REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2014

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Do kogo należy komunikacja wewnętrzna w organizacji? Gdzie znajduje się granica pomiędzy human resources a public relations? Kiedy powinny te zespoły działać indywidualnie, a w jakich momentach łączyć siły? Dyskusję na ten temat podejmą eksperci debaty podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-25 kwietnia br. w Rzeszowie. Patronat medialny nad konferencją objął portal Infor.pl

 

REKLAMA

REKLAMA


Współpraca pomiędzy human resources a public relations w wielu firmach pozostaje wciąż teorią. Nadal słyszy się opnie, że jest konfliktogenna i bezpieczniej jej unikać. Czy można zbudować silny wizerunek marki w świadomości pracowników bez współdziałania tych dwóch obszarów? Podobne pytanie zadaje sobie wielu menedżerów i specjalistów na co dzień zajmujących się kształtowaniem relacji wewnętrznych w przedsiębiorstwie. Każdy chce znaleźć „złoty środek”, który sprawi, że działy zamiast konkurować ze sobą, będą potrafiły pomnożyć swój potencjał i przekształcić go w realne efekty. Wskazówkami i doświadczeniami na ten temat podzielą się eksperci podczas debaty, która odbędzie się w ramach kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Organizatorami wydarzenia są Newsline Sp. z o.o. oraz Ideo Sp. z o.o., a sponsorem głównym firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o.


Razem czy osobno?


Trudności we współpracy mogą wynikać z braku wiedzy na temat zależności pomiędzy PR a HR i wyobrażenia o korzyściach, jakie wspólnie można osiągnąć. A jest ich przynajmniej kilka.  Dzięki wykwalifikowanej kadrze wzrasta prestiż firmy, bo to właśnie personel jest najbardziej wiarygodnym ambasadorem przedsiębiorstwa. Z kolei zadania PR oscylują wokół kształtowania wizerunku organizacji także w otoczeniu wewnętrznym. - Dobrze poinformowany i zadowolony z atmosfery personel chętniej wiąże z firmą swoją przyszłość i karierę. Spełniony zawodowo pracownik wpływa pośrednio lub bezpośrednio na sukces wizerunkowy podmiotu, a posiadanie doświadczonej i zaufanej kadry jest przecież jednym z mierników pracy HR - wyjaśnia Bohdan PAWŁOWICZ, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER.

REKLAMA


Lepiej łączyć niż dzielić


Efektywna współpraca pomiędzy human resources a public relations niestety w wielu przedsiębiorstwach istnieje tylko w obszernych strategiach czy wizjach prezesów. - W praktyce zespoły te funkcjonują oddzielenie, bez refleksji, jaką wartość dałaby im integracja. Uświadomienie sobie przez zarządzających konieczności współpracy jest początkiem tworzenia wewnętrznego dialogu i atmosfery sprzyjającej rozwojowi przedsiębiorstwa. Jednak realizacja tych założeń znajduje się po stronie menedżerów. Niestety, ci zamiast współpracować, czasem wolą ze sobą rywalizować - twierdzi pomysłodawca Kongresu, dr Dariusz TWORZYDŁO z Uniwersytetu Wrocławskiego, prezes Exacto Sp. z o.o.  Integracja PR i HR nie jest dla wszystkich tak oczywista. Źródłem niechęci do współpracy jest prawdopodobnie potrzeba zachowania  indywidualizmu. Tymczasem, zintegrowanie działań HR i PR nie tylko jest możliwe, ale jest dobrym sposobem na wyróżnienie marki i wzmocnienie relacji wewnątrz organizacji - mówi Szymon SIKORSKI, Prezes Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Publicon sp. z o.o.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Nie warto zwlekać


Zainteresowanych udziałem w Kongresie PR zachęcamy do zgłoszenia swojego uczestnictwa już dziś i tym samym do skorzystania ze specjalnej oferty cenowej. Kolejne atrakcyjne rabaty obowiązują do końca marca br.
Szczegółowe informacje oraz program wydarzenia znajdują się na stronie internetowej:
www.kongresprofesjonalistow.pl.Zachęcamy również do śledzenia profilu wydarzenia na portalu Facebook.

 


 

 

 

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
KSeF od A do Z: słownik najważniejszych pojęć

Przedsiębiorcy od kilku lat żyją w niepewności związanej z reformą w fakturowaniu, jaką jest Krajowy System e-Faktur. Rewolucja w wystawianiu faktur kojarzy im się z drastycznymi zmianami i obowiązkami, których woleliby uniknąć. Czy jednak wystawianie dokumentów w Krajowym Systemie e-Faktur rzeczywiście jest takie skomplikowane? Materiały szkoleniowe, zarówno komercyjne, jak i te opracowywane przez rząd, często napisane są bardzo skomplikowanym, nieprzystępnym językiem, przez co dla wielu osób bywają trudne do przyswojenia. A przecież ważne, żeby definicje były dla wszystkich jasne i zrozumiałe. Poniżej znajduje się wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z reformą.

Thermomix w kosztach? To możliwe, ale nie u każdego. Zasady są proste, ale nie każdy, je zna. Prowadzisz działalność gospodarczą? Sprawdź

Czy Thermomix może przyczynić się do uzyskania przez przedsiębiorcę przychodów? Na to pytanie dotyczące rozliczeń podatkowych nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo jednak, jakimi kryteriami należy się kierować dokonując w tym zakresie niezbędnej oceny.

Geopolityka zaczyna sterować światowym handlem i logistyką

OECD ostrzega, że masowy reshoring może kosztować świat 18 proc. spadku w handlu i 5 proc. ubytku w PKB. Coraz więcej managerów zarządzających logistyką deklaruje jednocześnie, że szuka nowych źródeł zaopatrzenia i alternatywnych wobec Chin lokalizacji dla produkcji i inwestycji. Nie ma już żadnych wątpliwości, że globalne łańcuchy dostaw ulegają transformacji, niestety nie widać tego w Polsce, choć mamy pewne przewagi, które stawiają nas w uprzywilejowanej pozycji w Europie.

KSeF 2026: obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych. Dlaczego nie uprawnienie?

Obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych oraz ich elektronicznych „zastępników” nie ma obiektywnie większego sensu – twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski. I postuluje nowelizację przepisów, która powinna zamienić ten obowiązek na zwykłe uprawnienie podatnika.

REKLAMA

Prof. Modzelewski: Przepisy regulujące KSeF są sprzeczne z prawem UE

Jak twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski, przepisy o KSeF są sprzeczne z art. 90 dyrektywy 2006/112/UE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, która nakazuje określić państwom członkowskim m.in. warunki zmniejszenia podstawy opodatkowania w przypadku anulowania faktur.

Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami firmowymi: co możesz zmienić nawet od jutra

Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją działalność z pasją i determinacją, szybko zdobywając pierwszych klientów. Jednak po kilku miesiącach pojawia się rozczarowanie: są przychody, ale brakuje gotówki. To nie przypadek – to efekt powtarzalnych błędów w zarządzaniu finansami, które można wyeliminować, jeśli tylko się je rozpozna i zrozumie.

Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

REKLAMA

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

REKLAMA