REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Wygraj samochód z INFOR” - rozstrzygnięcie konkursu

Subskrybuj nas na Youtube
Konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Zwycięskie hasło to: Zaufaj przyjacielowi – sklep.infor.pl!
Konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Zwycięskie hasło to: Zaufaj przyjacielowi – sklep.infor.pl!

REKLAMA

REKLAMA

Miło nam poinformować, że konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Nasza redakcja rozmawiała ze zwyciężczynią o tym, jakie to uczucie wygrać samochód, jak ocenia publikacje INFOR oraz wiele więcej.

REKLAMA

Jakie to uczucie przeczytać w treści e-maila: Miło nam poinformować, że Pani hasło wygrało Forda Ka?

REKLAMA

Pierwszy etap: niedowierzanie ! Coś w stylu: I znowu ktoś sobie „żarty stroi”. Jednak po chwili refleksja: zaraz, zaraz…, przecież to mail z INFOR-u. Czytaj: poważna firma. Po chwili zastanowienia zdaje sobie sprawę, że po pierwsze: brałam udział w konkursie, a po drugie: zgłosiłam swoje hasło. I ponownie niedowierzanie: Ja miałabym wygrać konkurs? Ja, miałabym dostać samochód? Niemożliwe! Na pewno za chwilę przyjdzie mail z informacją: przepraszamy, ale zaistniała pomyłka…

„Miło nam poinformować, że Pani hasło wygrywa Forda Ka”. To jedno zdanie przeczytałam chyba ze dwadzieścia razy. Ba! Poprosiłam męża, aby też przeczytał to, co ja widzę na ekranie monitora. Przeczytał. Później była długa cisza i cichutkie, choć chyba też się bał, aby zdanie nie zniknęło, stwierdzenie: „Violetko, ty wygrałaś samochód”. Patrzyliśmy na ten ekran i patrzyliśmy i patrzyliśmy… I co... i dalej nie mogłam uwierzyć. Przesłałam treść maila córce i od razu zadzwoniłam, z prośbą, aby go przeczytała! Po chwili, oddzwoniła. Najwyraźniej widziała to samo co my! Usłyszałam: „Mamuś, wygrałaś samochód!”.

Rozmawiając dzisiaj z Państwem, jestem ogromnie szczęśliwa i w najśmielszych marzeniach nie sięgałam tak daleko. Wraz ze mną cieszą się moi najbliżsi: mąż, córka, zięć i przyjaciele. I to jest dopiero „uczucie”! – widzieć, jak oni wszyscy się cieszą, że ja się cieszę. Takich uczuć, życzę każdemu!

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Czy czuła Pani, że hasło: „sklep.infor.pl = Twój mądry przyjaciel” wygra konkurs? Ależ skąd. Ja jej w ogóle nie brałam pod uwagę. Wpisując hasło, podzieliłam się swoim postrzeganiem publikacji INFOR-u. To wszystko.  Po chwili, już o tym nie myślałam.

Może ma Pani szczęście w grze?

Nigdy niczego nie wygrałam. Ale też prawdą jest, że w nic nie gram.


Wracając jednak do samego początku. Skąd dowiedziała się Pani o konkursie i czy ewentualnie, ktoś Panią namawiał do wzięcia w nim udziału?

Weszłam na stronę INFOR, aby zamówić w sklepie nową „żółtą książeczkę” nt. umów zlecenia. Pojawiło się okno informujące o konkursie. Wpisałam pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi na myśl i dokończyłam składanie zamówienia.


Przy odbiorze nagrody wspomniała Pani, że firma INFOR i jej produkty są Pani bardzo przydatne w codziennej pracy.

REKLAMA

Obszar, w którym się specjalizuję, to prawo pracy i związane z nim przepisy podatkowe oraz ZUS-owskie. Ta sfera opiera się na ustawach, rozporządzeniach, zarządzeniach, orzecznictwie sądowym, stanowiskach urzędów skarbowych  itd. To gąszcz przeplatających się tematów.

Publikacje i artykuły INFOR-u są dla mnie jak wysoko usytuowany punkt obserwacyjny. Mam szersze spektrum widzenia, a kiedy trzeba mogę sięgnąć po lornetkę, aby przyjrzeć się szczegółom. I co ważne: czuję się bezpiecznie.


