REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Wiążące informacje (stawkowa, akcyzowa, taryfowa, o pochodzeniu). Zmiany od 1 lipca 2023 r.

Wiążące informacje (stawkowa, akcyzowa, taryfowa, o pochodzeniu). Zmiany od 1 lipca 2023 r.
Wiążące informacje (stawkowa, akcyzowa, taryfowa, o pochodzeniu). Zmiany od 1 lipca 2023 r.
Ministerstwo Finansów

REKLAMA

REKLAMA

Krajowa Administracja Skarbowa informuje, że od 1 lipca 2023 r. weszły w życie przepisy zmieniające zasady wydawania wiążących informacji. Ponadto wnioski o WIS (wiążącą informację stawkową) nie podlegają już opłacie.

Zmiany w zakresie wiążących informacji wynikają z ustawy z 26 maja 2023 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw - tzw. pakiet SLIM VAT 3 (Dz. U. poz. 1059).

REKLAMA

REKLAMA

Autopromocja

Konsolidacja wydawania wiążących informacji (stawkowej, akcyzowej, taryfowej, o pochodzeniu)

Istotą wchodzącej w życie z początkiem lipca 2023 r. konsolidacji jest przekazanie Dyrektorowi Krajowej Informacji Skarbowej kompetencji do prowadzenia postępowań w zakresie wszystkich wiążących informacji:
- wiążącej informacji akcyzowej (WIA),
- wiążącej informacji o pochodzeniu (WIP),
- wiążącej informacji stawkowej (WIS) – tak jak dotychczas,
- wiążącej informacji taryfowej (WIT).

Tym samym od 1 lipca 2023 r. Dyrektor KIS przejął w tym zakresie kompetencje następujących organów:
Dyrektora Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu – właściwego w sprawach WIA, 
Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Warszawie – właściwego w sprawach WIP i WIT oraz WIA w II instancji, 
Szefa Krajowej Administracji Skarbowej – właściwego w sprawach WIP i WIT w II instancji. 

Ważne

Konsolidacja wiążących informacji nie wpływa natomiast na sposób składania wniosków o wydanie poszczególnych wiążących informacji. 

Oznacza to, że od 1 lipca 2023 r.:

REKLAMA

1) wnioski o wydanie WIA oraz inną korespondencję dotyczącą WIA należy kierować pocztą tradycyjną do Krajowej Informacji Skarbowej na adres:

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała

albo w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym lub wykorzystując profil zaufany przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej ePUAP, na adres skrytki Krajowej Informacji Skarbowej: /KIS/wnioski

2)  wnioski o wydanie WIP oraz inną korespondencję dotyczącą WIP należy kierować wyłącznie pocztą tradycyjną do Krajowej Informacji Skarbowej na adres:
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała

3) złożenie wniosku o udzielenie WIT oraz odwołania od wydanych WIT możliwe jest wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC).

Zmiany dotyczące WIS (wiążącej informacji stawkowej)

Wyżej wskazana ustawa z 26 maja 2023 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw zmieniła również przepisy ustawy o VAT dotyczące wiążącej informacji stawkowej (WIS).

Kto może wystąpić z wnioskiem o WIS

Oprócz podmiotów wymienionych dotychczas w przepisach ustawy o podatku od towarów i usług, z wnioskiem o wydanie o WIS od 1 lipca 2023 r. mogą również wystąpić:

  • podmioty publiczne w rozumieniu ustawy z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatnym – w zakresie mającym wpływ na sposób obliczenia wynagrodzenia w związku z zawieraną umową o partnerstwie publiczno-prywatnym,
  • zamawiający w rozumieniu ustawy z dnia 21 października 2016 r. o umowie koncesji na roboty budowlane lub usługi – w zakresie mającym wpływ na sposób obliczenia wynagrodzenia koncesjonariusza wraz z ewentualną płatnością od zamawiającego w związku z zawieraną umową koncesji na roboty budowlane lub usługi.  

Opłaty

Od 1 lipca 2023 r. złożenie wniosku o wydanie WIS nie podlega opłacie. Podatnik będzie jednak nadal zobowiązany do poniesienia opłat za badania i analizy w przypadku, gdy rozpatrzenie tego wniosku będzie wymagało przeprowadzenia takich badań i analiz.  

WIS na potrzeby inne niż dotyczące stawki

Od 1 lipca 2023 r. WIS wydawana na potrzeby inne niż określenie stawki VAT nie będzie zawierała, jak dotychczas, rozstrzygnięcia w zakresie stawki podatku.

