REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

„Wygraj samochód z INFOR” - rozstrzygnięcie konkursu

Subskrybuj nas na Youtube
Konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Zwycięskie hasło to: Zaufaj przyjacielowi – sklep.infor.pl!
Konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Zwycięskie hasło to: Zaufaj przyjacielowi – sklep.infor.pl!

REKLAMA

REKLAMA

Miło nam poinformować, że konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Nasza redakcja rozmawiała ze zwyciężczynią o tym, jakie to uczucie wygrać samochód, jak ocenia publikacje INFOR oraz wiele więcej.

REKLAMA

REKLAMA

Jakie to uczucie przeczytać w treści e-maila: Miło nam poinformować, że Pani hasło wygrało Forda Ka?

Pierwszy etap: niedowierzanie ! Coś w stylu: I znowu ktoś sobie „żarty stroi”. Jednak po chwili refleksja: zaraz, zaraz…, przecież to mail z INFOR-u. Czytaj: poważna firma. Po chwili zastanowienia zdaje sobie sprawę, że po pierwsze: brałam udział w konkursie, a po drugie: zgłosiłam swoje hasło. I ponownie niedowierzanie: Ja miałabym wygrać konkurs? Ja, miałabym dostać samochód? Niemożliwe! Na pewno za chwilę przyjdzie mail z informacją: przepraszamy, ale zaistniała pomyłka…

„Miło nam poinformować, że Pani hasło wygrywa Forda Ka”. To jedno zdanie przeczytałam chyba ze dwadzieścia razy. Ba! Poprosiłam męża, aby też przeczytał to, co ja widzę na ekranie monitora. Przeczytał. Później była długa cisza i cichutkie, choć chyba też się bał, aby zdanie nie zniknęło, stwierdzenie: „Violetko, ty wygrałaś samochód”. Patrzyliśmy na ten ekran i patrzyliśmy i patrzyliśmy… I co... i dalej nie mogłam uwierzyć. Przesłałam treść maila córce i od razu zadzwoniłam, z prośbą, aby go przeczytała! Po chwili, oddzwoniła. Najwyraźniej widziała to samo co my! Usłyszałam: „Mamuś, wygrałaś samochód!”.

REKLAMA

Rozmawiając dzisiaj z Państwem, jestem ogromnie szczęśliwa i w najśmielszych marzeniach nie sięgałam tak daleko. Wraz ze mną cieszą się moi najbliżsi: mąż, córka, zięć i przyjaciele. I to jest dopiero „uczucie”! – widzieć, jak oni wszyscy się cieszą, że ja się cieszę. Takich uczuć, życzę każdemu!

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Czy czuła Pani, że hasło: „sklep.infor.pl = Twój mądry przyjaciel” wygra konkurs? Ależ skąd. Ja jej w ogóle nie brałam pod uwagę. Wpisując hasło, podzieliłam się swoim postrzeganiem publikacji INFOR-u. To wszystko.  Po chwili, już o tym nie myślałam.

Może ma Pani szczęście w grze?

Nigdy niczego nie wygrałam. Ale też prawdą jest, że w nic nie gram.


Wracając jednak do samego początku. Skąd dowiedziała się Pani o konkursie i czy ewentualnie, ktoś Panią namawiał do wzięcia w nim udziału?

Weszłam na stronę INFOR, aby zamówić w sklepie nową „żółtą książeczkę” nt. umów zlecenia. Pojawiło się okno informujące o konkursie. Wpisałam pierwsze skojarzenie jakie przyszło mi na myśl i dokończyłam składanie zamówienia.


Przy odbiorze nagrody wspomniała Pani, że firma INFOR i jej produkty są Pani bardzo przydatne w codziennej pracy.

Obszar, w którym się specjalizuję, to prawo pracy i związane z nim przepisy podatkowe oraz ZUS-owskie. Ta sfera opiera się na ustawach, rozporządzeniach, zarządzeniach, orzecznictwie sądowym, stanowiskach urzędów skarbowych  itd. To gąszcz przeplatających się tematów.

Publikacje i artykuły INFOR-u są dla mnie jak wysoko usytuowany punkt obserwacyjny. Mam szersze spektrum widzenia, a kiedy trzeba mogę sięgnąć po lornetkę, aby przyjrzeć się szczegółom. I co ważne: czuję się bezpiecznie.


