REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

RODO SUMMIT 2019

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Rödl & Partner
Audyt, BPO, doradztwo podatkowe, doradztwo prawne, consulting
RODO SUMMIT 2019
RODO SUMMIT 2019

REKLAMA

REKLAMA

Rödl & Partner zaprasza na konferencję (26 listopada 2019 r. w Warszawie) dedykowaną tym wszystkim, których interesują konkretne rozwiązania na styku prawa, technologii i bezpieczeństwa w kontekście RODO. Skierowane jest zarówno do ekspertów przetwarzania danych osobowych, jak i do osób zarządzających firmami, czy prowadzących projekty. Infor.pl objął patronat medialny nad tym wydarzeniem.

W czasie SUMMITU stawiamy na dzielenie się doświadczeniem. Podzielą się nim uznani prelegenci – przedstawiciele organów administracji państwowej i wiodących firm z różnych branż, a całości dopełnią praktyczne warsztaty!

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Data: 26 listopada 2019 r.
Godziny: 9:00 - 18:00
Adres: Dom Handlowy MYSIA3, ul. Mysia 3, 00-496 Warszawa

Formularz zgłoszeniowy

Weź udział w najbardziej merytorycznej konferencji dotyczącej RODO i zyskaj praktyczne rozwiązania niezbędne w Twojej codziennej pracy. Mamy dla Ciebie 4 moduły pełne konkretów, 4 panele dyskusyjne z ekspertami, a na koniec 2 warsztaty.

Zaprosiliśmy wybitnych i ciekawych prelegentów – praktyków, w tym najbardziej doświadczonych ekspertów Rödl & Partner, przedstawicieli Ministerstwa Cyfryzacji oraz technologii i biznesu.

REKLAMA

PROGRAM

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • 9:00 - 9:30 - Rejestracja, poranna kawa i rozmowy kuluarowe
  • 9:30 - 10:00 - Key Note
  • 10:00 - 11:30 - Moduł I – IOD w praktyce

1. Data Protection Officer – implementation as the external advisor - Nadia Martini, Rödl & Partner, Mediolan
2. Biznesowe wdrożenie RODO i wyzwania po wdrożeniu w organizacji Grupa Pracuj sp. z o.o. - Agnieszka Witaszek, IOD w Grupa Pracuj Sp. z o.o.
Panel dyskusyjny z ekspertami modułu: Nadia Martini, Agnieszka Witaszek

  • 11:30 - 11:45 - Przerwa kawowa
  • 11:45 - 13:15 - Moduł II – Legislacja

1. Chmura obliczeniowa w kontekście RODO – czy to ma sens? - Sylwia Stefaniak, Ministerstwo Cyfryzacji
2. Chmura obliczeniowa – wyzwanie czy już nowa rzeczywistość - Tomasz Sobol, Dyrektor Marketingu, Beyond.pl
Panel dyskusyjny z ekspertami modułu: Sylwia Stefaniak, Tomasz Sobol, Michał Miłosz

  • 13:15 - 14:00 – Lunch
  • 14:00 - 15:30 - Moduł III – Security

1. Prawno-technologiczne zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych w urządzeniach i systemach informatycznych - Kamil Pakalski, Gemini Polska Sp. z o.o.
2. Praktyczne i techniczne aspekty KSC - Adam Wódz, Rödl & Partner
Panel dyskusyjny z ekspertami modułu: Kamil Pakalski, Adam Wódz

  • 15:30 - 15:45 - Przerwa kawowa
  • 15:45 - 17:15 - Moduł IV – Nowe Technologie

1. Błąd ludzki a RODO – jak podnieść jakość i zmniejszyć ryzyko pomyłek? - Mariusz Pultyn, Digital Teammates S.A.
2. Blockchain, ML/AI, IOT - czy te nazwy to coś więcej niż chwilowa moda? - Wojciech Kaźmierczak, Blockchain4everyone
Panel dyskusyjny z ekspertami modułu: Mariusz Pultyn, Wojciech Kaźmierczak, Jakub Zuber

