku - Jagoda Tomaszko, Tax Care SA

11:15 - 11:45 Praktyczne aspekty dotyczące ochrony danych osobowych a prowadzenie  własnej działalności - Mariusz Sarnecki

11:45 - 12:15 Lokal w działalności - wybór, umowy, rozliczenia - Piotr Jarosz, Metrohouse SA

12:15 - 12:30 przerwa

12:30 - 13:00 Działania PR na rynku lokalnym. Waga i świadomość posługiwania się narzędziem - Agnieszka Żelazko, Grupa BRM

13:00 - 13:30 Jak skutecznie reklamować się w Internecie? - Łukasz Świrgał, Tax Care S.A. 

13:30 - 14:00 Wpływ wizerunku Twojej firmy na sukces w biznesie - Michał Tokarski, PromoAgency

14:00 - 15:00 przerwa, obiad

15:00 - 15:30 Jak wybrać franczyzę na biznes dla siebie czyli firma pod dobrą marką - Arkadiusz Słodkowski, Prezes Zarządu PROFIT system, Członek Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

15:30 - 16:00 Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie - Ryszard Chmura, BNI Polska

16:00 - 16:30 Multibiznes.pl - Twój nowy partner w biznesie - Mateusz Ossowski, Multibiznes.pl

 

 

 

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Podatek PIT - część 2
certificate
Jak zdobyć Certyfikat:
  • Czytaj artykuły
  • Rozwiązuj testy
  • Zdobądź certyfikat
1/10
Zeznanie PIT-37 za 2022 r. można złożyć w terminie do:
30 kwietnia 2023 r. (niedziela)
2 maja 2023 r. (wtorek)
4 maja 2023 r. (czwartek)
29 kwietnia 2023 r. (sobota)
Następne
Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nowa funkcja w e-Urzędzie Skarbowym: Raport podatnika. Jakie informacje można otrzymać?

W komunikacie z 10 października 2024 r. Ministerstwo Finansów poinformowało o wprowadzeniu nowej funkcjonalności w e-Urzędzie Skarbowym – Raportu podatnika. Czym jest ten raport, który dotyczy przedsiębiorców i organizacji? Jakie informacje zawiera?

Globalny sektor logistyczny zakończy 2024 rok na dużym plusie

Wolumen towarowy transportowany przez światową flotę kontenerową zyska w tym roku 5-6%. Fracht lotniczy zaliczy wzrost na poziomie 5%, a rynek przesyłek ekspresowych i paczek urośnie o nawet 9,2%. Więcej i szybciej zarobią także operatorzy logistyczni, ponieważ obserwujemy właśnie niecodzienne przesunięcie szczytu transportowego na szlakach prowadzących z Chin do Europy i USA. Branża logistyczna pogodziła się również z kryzysem żeglugowym na Morzu Czerwonym, a nawet zamieniła konieczność opływania Afryki na wzrosty w poszczególnych obszarach rynku. Za sprawą rosnącej sprzedaży w e‑commerce to może być bardzo dobry rok dla logistyki, nawet w kulejącej gospodarczo Europie.

Opanowanie logistyki przez inteligentne algorytmy jeszcze nam nie grozi

Dotychczasowe doświadczenia firm próbujących wdrożyć inteligentne algorytmy w swoich łańcuchach dostaw pokazują, że jest to zadanie ekstremalnie trudne. Zgodnie z harmonogramem i pierwotnymi założeniami robi to zaledwie 16% organizacji. Niewielki jest także udział przedsiębiorstw, które stosują już sztuczną inteligencję w wybranych procesach logistycznych. Programom implementacji towarzyszy ponadto obszerny katalog czynników ryzyka i brak odpowiedniego know-how, ale w branży panuje przekonanie, że AI i tak zrewolucjonizuje globalne łańcuchy zaopatrzenia.

Nadgodziny w pracy – jak liczyć, limity, rodzaje, rekompensaty, wynagrodzenie

Czym są nadgodziny, jakie są ich rodzaje i zasady rozliczania? Jakie rekompensaty przysługują za godziny nadliczbowe? Wyjaśnia Karolina Woźniczka, specjalistka ds. kadr i płac w Meritoros SA.

REKLAMA

Zaświadczenie o dochodach: jak je uzyskać online w e-Urzędzie Skarbowym? Ile trwa procedura?

Ministerstwo Finansów informuje, że podatnicy coraz chętniej występują i częściej uzyskują zaświadczenia o dochodach on-line w e-Urzędzie Skarbowym (e-US). Trwa to z reguły kilka minut. Wydanie elektronicznego zaświadczenia o dochodach jest bezpłatne. Ma on taką samą moc prawną jak dokument papierowy. W całym 2023 roku wnioski o wydanie takich zaświadczeń w e-US złożyło prawie 160 tys. osób, a w pierwszej połowie 2024 r. już ponad 95 tys. 

Wycena aktuarialna wartości godziwej (fair value) instrumentów finansowych

Jaka jest rola aktuariusza oraz standardów międzynarodowych w wycenie aktuarialnej instrumentów finansowych? Elementy modelu wyceny aktuarialnej oraz jej raportowanie.

Przechowywanie dokumentów w firmie. Przepisy i zasady zarządzania dokumentacją

Średniej wielkości firma gromadzi olbrzymie ilości dokumentacji. W każdym przedsiębiorstwie są to dokumenty o charakterze ogólnym, ale też szereg dokumentów właściwych dla profilu działalności danej firmy. Niezależnie od ich ilości, dokumenty muszą być odpowiednio zarządzane, co wiąże się ze stworzeniem warunków do ich przechowywania, właściwym ich archiwizowaniem, niszczeniem, a w razie potrzeby digitalizacją. Sprawne zarządzanie dokumentami w firmie pozwala na szybki dostęp do potrzebnych informacji, co w konsekwencji wspiera procesy decyzyjne i operacyjne w przedsiębiorstwie. Konieczność właściwego zorganizowania dokumentacji wynika jednak nie tylko z potrzeby utrzymania porządku czy zredukowania czasu potrzebnego na poszukiwanie dokumentów, ale też z przepisów prawnych. 

Do 15 mln zł pożyczki dla mikro i małych firm na inwestycje. Stałe oprocentowanie 2% lub 1,5%

Bank Ochrony Środowiska uruchomił pod koniec września 2024 r. kolejny nabór wniosków o preferencyjne pożyczki unijne w województwie lubelskim. Nowa oferta BOŚ jest, tym razem, skierowana do mikro i małych przedsiębiorstw oraz spółek komunalnych. Pożyczki będzie można wykorzystać na zwiększenie efektywności energetycznej firm.

REKLAMA

Post-importowe kontrole celno skarbowe

W ostatnim czasie rośnie skuteczność kontroli celno skarbowych, a w tym kontrole post-importowe i post-eksportowe związane z obrotem międzynarodowym towarów. Pomagają w tym przepisy, które nakładają dodatkowe wymagania na eksporterów i importerów, takie jak środowiskowe, środki ochrony rynku, a w tym postępowania antydumpingowe czy antysubsydyjne, czy związane z sytuacją na świecie jak sankcje.

Przedsiębiorca ma konkretne korzyści finansowe z zatrudnienia studenta. Ekspert pokazuje jakie

Stały wzrost kosztów pracy sprawia, że przedsiębiorcy poszukują rozwiązań, które umożliwią im oszczędności w tym zakresie. Jednym z chętniej stosowanych pomysłów jest zatrudnianie studentów. Podpowiadamy, dlaczego warto zatrudniać młode osoby i jakie korzyści dla przedsiębiorcy to przyniesie.

REKLAMA