Dokumenty dołączane do wniosku

Doprecyzowano uprawnienia organu w zakresie wezwania do uzupełnienia wniosku o wydanie WIS o dokumenty niezbędne do dokonania właściwej klasyfikacji przedmiotu wniosku. W przypadku ich niedostarczenia w określonym terminie (7 dni od dnia doręczenia wezwania) organ wyda postanowienie o pozostawieniu wniosku bez rozpatrzenia, na które służy wnioskodawcy zażalenie. Do tej pory taka procedura była stosowana na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej. 

Próbki i zaliczki na badania 

W ustawie o podatku od towarów i usług doprecyzowano i ujednolicono również zasady dostarczania próbek, uiszczania zaliczki za przeprowadzenie badań w wymaganym terminie oraz możliwość zaskarżenia postanowienia o pozostawieniu wniosku o wydanie WIS bez rozpatrzenia w sytuacji niedostarczenia w wymaganym terminie próbek towaru lub nieuiszczenia zaliczki na pokrycie opłaty za badania próbki. Na wydane postanowienie służy zażalenie. 

Moc wiążąca oraz okres ważności WIS

W ustawie o podatku od towarów i usług doprecyzowano także, że WIS (decyzja o zmianie WIS) wiąże również adresata decyzji. Związanie WIS jej adresata obowiązuje już od dnia wejścia w życie instytucji WIS i wynika z zasad ogólnych prawa podatkowego – decyzja administracyjna wiąże bowiem również podmiot, do którego jest skierowana. W związku jednak z wprowadzeniem podobnego doprecyzowania od 1 maja 2021 r. do ustawy o podatku akcyzowym (na wzór mocy wiążącej wprowadzonej w art. 33 ust. 2 UKC) i mogącymi pojawić się wątpliwościami w tym zakresie doprecyzowano tę kwestię również w odniesieniu do WIS. 

Tym samym w stanie prawnym obowiązującym zarówno do 30 czerwca 2023 r. jak i po tej dacie, podatnik – nie zgadzając się z rozstrzygnięciem WIS – nie może jej zignorować. Podobnie organy podatkowe, przeprowadzając kontrolę podatkową lub celno-skarbową czy prowadząc postępowanie podatkowe, również są zobowiązane do stosowania klasyfikacji i stawki podatku stosownie do wydanej WIS.

WIS wiąże w odniesieniu do dostawy, importu i wewnątrzwspólnotowego nabycia oraz świadczenia usług dokonanych (wykonanych) w okresie ważności WIS

WIS wydawana na 5 lat, zgodnie ze zmianami od 1 lipca 2023 r., jest ważna od dnia następującego po dniu jej doręczenia do dnia: 

  • doręczenia decyzji o zmianie WIS albo decyzji o uchyleniu WIS albo,
  • poprzedzającego dzień wygaśnięcia albo
  • upływu okresu, na jaki została wydana

w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpiło wcześniej.

Odmowa wydania WIS

W ustawie o podatku od towarów i usług zawarto wprost podstawę prawną wydania decyzji odmawiającej wydania WIS w sytuacji, gdy w ocenie wnioskodawcy opisana we wniosku czynność stanowi świadczenie kompleksowe, natomiast w ocenie organu kilka wskazanych przez wnioskodawcę towarów/usług nie będzie stanowiło świadczenia kompleksowego. Dotychczas takie decyzje wydawane były na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej. 

Podatnik, po uzyskaniu informacji, że interesujące go towary/usługi nie stanowią świadczenia kompleksowego, może wystąpić o WIS dla poszczególnych towarów/usług.

Wygaśnięcie WIS

W przepisach ustawy o podatku od towarów i usług doprecyzowano również, w jakich konkretnie okolicznościach WIS wygasa. 
Nastąpi to gdy w wyniku zmian w przepisach ustawy o VAT lub przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie wskazana w WIS:

  • klasyfikacja statystyczna lub
  • stawka podatku właściwa dla towaru albo usługi lub 
  • podstawa prawna stawki podatku.

okaże się nieaktualna.

Zmiana lub uchylenie WIS

Znowelizowane przepisy zmieniają również zakres kompetencji Szefa KAS odnośnie zmian i uchyleń WIS.

Od 1 lipca 2023 r. przepisy umożliwiają Dyrektorowi KIS uchylenie ostatecznej WIS (dotychczas te kompetencje były zarezerwowane wyłącznie dla Szefa KAS), jak również wzruszenie innych niż decyzje WIS ostatecznych rozstrzygnięć wydawanych w sprawach WIS (np. decyzji o odmowie wydania WIS), w sytuacji, w której zaistnieją przesłanki powodujące ich nieprawidłowość.  

