REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Strona internetowa firmy - jak dobrze ją przygotować?

REKLAMA

Jak przygotować dobrą stronę internetową dla firmy? To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców, ponieważ dobrze skonstruowana strona internetowa ma nie tylko efekt wizerunkowy, ale też sprzedażowy. Na co należy zwrócić szczególną uwagę, by przygotować spełniającą założone cele stronę internetową firmy?

Polecamy: Samochód po zmianach od 1 kwietnia 2014 - multipakiet

Autopromocja


Witryna firmowa powinna być wizytówką firmy. Mówi się, że najważniejsze jest wzbudzenie zainteresowania i przyciągnięcie uwagi, jednak nadmiar grafiki i ruchomych elementów mogą zniechęcić niejednego użytkownika.


Prostota przy tworzeniu strony internetowej


Strona internetowa powinna być przejrzysta. Należy starannie przemyśleć jej nawigację, która - wraz z dobrze przygotowanym układem całości - będzie prowadzić klienta po zawartości. Grafika powinna być tłem dla treści, a nie odwrotnie. - Osoba oglądająca witrynę musi wiedzieć, czym się zajmujemy. Branża powinna być mocno wyeksponowana i widoczna na pierwszy rzut oka. Podobnie jak nazwa firmy i jej logo. Postawiłbym na prostotę, dostępność, konkretne informacje - podpowiada Łukasz Świrgał, Dyrektor Departamentu Marketingu Tax Care.

Odtwarzanie muzyki w firmie. Co z prawami autorskimi?


Kolor, logo i slogan


Kolor, który dominuje na stronie dużo mówi o działalności firmy. Trzeba dobrze przemyśleć, do jakiej grupy docelowej kierujemy przekaz. Przykładowo - sklep z zabawkami nie zachęci do zakupów, jeśli będzie zaprojektowany w szarościach, granatach i ziemnej zieleni. Te same kolory będą jednak odpowiednie dla instytucji finansowej lub ubezpieczyciela. Kolorystyka powinna być spójna z logotypem, który jest umieszczony zazwyczaj w lewym, górnym rogu. Warto pamiętać, by zamieścić również slogan, czyli krótkie hasło np. „Wysokiej klasy narzędzia dla artystów”, albo „Instalacje wodne w domu klienta”.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Jak rozliczyć pożyczkę od rodziny na prowadzenie firmy?


Strona główna i zakładki


W zakładce: „O nas” przedstawiamy działalność firmy. Zapoznajemy klienta z jej strukturą i historią. W przypadku, gdy klient lub potencjalny kontrahent będzie musiał telefonicznie czy osobiście kontaktować się z naszymi pracownikami, warto stworzyć zakładkę „Pracownicy” z fotografiami członków zespołu, ich imionami, nazwiskami i funkcjami.

Zakładka „Kontakt” jest często niedoceniana, a przecież pozwala zainteresowanej osobie odnaleźć nasz adres, telefon i kontakt mailowy. Powinna też zawierać NIP i rachunek bankowy. Jeśli mamy stronę firmową na Facebooku, korzystamy ze Skypa lub GG udostępnijmy również te formy kontaktu. - Niektóre firmy zamieszczają tylko formularz kontaktowy. Jednak z doświadczenia wiem, że większość osób woli mieć więcej możliwości kontaktu. Klienci cenią sobie możliwość zatelefonowania, kiedy pojawiają się jakieś pytania czy wątpliwości - mówi Łukasz Świrgał, dyrektor marketingu Tax Care. Rolą zakładki „Kontakt” jest zatem wzbudzenie zaufania potencjalnego Klienta. Pokazanie, że firma istnieje naprawdę, ma siedzibę i pracowników, a nie tylko stronę internetową. - Pamiętajmy, że choć sprzedaż internetowa kwitnie, to wielu Klientów woli kupować produkty w tzw. realu, nawet za wyższą cenę. Takie zjawisko nazwa się ROPO, co oznacza research online, purchase offline. Niejedna osoba, która obejrzała produkt w Internecie będzie chciała kupić go w naszym sklepie lub siedzibie. Udostępniając adres i telefon zyskujemy szansę, że pojawi się u nas z wizytą - dodaje Łukasz Świrgał. 

Jak skutecznie prowadzić własną firmę

 

 


Zapoznaj Klienta z ofertą


Jeśli sprzedajemy różne produkty, lub świadczymy różne usługi, warto je pogrupować w odpowiednie kategorie i dobrze opisać. Im lepiej opisany produkt, tym większa szansa na jego sprzedaż. By ułatwić mu poszukiwania możemy dodać galerię zdjęć oraz cennik. Koniecznie pamiętajmy o aktualizowaniu go na bieżąco. Nie ma nic gorszego niż nieaktualny cennik i późniejsze „tłumaczenie się” klientowi lub zdjęcia produktów, których nie można już kupić.

Zakładanie firmy - księgowość i podatki


Pochwal się


Strona internetowa jest dobrym miejscem na chwalenie się. Warto zatem pokazać certyfikaty, nagrody, wyróżnienia i inne osiągnięcia, które mogą mieć wpływ na decyzję o wyborze naszej firmy. - W marketingu wyróżniamy zjawisko autorytetu wewnętrznego, gdy potencjalny Klient uważa, że sam najlepiej wie, czy produkt jest dobry, oraz zjawisko autorytetu zewnętrznego, gdy podejmuje on decyzję w oparciu o opinię ekspertów - mówi Łukasz Świrgał, Dyrektor Marketingu w Tax Care. - To właśnie dlatego warto dodać na stronie zakładkę z opiniami innych klientów lub artykułami z prasy - dodaje.  

