REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty dla młodych przedsiębiorców

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Warsztaty dla młodych przedsiębiorców, które po raz czwarty organizuje Fundacja „Twoja Inicjatywa”, zawitają 27 lutego do Katowic. W Hotelu Novotel spotkają się prelegenci i praktycy z całej Polski. Będą opowiadać o tym jak mądrze prowadzić swój biznes. Posłużą radą, pokażą przykłady. Poprzednie edycje, które miały miejsce w Warszawie i Gdańsku zgromadziły łącznie ponad pół tysiąca osób. Patronat medialny nad warsztatami objął portal Infor.pl

- Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej. Sam pomysł na produkt lub usługę, którą będą oferować to jednak nie wszystko. Warto stale poszerzać swoją wiedzę, zwłaszcza w obszarach księgowości, finansów, nowych technologii lub marketingu - podkreśla Anna Flaga, Prezes Fundacji Twoja Inicjatywa.

REKLAMA

REKLAMA

Po Warszawie i Gdańsku przyszedł czas na Katowice. Całodzienne spotkanie dla przedsiębiorców, odbędzie się 27 lutego w katowickim hotelu Novotel i potrwa od rana do popołudnia (10:00 - 17:00).


O czym będziemy mówić?


W trakcie krótkich praktycznych wykładów będziemy mówić o założeniu własnej działalności gospodarczej, sprzedaży i komunikacji. Powiemy o networkingu, czyli budowaniu sieci kontaktów oraz pozyskiwaniu kontrahentów. Ważnym tematem będzie marketing, public relations oraz szeroko pojęta promocja firmy, także poprzez działania w Internecie.  


Prelegenci


Wśród prelegentów znaleźli się specjaliści i praktycy z różnych dziedzin m.in. Ryszard Chmura, Prezes Promo Holding i BNI Polska, Łukasz Świrgał, Dyrektor Departamentu Marketingu Tax Care, Agnieszka Żelazko, Dyrektor Zarządzający w Grupie BRM, Piotr Żyłka, reprezentujący platformę do nawiązywania kontaktów biznesowych - Multibiznes.pl.

REKLAMA


Nagrody


Wśród uczestników szkolenia zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody. Firma Tax Care ufundowała pakiety promocyjne o wartościach: 500 zł, 1000 zł i 1500 zł. Będzie można wygrać również bezpłatne konsultacje biznesowe lub książki Agnieszki Żelazko „10 odsłon PR”, wydane w lutym 2014 roku.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Zapisy


Koszt uczestnictwa w warsztatach to 39 zł. Zapisy na wykłady są obowiązkowe. Formularz zgłoszenia znajduje się: http://www.twoja-inicjatywa.pl/index.php?zm=6


Udział w spotkaniu pozwoli:

- poznać zmiany w zakresie księgowości nadchodzące w 2014 roku,

- zweryfikować funkcjonujące zasady związane z najmem lokalu,

- poznać trendy rynkowe i narzędzia wspomagające prowadzenie firmy,

- odkryć korzyści networkingu,

- odnaleźć inspirację wśród innych uczestników.


Na uczestników warsztatów czekają nagrody:

- „10 odsłon Public Relations - narzędzia, przykłady, efektywność” - Agnieszka Żelazko,

- vouchery na abonamenty księgowe - Tax Care SA.


PLAN KONFERENCJI

10:00 - 10:30 Rejestracja uczestników, networking przy kawie

10:30 - 10:45 Powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anna Flaga-Ber, Twoja Inicjatywa!

10:45 - 11:15 Rachunki i faktury oraz VAT w 2014 roku - Jagoda Tomaszko, Tax Care SA

11:15 - 11:45 Praktyczne aspekty dotyczące ochrony danych osobowych a prowadzenie  własnej działalności - Mariusz Sarnecki

11:45 - 12:15 Lokal w działalności - wybór, umowy, rozliczenia - Piotr Jarosz, Metrohouse SA

12:15 - 12:30 przerwa

12:30 - 13:00 Działania PR na rynku lokalnym. Waga i świadomość posługiwania się narzędziem - Agnieszka Żelazko, Grupa BRM

13:00 - 13:30 Jak skutecznie reklamować się w Internecie? - Łukasz Świrgał, Tax Care S.A. 