Również kompetencje w zakresie zmian WIS na podstawie wszystkich przesłanek wskazanych w ustawie o podatku od towarów i usług zostały powierzone Dyrektorowi KIS, przy czym od 1 lipca 2023 r. Szef KAS może wystąpić do Dyrektora KIS z żądaniem wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie uchylenia albo zmiany ostatecznej WIS, jeżeli uzna, że w danej sprawie występują przesłanki powodujące nieprawidłowość wydanej WIS albo też istnieje uzasadnione przypuszczenie wystąpienia takich przesłanek. W związku z tym żądaniem, Dyrektor KIS będzie obowiązany do niezwłocznego wszczęcia postępowania w celu zmiany albo uchylenia ostatecznej WIS. Przepisy uprawniają Szefa KAS również do przejęcia do dalszego prowadzenia postępowania w sprawie zmiany albo uchylenia ostatecznej WIS na każdym jego etapie. 

Szczegółowe  informacje dotyczące zmian w zakresie WIS

Zamieszczanie w BIP MF

W BIP MF (system Eureka) od 1 lipca 2023 r. nie będzie podlegał publikacji zanonimizowany wniosek o wydanie WIS. 

Oprócz wydanych WIS, decyzji o zmianie WIS, decyzji o uchyleniu WIS (po usunięciu danych identyfikujących wnioskodawcę, danych objętych tajemnicą przedsiębiorstwa oraz danych, których zamieszczenie może prowadzić do naruszenia bezpieczeństwa publicznego lub porządku publicznego) w BIP MF będą umieszczane również decyzje o odmowie wydania WIS. 

W BIP MF wskazane będą również daty zamieszczenia tych decyzji oraz informacje o okresie ważności WIS i decyzji o zmianie WIS.

Zmiany dotyczące WIA (wiążącej informacji akcyzowej)

Wyżej wskazana ustawa z 26 maja 2023 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw zmieniła również przepisy ustawy o podatku akcyzowym dotyczące wiążącej informacji akcyzowej (WIA).

Okres ważności i zakres przedmiotowy WIA

Wiążąca informacja akcyzowa będzie wydawana na okres 5 lat i będzie ważna od dnia następującego po dniu, w którym stała się ostateczna do dnia: 

  • w którym decyzja o zmianie WIA albo decyzja o uchyleniu WIA stała się ostateczna albo,
  • poprzedzającego dzień wygaśnięcia WIA, albo
  • upływu okresu, na jaki została wydana

w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpiło wcześniej.

W zakresie objętym wiążącymi informacjami akcyzowymi od 1 lipca 2023 r. nie będą  wydawane interpretacje indywidualne.

Przesłanki uniemożliwiające wydanie WIA 

Od 1 lipca 2023 r. nie będzie wydawana WIA, jeżeli zakres przedmiotowy wniosku o wydanie WIA w dniu złożenia tego wniosku jest przedmiotem: 

  • toczącego się postępowania podatkowego, kontroli podatkowej, kontroli celno-skarbowej albo gdy w tym zakresie sprawa została rozstrzygnięta co do jej istoty w decyzji albo postanowieniu organu podatkowego; 
  • zawartego porozumienia inwestycyjnego. 

Podobne rozwiązanie funkcjonuje w ramach systemu WIS oraz systemu indywidualnych interpretacji przepisów prawa podatkowego.

Zmiana lub uchylenie ostatecznej WIA

Od 1 lipca 2023 r. Dyrektor KIS (w sposób analogiczny jak ma to miejsce w zakresie WIS), może wszcząć z urzędu postępowanie w zakresie zmiany albo uchylenia ostatecznej WIA w przypadku wystąpienia (bądź uzasadnionego przypuszczenia wystąpienia) przesłanek powodujących jej nieprawidłowość.

W określonych przypadkach zmiana albo uchylenie WIA może nastąpić również na wniosek podmiotu, na rzecz którego WIA została wydana.

Znowelizowane przepisy umożliwiają również wzruszenie innych niż decyzje WIA ostatecznych rozstrzygnięć wydawanych w sprawach WIA (np. decyzji o odmowie wydania WIA), w sytuacji, w której zaistnieją przesłanki powodujące ich nieprawidłowość. 