Bardzo nas cieszy, że tacy specjaliści jak Pani kupują nasze produkty. Czy jest jakaś szczególna seria publikacji Infor, którą by Pani poleciła?

O tak! „Żółte książeczki INFOR” Uwielbiam je. Każdego roku je kupuję. Dzięki nim jestem na bieżąco. Cenię tę serię za rzeczowość informacji popartej przykładami, za szybkość reakcji na zmiany w przepisach. Kompleksowość opracowań. Zrozumiały sposób przekazywania zawiłych zagadnień. Świetnie opracowane teksty ustaw, tj. w nagłówku: tytuły np. ustaw i numery artykułów, w treści: wytłuszczone tytuły artykułów, dwuwiersz, format. Dodatkowe wyjaśnienia w dolnych przypisach, szczegółowe spisy treści oraz, i tu może Państwa zdziwię, bardzo dobrze czyta się treść książeczek, dzięki papierowi na jakim są drukowane. Papier jest jakby makulaturowy, lekko szary, nie błyszczy się, więc oczy nie łzawią przy czytaniu dużej ilości tekstu, a sama książka jest lekka! Rewelacja! Mam nadzieję, że nikt nie wpadnie na pomysł, aby to zmienić. A i przystępna cena zachęca do zakupu.

To wszystko ma ogromne znaczenie, gdy trzeba pracować w oparciu o aktualny stan prawny. W ciągu roku bardzo często otwieram „żółte książeczki”. Moim zdaniem, aktualnie nie ma rynku wydawniczym niczego lepszego!


Od jak dawna kupuje Pani produkty Infor?

Pierwsze skojarzenie: od wielu lat. Dokładnie ile? Myślę, że to już około 10 lat z różnym nasileniem, ale ciągle.


Powracając jeszcze do samego konkursu. Skąd taki pomysł na hasło?

To było całkowicie spontaniczne. Ja, po prostu tak postrzegam sklep i cały INFOR. To mój mądry przyjaciel.


Kończąc naszą rozmowę, jakimi słowami zachęciłaby Pani innych do zakupu produktów INFOR w naszym sklepie?

Zaufaj przyjacielowi – sklep.infor.pl!

Konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Gratulujemy!
Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Webinar: Przekształcenie JDG klienta w spółkę w praktyce biura rachunkowego + certyfikat gwarantowany

Praktyczny webinar „Przekształcenie JDG klienta w spółkę w praktyce biura rachunkowego” poprowadzi Tomasz Rzepa, doradca podatkowy, ekspert INFORAKADEMII. Każdy z uczestników otrzyma imienny certyfikat i roczny nielimitowany dostęp do retransmisji webinaru wraz z materiałami dodatkowymi. Uczestnicy webinaru dowiedzą się, jak wygląda proces przekształcenia JDG w spółkę z perspektywy biura rachunkowego, ze wskazaniem kluczowych wyzwań, problemów oraz szans, jakie z tego faktu wynikają.

Zatrudnianie cudzoziemców - zmiany od 1 czerwca 2025 r. Dodatkowe przesłanki odmowy wydania zezwolenia, rejestr umów o pracę, legalność pobytu obywateli Ukrainy, cyfrowe wnioski i wyższe kary

Nowe przepisy dotyczące zasad zatrudniania cudzoziemców w Polsce zaczną obowiązywać od 1 czerwca 2025 roku. Regulacje określają warunki, na jakich możliwe będzie legalne powierzenie pracy obcokrajowcom. Sprawdzamy, czy nowe przepisy wprowadzają ułatwienia i w jaki sposób zmieniają procedurę zatrudniania cudzoziemców.

Kary umowne a koszty podatkowe – korzystny wyrok dla podatników

W wyroku z 6 maja 2025 r., sygn. II FSK 1012/22 Naczelny Sąd Administracyjny zgodził się z stanowiskiem, że kary umowne mogą być zaliczane do kosztów uzyskania przychodu, jeżeli niewykonanie dostawy - nie wynikało z winy spółki. Niepewność w tej sprawie wynikała z wykładni art. 16 ust 1 pkt 22 ustawy o CIT, w którym określono jakie kary umowne i odszkodowania nie mogą być uznane za koszty podatkowe. W orzecznictwie przepis ten jest interpretowany literalnie, uznając że pozostałe rodzaje wypłat odszkodowawczych niż wskazane w przepisie mogą być uznane za koszt podatkowy.