Bardzo nas cieszy, że tacy specjaliści jak Pani kupują nasze produkty. Czy jest jakaś szczególna seria publikacji Infor, którą by Pani poleciła?

O tak! „Żółte książeczki INFOR” Uwielbiam je. Każdego roku je kupuję. Dzięki nim jestem na bieżąco. Cenię tę serię za rzeczowość informacji popartej przykładami, za szybkość reakcji na zmiany w przepisach. Kompleksowość opracowań. Zrozumiały sposób przekazywania zawiłych zagadnień. Świetnie opracowane teksty ustaw, tj. w nagłówku: tytuły np. ustaw i numery artykułów, w treści: wytłuszczone tytuły artykułów, dwuwiersz, format. Dodatkowe wyjaśnienia w dolnych przypisach, szczegółowe spisy treści oraz, i tu może Państwa zdziwię, bardzo dobrze czyta się treść książeczek, dzięki papierowi na jakim są drukowane. Papier jest jakby makulaturowy, lekko szary, nie błyszczy się, więc oczy nie łzawią przy czytaniu dużej ilości tekstu, a sama książka jest lekka! Rewelacja! Mam nadzieję, że nikt nie wpadnie na pomysł, aby to zmienić. A i przystępna cena zachęca do zakupu.

To wszystko ma ogromne znaczenie, gdy trzeba pracować w oparciu o aktualny stan prawny. W ciągu roku bardzo często otwieram „żółte książeczki”. Moim zdaniem, aktualnie nie ma rynku wydawniczym niczego lepszego!


Od jak dawna kupuje Pani produkty Infor?

Pierwsze skojarzenie: od wielu lat. Dokładnie ile? Myślę, że to już około 10 lat z różnym nasileniem, ale ciągle.


Powracając jeszcze do samego konkursu. Skąd taki pomysł na hasło?

To było całkowicie spontaniczne. Ja, po prostu tak postrzegam sklep i cały INFOR. To mój mądry przyjaciel.


Kończąc naszą rozmowę, jakimi słowami zachęciłaby Pani innych do zakupu produktów INFOR w naszym sklepie?

Zaufaj przyjacielowi – sklep.infor.pl!

Konkurs „Wygraj samochód z INFOR” wygrała Pani Violetta Hermanowicz. Gratulujemy!
Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Decyzja RPP w sprawie stóp procentowych

Rada Polityki Pieniężnej obniżyła w środę stopy procentowe o 25 pkt. bazowych; stopa referencyjna wyniesie 4,5 proc. w skali rocznej. To czwarta obniżka stóp procentowych w tym roku.

Umowy o dzieło mniej popularne. ZUS pokazał statystyki

Umowy o dzieło w Polsce pozostają domeną krótkich zleceń – aż 28 proc. trwa jeden dzień, a najwięcej wykonawców tych umów to osoby w wieku 30–39 lat. Dane ZUS za pierwsze półrocze wskazują na rosnący udział sektorów kreatywnych, takich jak informacja i komunikacja.

Reeksport po nieudanej dostawie – jak prawidłowo postąpić?

Eksport towarów poza Unię Europejską jest procesem wieloetapowym i wymaga zarówno sprawnej logistyki, jak i poprawnego dopełnienia obowiązków celnych oraz podatkowych. Pomimo starannego przygotowania, czasami zdarzają się sytuacje, w których kontrakt handlowy nie zostaje zrealizowany – odbiorca w kraju trzecim z różnych powodów nie przyjmuje przesyłki. W rezultacie towar wraca na teren Unii, co rodzi szereg pytań: jak ująć taki zwrot w dokumentacji? czy trzeba korygować rozliczenia podatkowe? jak ponownie wysłać towar zgodnie z przepisami?

Księgowość influencerów i twórców internetowych. Rozliczanie: barterów, donejtów, kosztów. Kiedy trzeba zarejestrować działalność?