Rola Szefa Krajowej Administracji Skarbowej w zakresie WIA

Od 1 lipca 2023 r. Szef KAS może wystąpić do Dyrektora KIS z żądaniem wszczęcia z urzędu postępowania w sprawie uchylenia albo zmiany ostatecznej WIA, jeżeli uzna, że w danej sprawie występują przesłanki powodujące nieprawidłowość wydanej WIA albo też istnieje uzasadnione przypuszczenie wystąpienia takich przesłanek. W związku z tym żądaniem, Dyrektor KIS będzie obowiązany do niezwłocznego wszczęcia postępowania w celu zmiany albo uchylenia ostatecznej WIA. Przepisy uprawniają Szefa KAS również do przejęcia do dalszego prowadzenia postępowania na każdym jego etapie. 

Podstawy prawne:

  • Ustawa z dnia 26 maja 2023 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1059);
  • Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2022 r. poz. 931, z późn. zm.);
  • Ustawa z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 143, z późn. zm.);
  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2022 r. poz. 2651, z późn. zm.). 
 

Źródło: Krajowa Informacja Skarbowa

Źródło: Ministerstwo Finansów

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Młodzi influencerzy nie zawsze mogą korzystać z ulgi dla młodych. Warto o tym wiedzieć, by nie narazić się na problemy podatkowe

Przychody osób poniżej 26 roku życia mogą korzystać na gruncie podatku dochodowego od osób fizycznych ze zwolnienia przedmiotowego. Chodzi jednak tylko o przychody z określonych źródeł. Aby nie narazić się na problemy podatkowe, trzeba umieć je odróżnić.

W tych przypadkach nie trzeba będzie wystawiać faktur ustrukturyzowanych w KSeF od 1 lutego 2026 r. MFiG wydał rozporządzenie

Minister Finansów i Gospodarki (MFiG) w rozporządzeniu z 7 grudnia 2025 r. określił przypadki odpowiednio udokumentowanych dostaw towarów lub świadczenia usług, w których nie ma obowiązku wystawiania faktur ustrukturyzowanych, oraz przypadki, w których mimo braku obowiązku można wystawiać faktury ustrukturyzowane. Rozporządzenie to wejdzie w życie 1 lutego 2026 r.

Rząd potwierdził podstawę składek ZUS na 2026 rok. O ile wzrosną koszty zatrudnienia? Obliczenia na przykładzie wynagrodzeń kierowców w transporcie międzynarodowym

Rząd potwierdził wysokość przeciętnego prognozowanego wynagrodzenia, które w 2026 r. będzie wynosić 9 420 zł. To ważna informacja dla branży transportowej, ponieważ to właśnie od tej kwoty najczęściej naliczane są składki ZUS kierowców wykonujących przewozy międzynarodowe. Dla przedsiębiorców funkcjonujących w warunkach utrzymującej się presji finansowej oznacza to kolejny zauważalny wzrost kosztów. W praktyce może to zwiększyć miesięczne wydatki na jednego kierowcę nawet o kilkaset złotych.

Można zyskać 11 tys. zł na jednym samochodzie firmowym. Trzeba zdążyć z leasingiem finansowym do końca 2025 roku: 1-2 tygodnie na formalności. Czasem leasing operacyjny jednak bardziej się opłaca

Nawet 11.000,- zł może zaoszczędzić przedsiębiorca, który kupi popularny samochód przed końcem 2025 roku korzystając z leasingu finansowego, a następnie będzie go amortyzował przez 5 lat – wynika z symulacji przygotowanej przez InFakt oraz Superauto.pl. Bowiem1 stycznia 2026 r. wchodzą w życie nowe zasady odliczeń wydatków związanych z samochodem firmowym. Istotnie zmieni się limit określający maksymalną cenę pojazdu umożliwiającą pełne rozliczenie odpisów amortyzacyjnych, a także wydatków związanych z leasingiem lub wynajem aut spalinowych w kosztach uzyskania przychodów. Niekorzystane zmiany dotkną 93% rynku nowych aut – wynika z szacunków Superauto.pl.

REKLAMA

Jak poprawiać błędy w fakturach VAT w KSeF? Od lutego 2026 r. koniec z prostą korektą faktury

Wątpliwości związanych z KSeF jest bardzo dużo, ale niektóre znacząco wysuwają się na prowadzenie. Z badania zrealizowanego przez fillup k24 wynika, że co 3. księgowy obawia się sytuacji nietypowych, m.in. trudności w przypadku korekt. Obawy są zasadne, bo już od 1 lutego 2026 r. popularne noty korygujące nie będą miały żadnej mocy. Co w zamian? Jak poradzić sobie z częstymi, drobnymi pomyłkami na fakturach? Ile pracy dojdzie księgowym? Ekspert omawia trzy najczęstsze pytania związane z poprawianiem błędów.