13:30 - 14:00 Wpływ wizerunku Twojej firmy na sukces w biznesie - Michał Tokarski, PromoAgency

14:00 - 15:00 przerwa, obiad

15:00 - 15:30 Jak wybrać franczyzę na biznes dla siebie czyli firma pod dobrą marką - Arkadiusz Słodkowski, Prezes Zarządu PROFIT system, Członek Zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

15:30 - 16:00 Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie - Ryszard Chmura, BNI Polska

16:00 - 16:30 Multibiznes.pl - Twój nowy partner w biznesie - Mateusz Ossowski, Multibiznes.pl

 

 

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KSeF od A do Z: słownik najważniejszych pojęć

Przedsiębiorcy od kilku lat żyją w niepewności związanej z reformą w fakturowaniu, jaką jest Krajowy System e-Faktur. Rewolucja w wystawianiu faktur kojarzy im się z drastycznymi zmianami i obowiązkami, których woleliby uniknąć. Czy jednak wystawianie dokumentów w Krajowym Systemie e-Faktur rzeczywiście jest takie skomplikowane? Materiały szkoleniowe, zarówno komercyjne, jak i te opracowywane przez rząd, często napisane są bardzo skomplikowanym, nieprzystępnym językiem, przez co dla wielu osób bywają trudne do przyswojenia. A przecież ważne, żeby definicje były dla wszystkich jasne i zrozumiałe. Poniżej znajduje się wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z reformą.

Thermomix w kosztach? To możliwe, ale nie u każdego. Zasady są proste, ale nie każdy, je zna. Prowadzisz działalność gospodarczą? Sprawdź

Czy Thermomix może przyczynić się do uzyskania przez przedsiębiorcę przychodów? Na to pytanie dotyczące rozliczeń podatkowych nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo jednak, jakimi kryteriami należy się kierować dokonując w tym zakresie niezbędnej oceny.

Geopolityka zaczyna sterować światowym handlem i logistyką

OECD ostrzega, że masowy reshoring może kosztować świat 18 proc. spadku w handlu i 5 proc. ubytku w PKB. Coraz więcej managerów zarządzających logistyką deklaruje jednocześnie, że szuka nowych źródeł zaopatrzenia i alternatywnych wobec Chin lokalizacji dla produkcji i inwestycji. Nie ma już żadnych wątpliwości, że globalne łańcuchy dostaw ulegają transformacji, niestety nie widać tego w Polsce, choć mamy pewne przewagi, które stawiają nas w uprzywilejowanej pozycji w Europie.

KSeF 2026: obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych. Dlaczego nie uprawnienie?

Obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych oraz ich elektronicznych „zastępników” nie ma obiektywnie większego sensu – twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski. I postuluje nowelizację przepisów, która powinna zamienić ten obowiązek na zwykłe uprawnienie podatnika.

REKLAMA

Prof. Modzelewski: Przepisy regulujące KSeF są sprzeczne z prawem UE

Jak twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski, przepisy o KSeF są sprzeczne z art. 90 dyrektywy 2006/112/UE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, która nakazuje określić państwom członkowskim m.in. warunki zmniejszenia podstawy opodatkowania w przypadku anulowania faktur.

Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami firmowymi: co możesz zmienić nawet od jutra

Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją działalność z pasją i determinacją, szybko zdobywając pierwszych klientów. Jednak po kilku miesiącach pojawia się rozczarowanie: są przychody, ale brakuje gotówki. To nie przypadek – to efekt powtarzalnych błędów w zarządzaniu finansami, które można wyeliminować, jeśli tylko się je rozpozna i zrozumie.

Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

REKLAMA

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

REKLAMA