  • 15:45 - 17:30 - Warsztaty RODO

Case study 1: Jak przygotować się i przeprowadzić audyt – checklista dokumentów, wywiady, raport - Jarosław Kamiński, Rödl & Partner
Case study 2: Kontrola Prezesa UODO w praktyce - Przemysław Rogiński, Rödl & Partner
Case Study 3: Ochrona danych osobowych w praktyce działów HR – przykłady: onboarding, dokumentacja pracownicza, PPK i PPE - Michał Olszewski, Katarzyna Zaklikocka, Bird & Bird

  • 15:45 - 17:30 - Rozmowy kuluarowe przy lampce wina

* Koszt uczestnictwa: 300,00 zł netto + VAT.

* RODO Summit jest współfinansowany przez Rödl & Partner i nie ma charakteru komercyjnego. Cena uczestnictwa zawiera: pełen udział w wydarzeniu, catering, certyfikat ukończenia.

* Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się przez formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.rodosummit.pl.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Thermomix w kosztach prowadzonej działalności gospodarczej? To możliwe, ale nie u każdego. Zasady są proste, ale nie każdy je zna

Czy Thermomix może przyczynić się do uzyskania przez przedsiębiorcę przychodów? Na to pytanie dotyczące rozliczeń podatkowych osób prowadzących działalność gospodarczą nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wiadomo jednak, jakimi kryteriami należy się kierować dokonując w tym zakresie niezbędnej oceny.

Geopolityka zaczyna sterować światowym handlem i logistyką

OECD ostrzega, że masowy reshoring może kosztować świat 18 proc. spadku w handlu i 5 proc. ubytku w PKB. Coraz więcej managerów zarządzających logistyką deklaruje jednocześnie, że szuka nowych źródeł zaopatrzenia i alternatywnych wobec Chin lokalizacji dla produkcji i inwestycji. Nie ma już żadnych wątpliwości, że globalne łańcuchy dostaw ulegają transformacji, niestety nie widać tego w Polsce, choć mamy pewne przewagi, które stawiają nas w uprzywilejowanej pozycji w Europie.

KSeF 2026: obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych. Dlaczego nie uprawnienie?

Obowiązek kodowania faktur ustrukturyzowanych oraz ich elektronicznych „zastępników” nie ma obiektywnie większego sensu – twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski. I postuluje nowelizację przepisów, która powinna zamienić ten obowiązek na zwykłe uprawnienie podatnika.

Prof. Modzelewski: Przepisy regulujące KSeF są sprzeczne z prawem UE

Jak twierdzi prof. dr hab. Witold Modzelewski, przepisy o KSeF są sprzeczne z art. 90 dyrektywy 2006/112/UE w sprawie wspólnego systemu podatku od wartości dodanej, która nakazuje określić państwom członkowskim m.in. warunki zmniejszenia podstawy opodatkowania w przypadku anulowania faktur.

REKLAMA

Najczęstsze błędy w zarządzaniu finansami firmowymi: co możesz zmienić nawet od jutra

Wielu przedsiębiorców zaczyna swoją działalność z pasją i determinacją, szybko zdobywając pierwszych klientów. Jednak po kilku miesiącach pojawia się rozczarowanie: są przychody, ale brakuje gotówki. To nie przypadek – to efekt powtarzalnych błędów w zarządzaniu finansami, które można wyeliminować, jeśli tylko się je rozpozna i zrozumie.

Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

REKLAMA

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

KSeF w jednostkach budżetowych – wyzwania i szanse. Wywiad z dr Małgorzatą Rzeszutek

Jak wdrożenie KSeF wpłynie na funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych? Jakie zagrożenia i korzyści niesie cyfrowa rewolucja w fakturowaniu? O tym rozmawiamy z dr Małgorzatą Rzeszutek, doradcą podatkowym i specjalistką w zakresie prawa podatkowego.

REKLAMA