Zapraszamy do dyskusji na forum Księgowość

Autopromocja


CTA, czyli wezwij do akcji


CTA (Call to Action) to inaczej wezwanie do działania, jasny komunikat dla użytkownika np. „Skontaktuj się z nami”, „Zapytaj o ofertę”, „Zapisz się na warsztaty”, „Zamów”. Najlepiej, gdy znajduje się na stronie w widocznym miejscu, ma bowiem znaczenie sprzedażowe.

Autopromocja

REKLAMA

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Podatek PIT - część 2
    certificate
    Jak zdobyć Certyfikat:
    • Czytaj artykuły
    • Rozwiązuj testy
    • Zdobądź certyfikat
    1/10
    Zeznanie PIT-37 za 2022 r. można złożyć w terminie do:
    30 kwietnia 2023 r. (niedziela)
    2 maja 2023 r. (wtorek)
    4 maja 2023 r. (czwartek)
    29 kwietnia 2023 r. (sobota)
    Następne
    Księgowość
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Przekształcenie, połączenie, wniesienie aportu a możliwość stosowania estońskiego CIT

    Estoński CIT staje się coraz bardziej popularną formą opodatkowania spółek. Warto jednak wskazać, że wiąże się z nią szereg ograniczeń i warunków, jakie musi spełnić spółka, aby móc korzystać z dobrodziejstw estońskiego CIT.

    MF: Kasowy PIT od 2025 roku. Niedługo pojawi się projekt

    W Ministerstwie Finansów toczą się już prace nad projektem nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych dot. wdrożenia w polskim systemie podatkowym kasowego PIT. W najbliższych dniach projekt ten ma zostać wpisany do wykazu prac legislacyjnych Rady Ministrów. Takie informacje przekazał 22 lutego 2024 r. w Sejmie wiceminister finansów Jarosław Neneman. Ale te nowe przepisy wejdą w życie nie wcześniej niż od 2025 roku.

    Jakie są kary za wykroczenia i przestępstwa skarbowe?

    Jakie są kary za wykroczenia i przestępstwa skarbowe w 2024 roku? Od czego zależy wysokość kary?

    Składka zdrowotna na ryczałcie - progi przychodów w 2024 roku

    O wysokości składki zdrowotnej dla podatników na ryczałcie decydują progi osiąganych przychodów oraz wysokość przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw. Jak prawidłowo obliczyć składkę zdrowotną dla ryczałtu w 2024 roku?

    Ulga dla seniorów przed otrzymaniem emerytury - co mówi prawo?

    Czy seniorzy mogą korzystać z ulgi podatkowej w PIT przed otrzymaniem emerytury, mimo osiągnięcia wieku emerytalnego? Chodzi o zwolnienie w podatku dochodowym nazywane „ulgą dla pracujących seniorów”.

    Niestaranny pracodawca zapłaci podatek za oszustwo pracownika. Wyrok TSUE nie usuwa wszystkich wątpliwości i nie daje wytycznych

    Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej w wyroku z 30 stycznia 2024 r. orzekł, że pracownik wykorzystujący dane swego pracodawcy do wystawiania fałszywych faktur jest zobowiązany do zapłaty wskazanej w nich kwoty podatku  Ale takie konsekwencje powinny dotknąć pracownika pod warunkiem, że pracodawca (podatnik VAT) dochował należytej staranności, rozsądnie wymaganej w celu kontrolowania działań swojego pracownika. Jeżeli pracodawca takiej staranności nie dochował, to poniesie konsekwencje sam i będzie musiał zapłacić podatek.

    Ekoschematy obszarowe - są już stawki płatności za 2023 rok [tabela]

    Ustalone zostały stawki płatności w ramach ekoschematów obszarowych za 2023 rok - informuje resort rolnictwa.

    Zwrot podatku - kiedy? Czy da się przyspieszyć?

    Gdy z zeznania podatkowego PIT wynika nadpłata podatku, to urząd skarbowy dokona jej zwrotu. W jakim terminie można spodziewać się zwrotu podatku? Czy można przyspieszyć zwrot korzystając z usługi Twój e-PIT?

    Zwrot akcyzy za paliwo rolnicze a zmiana powierzchni użytków rolnych

    Jak wygląda kwestia zwrotu akcyzy za paliwo rolnicze w przypadku zmiany powierzchni posiadanych przez producenta rolnego użytków rolnych? W jakich terminach składać wnioski o zwrot podatku akcyzowego wykorzystywanego do produkcji rolnej w 2024 roku?

    Wynagrodzenie kierowcy zawodowego w 2024 roku. Co się zmienia? O czym muszą wiedzieć firmy transportowe i sami kierowcy?

    Rok 2024 rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy minimalnej, która może oznaczać wzrost kosztów zatrudnienia kierowców blisko o 900 zł. Istnieją jednak pewne sposoby optymalizacji wynagrodzeń kierowców, dzięki którym mogą zyskać nie tylko przedsiębiorcy transportowi, ale również sami truckerzy, wykonujący przewozy za granicę. Jakie są najważniejsze zmiany w wynagrodzeniach kierowców i co mogą zrobić firmy, by jak najwięcej zaoszczędzić?

    REKLAMA