Jak rozliczać nowoczesne źródła dochodu i jakie wyzwania stoją przed księgowymi obsługującymi branżę kreatywną? Influencerzy i twórcy internetowi przestali być ciekawostką świata popkultury, a stali się pełnoprawnymi przedsiębiorcami. Generują znaczące przychody z reklam, współpracy z markami, sprzedaży własnych produktów czy kursów online. Obsługa księgowa tej specyficznej branży stawia przed biurami rachunkowymi nowe wyzwania. Nietypowe źródła przychodów, różnorodne formy rozliczeń, a także niejednoznaczne interpretacje podatkowe to tylko część tematów, z którymi mierzą się księgowi influencerów. Jak poprawnie rozliczać tę branżę? Na co zwrócić uwagę, by nie narazić klienta na błędy podatkowe?

REKLAMA

KSeF w jednostkach budżetowych – wyzwania i szanse. Wywiad z dr Małgorzatą Rzeszutek

Jak wdrożenie KSeF wpłynie na funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych? Jakie zagrożenia i korzyści niesie cyfrowa rewolucja w fakturowaniu? O tym rozmawiamy z dr Małgorzatą Rzeszutek, doradcą podatkowym i specjalistką w zakresie prawa podatkowego.

Pieniądze dla dziecka: Ile razy można dać bez podatku? Jest jeden kluczowy warunek przy darowiznach

Pieniądze dziecku bez podatku można przekazać wielokrotnie, gdyż nie jest istotne ile razy, ale trzeba uważać, aby po przekroczeniu limitu kwoty wolnej od podatku od darowizn dokonać niezbędnych formalności urzędowych. Sprawdź, jakie aktualnie obowiązują kwoty wolne od podatku.

Skuteczna windykacja: 5 mitów – dlaczego nie warto w nie wierzyć. Terminy przedawnienia roszczeń (branża TSL)

Wśród polskich przedsiębiorców, w tym także w branży TSL (transport, spedycja i logistyka) temat windykacji należności powraca jak bumerang. Z jednej strony przedsiębiorcy zmagają się z chronicznymi zatorami płatniczymi, z drugiej – wciąż krążą liczne stereotypy, które sprawiają, że wiele firm reaguje zbyt późno albo unika działań windykacyjnych. W efekcie przedsiębiorcy narażają się na utratę płynności finansowej i problemy z dalszym rozwojem.

Podatek od nieruchomości - stawki maksymalne w 2026 roku. 1,25 zł za 1 m2 mieszkania lub domu, 35,53 zł za 1 m2 biura, magazynu, sklepu

Stawki maksymalne podatku od nieruchomości będą w 2026 roku wyższe o ok. 4,5% od obowiązujących w 2025 roku. Przykładowo stawka maksymalna podatku od budynków mieszkalnych i samych mieszkań wyniesie w 2026 roku 1,25 zł od 1 m2 powierzchni użytkowej, a od budynków (także mieszkalnych) używanych do prowadzenia działalności gospodarczej: 35,53 zł za 1 m2 powierzchni użytkowej. Faktyczne stawki podatku od nieruchomości na dany rok ustalają rady gmin w formie uchwały ale stawki te nie mogą być wyższe od maksymalnych stawek określonych przez Ministra Finansów i Gospodarki.

REKLAMA

Limit poniżej 10 000 zł - najczęściej zadawane pytania o KSeF

Czy przedsiębiorca z obrotami poniżej 10 tys. zł miesięcznie musi korzystać z KSeF? Jak długo można jeszcze wystawiać faktury papierowe? Ministerstwo Finansów wyjaśnia szczegóły nowych zasad, które wejdą w życie od lutego 2026 roku.

"Podatek" (opłata) od psa w 2026 r. Jest stawka maksymalna ale każda gmina ustala samodzielnie. Kto nie musi płacić tej opłaty?

Najczęściej mówi się potocznie: „podatek od psa”. Ale tak naprawdę to opłata lokalna: "opłata od posiadania psów" pobierana przez gminy. Na szczęście nie wszystkie gminy się na to decydują. Bo opłata właśnie tym się różni od podatku, że może ale nie musi być wprowadzona na terenie danej gminy. Ile wynosi opłata od psa w 2026 roku? Kto musi ją płacić a kto jest zwolniony? Do kiedy trzeba wnosić tę opłatę do gminy? Wyjaśniamy.

REKLAMA