Czy zawód księgowego powinien być certyfikowany? Ministerstwo Finansów analizuje możliwe zmiany

Od 2014 roku w Polsce nie można już uzyskać certyfikatu księgowego wydanego przez Ministra Finansów. W wyniku przeprowadzonej wówczas deregulacji zawód księgowego został formalnie otwarty – obecnie nie wymaga żadnych licencji ani zezwoleń państwowych. Choć miało to na celu ułatwienie dostępu do zawodu, skutki tej zmiany do dziś budzą mieszane opinie w branży. Temat ten nie jest również obojętny dla Ministerstwa Finansów.

REKLAMA

Kto i kiedy może ponieść odpowiedzialność karną za niezłożenie wniosku o upadłość spółki handlowej (np. sp. z o.o.)

Złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości spółki handlowej to obowiązek, który spoczywa na barkach między innymi członków zarządu i likwidatorów. Niezgłoszenie wniosku o ogłoszenie upadłości spółki pomimo powstania warunków uzasadniających upadłość spółki jest przestępstwem, które zostało uregulowane nie w Kodeksie karnym, a w Kodeksie spółek handlowych.

Komunikat ZUS: 2 czerwca 2025 r. upływa ważny termin dla przedsiębiorców. Zwrot nadpłaconej składki zdrowotnej tylko po złożeniu wniosku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina przedsiębiorcom, że do 2 czerwca 2025 r. należy zweryfikować i odesłać przez PUE/eZUS wniosek o zwrot nadpłaconej składki zdrowotnej.

ZUS odbiera zasiłki chorobowe za błędy dotyczące składek sprzed 2022 roku – Rzecznik MŚP interweniuje

Do Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców wpływa coraz więcej dramatycznych spraw dotyczących decyzji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, w których organ odmawia wypłaty świadczeń zasiłkowych, wskazując, że przedsiębiorcy nie podlegają ubezpieczeniu chorobowemu za okres sprzed 2022 roku.

Podatnik zapłacił zaległy podatek ale nie zatrzymało to egzekucji. Urząd skarbowy wykorzystał pomyłkę w przelewie. Winą obarczył podatnika i automatyzację systemu

Absurdów podatkowych nie brakuje. Dla przykładu można podać historię przedsiębiorcy, który nie uregulował w terminie podatku, za co otrzymał upomnienie z urzędu skarbowego. Dokonując wpłaty, popełnił niezamierzony błąd, który spowodował kolejne konsekwencje. W efekcie na jego koncie jednocześnie wystąpiła niedopłata i nadpłata podatku. Ministerstwo Finansów, komentując ww. sprawę, wskazuje obowiązujące przepisy, zaś eksperci przekonują, że urzędnicy mogli zachować się inaczej. Resort zaznacza, że proces obsługi wpłat podatników jest zautomatyzowany, a w opisywanej sytuacji nie można mówić o błędzie systemowym. Wśród znawców tematu nie brakuje opinii, że zbyt sztywne przepisy i procedury podatkowe mogą właściwie stanowić pułapkę dla przedsiębiorców.

REKLAMA

PKWiU 2025 - nowa klasyfikacja statystyczna wyrobów i usług jeszcze w 2025 roku

W wykazie prac legislacyjnych rządu opublikowano niedawno Projekt rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług (PKWiU). Nowa PKWiU 2025 zastąpi obecnie obowiązującą PKWiU 2015. Od kiedy?

Bezpłatny webinar: Rozliczanie branży budowlanej i deweloperskiej. Jak uniknąć najczęstszych błędów?

Branża budowlana i deweloperska to sektory, w których każdy szczegół w rozliczeniach finansowych ma znaczenie, a konsekwencje popełnianych błędów mogą być daleko idące. Zarówno w księgach rachunkowych, jak i w rozliczeniach podatkowych precyzyjna klasyfikacja realizowanych prac jest kluczowa.

REKLAMA