Minister energii: Ceny w taryfach prądu na 2026 r. będą zbliżone do poziomu 500 zł/MWh. Będzie zmiana terminu na dopełnienie formalności w sprawie tańszego prądu

W dniu 9 grudnia 2025 r. Senat skierował do komisji ustawę wydłużającą małym i średnim firmom termin na rozliczenie się z pomocy z tytułu wysokich cen energii. Ok. 50 tys. firm nie złożyło jeszcze takiej informacji lub jej nie poprawiło. Ceny w taryfach prądu na 2026 r. będą zbliżone do poziomu 500 zł/MWh - ocenia minister energii Miłosz Motyka.

Problemy finansowe w firmie: kiedy księgowy powinien ostrzec zarząd? 5 sygnałów nadchodzącego kryzysu

W każdej firmie, niezależnie od skali działania, dział finansowy powinien być pierwszą linią obrony przed kryzysem. To tam symptomy nadchodzących problemów będą widoczne jako pierwsze: w danych, w zestawieniach, w cash flow. Rola księgowego, czy dyrektora finansowego nie powinna ograniczać się do zamykania miesiąca i rozliczeń podatkowych. To na nich spoczywa odpowiedzialność za reakcję, zanim będzie za późno. A warto wskazać, że wg danych Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczych, od stycznia do września bieżącego roku ogłoszono już 3864 postępowania restrukturyzacyjne i zgodnie z tą dynamiką w 2025 roku po raz pierwszy w Polsce przekroczona zostanie liczba 5000 postępowań restrukturyzacyjnych.

Upominki świąteczne dla pracowników: jak rozliczyć w podatku dochodowym (PIT)? Kiedy prezent jest zwolniony z podatku?

W okresie świątecznym wielu pracodawców decyduje się na wręczenie pracownikom upominków lub prezentów by podziękować za ich pracę. Jest to dość często spotykany gest motywacyjny ze strony pracodawców. Dla pracowników oznaczać to może określone konsekwencje podatkowe na gruncie podatku dochodowego od osób fizycznych (dalej: „PIT”). Należy pamiętać także o fakcie, że może to rodzić obowiązek zapłaty składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne.

REKLAMA

Ile zarabia główna księgowa, kontroler finansowy, dyrektor finansowy? Jeżeli ma certyfikat zawodowy, to nawet 25% więcej

Raport płacowy opracowany na zlecenie The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) przez Randstad Polska pokazuje jasno, że certyfikowani specjaliści ds. finansów w Polsce zarabiają, w zależności od stanowiska, od 16% do 25% więcej niż osoby nieposiadające certyfikatów zawodowych. Analiza objęła 500 specjalistów z obszaru finansów, zatrudnionych na pięciu kluczowych stanowiskach: dyrektor finansowy (CFO), menedżer ds. finansów, główny księgowy, menedżer controllingu oraz kontroler finansowy. Wskazuje ona na istotne różnice w poziomie wynagrodzenia pomiędzy osobami posiadającymi certyfikaty zawodowe, takie jak tytuł Chartered Global Management Accountant (CGMA) nadawany przez CIMA czy kwalifikacja biegłego rewidenta przyznawana przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów (KIBR), a tymi, którzy takich certyfikatów nie posiadają.

Słownik KSeF [od A do Z] - wyjaśnienie wszystkich kluczowych pojęć. Pomoc dla księgowych i podatników VAT

Encyklopedia KSeF ma w przejrzysty sposób wyjaśnić najważniejsze pojęcia i zasady związane z Krajowym Systemem e-Faktur. Zawiera praktyczne definicje oraz zagadnienia, które pomogą księgowym i przedsiębiorcom bezpiecznie wdrożyć obowiązkowy system e-fakturowania od lutego 2026 r. Treść tej encyklopedii powstała w oparciu o aktualne przepisy, ale też rozważania branżowe na temat najtrudniejszych zagadnień. Celem jest ułatwienie pracy i ograniczenie ryzyka błędów przy prowadzeniu rozliczeń, a także zapoznanie czytelników z nową rzeczywistością. Autorką Encyklopedii KSeF jest Karolina Kasprzyk, ekspert księgowy, Lider Zespołu Księgowego CashDirector S.A. Mamy nadzieję, że ta encyklopedia pozwoli uporządkować najważniejsze informacje o KSeF i ułatwi codzienną pracę z e-fakturami. Zgromadzone tu definicje i wyjaśnienia mogą służyć jako praktyczny przewodnik po KSeF i powinny być pomocne w codziennych obowiązkach i kontaktach z systemem e-faktur.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA