REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Podatki na czasie – „Zmiany w podatkach na przełomie 2019 i 2020 r.” (szkolenie 31 stycznia 2020 r. we Wrocławiu)

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Business Tax Professionals Sp. z o.o. sp. k.
Doradztwo podatkowe, przeglądy i szkolenia podatkowe, ceny transferowe
Podatki na czasie – „Zmiany w podatkach na przełomie 2019 i 2020 r.” (szkolenie 31 stycznia we Wrocławiu)
Podatki na czasie – „Zmiany w podatkach na przełomie 2019 i 2020 r.” (szkolenie 31 stycznia we Wrocławiu)

REKLAMA

REKLAMA

Business Tax Professionals (spółka z Grupy Kapitałowej Impel) kontynuuje cykl szkoleń dla przedsiębiorców pod nazwą „Podatki na czasie”. Portal infor.pl jest patronem medialnym tego cyklu. Kolejne szkolenie z tego cyklu „Zmiany w podatkach na przełomie 2019 i 2020 r.” odbędzie się 31 stycznia 2020 r. we Wrocławiu.

Program szkolenia:

REKLAMA

Autopromocja
  • Zmiany w podatku u źródła – w kontekście odroczonych przepisów z 2019 roku
  • Ulga na złe długi w podatkach dochodowych
  • Podwyższone koszty uzyskania przychodów, obniżona stawka podatku
  • Zwolnienie z podatku dla osób do 26 roku życia
  • Obligatoryjny mechanizm podzielonej płatności – „split payment”
  • Biała lista podatników VAT
  • Nowa matryca stawek VAT
  • Nowe zasady dotyczące transakcji unijnych (quick fix)
  • Kasy fiskalne online
  • Likwidacja deklaracji VAT
  • Pozostałe zmiany
  • Wybrane orzecznictwo podatkowe z 2019 r.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

  • Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest wypełnienie i wysłanie powyższego formularza. W przypadku problemów z rejestracją online prosimy o kontakt pod adresem: tax@impel.pl.
  • Płatność za udział w szkoleniu należy wnieść po otrzymaniu faktury proforma. Warunki i zasady rezygnacji określone są w regulaminie szkoleń.

Najważniejsze informacje:

Prowadzący szkolenie:

ANNA GANCZARSKA, doradca podatkowy nr wpisu 11238, biegły rewident.
Jest absolwentką Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studiów podyplomowych Doradztwo podatkowe i zarządzanie podatkami na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Kompetencje zawodowe zdobywała w jednej z czołowych firm konsultingowo-audytorskich, a następnie w renomowanej kancelarii prawnej zajmującej się obsługą prawno-podatkową podmiotów gospodarczych. W latach 2007 – 2010 pełniła rolę eksperta prawnego w Komisji Statutowej przy Radzie Miejskiej Wrocławia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

ANDRZEJ NASKRĘTSKI, doradca podatkowy nr wpisu 10714
Prawnik, absolwent Wydziału Prawa Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego, od 2005 współpracujący z Grupą Impel, a obecnie współzarządzający obszarem podatkowym tej Grupy. Uczestnik szeregu projektów podatkowych i audytów związanych z podatkami CIT, VAT i Podatku od nieruchomości. Autor kilkudziesięciu interpretacji podatkowych, pełnomocnik w wielu sprawach z zakresu podatku CIT i VAT. Autor i współautor licznych artykułów prasowych w Rzeczpospolitej i Gazecie Prawnej.

PAWEŁ PODLASIŃSKI, doradca podatkowy nr wpisu 12981
Z Grupą Impel związany jest od 6 lat. To miejsce ukształtowało go jako doradcę. To tutaj zdobył i nadal zdobywa cenne doświadczenia obsługując zarówno spółki z Grupy Impel jak i klientów zewnętrznych, a także biorąc udział w audytach i projektach podatkowych. Jest również współautorem artykułów o tematyce podatkowej. W podatkach lubi możliwość kreatywnego rozwiązywania problemów jak i to, że dają okazję do poznania przedsiębiorstw z różnych branż.

Zapisz się na newsletter
Chcesz uniknąć błędów? Być na czasie z najnowszymi zmianami w podatkach? Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuj rzetelne informacje prosto na swoją skrzynkę.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Księgowość
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Pilne! Będzie nowelizacja ustawy o KSeF, znamy projekt: jakie zmiany w obowiązkowym e-fakturowaniu

Ministerstwo Finansów opublikowało długo wyczekiwany projekt nowelizacji ustawy o VAT, regulujący obowiązek stosowania faktur ustrukturyzowanych. Wraz z nim udostępniono również oficjalną „mapę drogową” wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur – KSeF.

Ewidencje VAT oszustów i uczciwych podatników niczym się nie różnią. Jak systemowo zablokować wzrost zwrotów VAT? Prof. Modzelewski: jest jeden sposób

Jedyną skuteczną barierą systemową dla prób wyłudzenia zwrotów jest uzależnienie wpływów zwrotów od zastosowania przez podatnika mechanizmu podzielonej płatności w stosunku do kwot podatku naliczonego, który miałby być zwrócony – pisze prof. dr hab. Witold Modzelewski.

Obowiązkowy KSeF - najnowszy harmonogram MF. KSeF 2.0, integracja i testy, tryb offline24, faktury masowe, certyfikat wystawcy faktury i inne szczegóły

W komunikacie z 12 kwietnia 2025 r. Ministerstwo Finansów przedstawiło aktualny stan projektu rozwiązań prawnych, technicznych i biznesowych oraz plan wdrożenia (harmonogram) obowiązkowego systemu KSeF. Można jeszcze do 25 kwietnia 2025 r. zgłaszać do Ministerstwa uwagi i opinie do projektu pisząc maila na adres sekretariat.PT@mf.gov.pl.

Cyfrowe narzędzia dla księgowych. Kiedy warto zmienić oprogramowanie księgowe?

Nowoczesne narzędzia dla księgowych. Na co zwracać uwagę przy zmianie oprogramowania księgowego? Według raportów branżowych księgowi spędzają nawet 50 proc. czasu na czynnościach, które mogłyby zostać usprawnione przez nowoczesne technologie.

REKLAMA

Obowiązkowy KSeF - czy będzie kolejne przesunięcie terminów? Kiedy nowelizacja ustawy o VAT? Minister finansów odpowiada

Ministerstwo Finansów dość wolno prowadzi prace legislacyjne nad nowelizacją ustawy o VAT dotyczącą wdrożenia obowiązkowego modelu Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Od listopada zeszłego roku - kiedy to zakończyły się konsultacje projektu - nie widać żadnych postępów. Jeden z posłów zapytał ministra finansów o aktualny harmonogram prac legislacyjnych w tym zakresie a także czy minister ma zamiar przesunięcia terminów wejścia w życie obowiązkowego KSeF? W dniu 31 marca 2025 r. minister finansów odpowiedział na te pytania.

Jak przełożyć termin płatności składek do ZUS? Skutki odroczenia: Podwójna składka w przyszłości i opłata prolongacyjna

Przedsiębiorcy, którzy mają przejściowe turbulencje płynności finansowej mogą starać się w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych o odroczenie (przesunięcie w czasie) terminu płatności składek. Taka decyzja ZUS pozwala zmniejszyć na pewien czas bieżące obciążenia i utrzymać płynność finansową. Od przesuniętych płatności nie płaci się odsetek ale opłatę prolongacyjną.

Czas na e-fakturowanie. System obsługujący KSeF powinien skutecznie chronić przed cyberzagrożeniami, jak to zrobić

KSeF to krok w stronę cyfryzacji i automatyzacji procesów księgowych, ale jego wdrożenie wiąże się z nowymi wyzwaniami, zwłaszcza w obszarze bezpieczeństwa. Firmy powinny już teraz zadbać o odpowiednie zabezpieczenia i przygotować swoje systemy IT na nową rzeczywistość e-fakturowania.

Prokurent czy pełnomocnik? Różne podejście w spółce z o.o.

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, jako osoba prawna, działa przez swoje organy. Za prowadzenie spraw spółki i jej reprezentowanie odpowiedzialny jest zarząd. Mnogość obowiązków w firmie może jednak sprawić, że członkowie zarządu będą potrzebowali pomocy.

REKLAMA

Nie trzeba będzie składać wniosku o stwierdzenie nadpłaty po korekcie deklaracji podatkowej. Od 2026 r. zmiany w ordynacji podatkowej

Trwają prace legislacyjne nad zmianami w ordynacji podatkowej. W dniu 28 marca 2025 r. opublikowany został projekt bardzo obszernej nowelizacji Ordynacji podatkowej i kilkunastu innych ustaw. Zmiany mają wejść w życie 1 stycznia 2026 r. a jedną z nich jest zniesienie wymogu składania wniosku o stwierdzenie nadpłaty w przypadku, gdy nadpłata wynika ze skorygowanego zeznania podatkowego (deklaracji).

Dodatkowe dane w księgach rachunkowych i ewidencji środków trwałych od 2026 r. Jest projekt nowego rozporządzenia ministra finansów

Od 1 stycznia 2026 r. podatnicy PIT, którzy prowadzą księgi rachunkowe i mają obowiązek przesyłania JPK_V7M/K - będą musieli prowadzić te księgi w formie elektronicznej przy użyciu programów komputerowych. Te elektroniczne księgi rachunkowe będą musiały być przekazywane do właściwego naczelnika urzędu skarbowego w ustrukturyzowanej formie (pliki JPK) od 2027 roku. Na początku kwietnia 2025 r. Minister Finansów przygotował projekt nowego rozporządzenia w sprawie w sprawie dodatkowych danych, o które należy uzupełnić prowadzone księgi rachunkowe i ewidencję środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych - podlegające przekazaniu w formie elektronicznej na podstawie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Rozporządzenie to zacznie obowiązywać także od 1 stycznia 2026 r.

REKLAMA